Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Uite eu sunt sigur.Pentru ca si eu am roti mai mici+alte modificari inafar de un filtru de targ.Tocmai d-aia am si intrebat daca e cineva cu filtru sport la 30lei cu roti mici sa vedem respectivu vs 1.4 cu roti mai mici axa serpi evacuare compresie mai mare soft si alte modificari inutile.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #62
      las ca pentru tine se gaseste un 1.6 resoftat si s-a rezolvat problema
      banii care i-ai bagat in 1.4 depasesc cu mult diferenta de pret intre 1.4 si 1.6, corect ?
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #63
        Daca vrei discutam pe PM.Ca aste e topic pt evacuari.Daca ai nelamuriri te astept.
        P.S 1.6 cu evacuare pe 50 fara catalizator, soft si filtru nu prea ma miroase decat pe primele 2 trepte.Apoi imi vede toba.
        Esti cumva de pe dacia club?Ca acolo mai sunt conceptii d-astea.
        Last edited by al!n; 19 December 2011, 16:45.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #64
          Originally posted by samy0388 View Post
          las ca pentru tine se gaseste un 1.6 resoftat si s-a rezolvat problema
          banii care i-ai bagat in 1.4 depasesc cu mult diferenta de pret intre 1.4 si 1.6, corect ?
          Cam greu pt 16v stock sa bata 1.4 ala in care s-au investit bani multi,numai zic de 1.6 cu soft care mai mult de 95cp(reali) nu are.
          sigpic

          IL 1 3 MIU

          Comment


          • #65
            Originally posted by cos_min_i View Post
            Ma rolele se dau la facut... nu se fac dupa ureche..dupa sarbatori cand reajung la work o sa calculez pentru fi 40 si 50 ... de rola depinde raza de indoire ... eu zic sa te linistesti ca degeaba faci un prototip ca nu o sa se arunce multi cu cereri
            la asta nu ma pricep. si nici nu vreau sa ma pricep vreo data. vorbim ce si cum trebuie facut si facem. te las pe tine aici

            Originally posted by samy0388 View Post

            nu vreau sa fiu un carcotas, dar forumul, tot forum ramane ...
            numai io cate am citit ca vrea sa faca allesandro si intr-un final s-a razgandit
            modificarile minore pe care le aduci masinii sunt cam vax albina

            nu mai fi asa de sigur aline, greutatea + un diametru mai mic al rotii conteaza al dracului de mult

            PS: mi-am exprimat si eu parerea, doar nu va impiedicati de mine
            eu sunt unul din aia care a stiut unde sa se opreasca.

            din cauza posturilor impertinente ca asta de mai sus cate odata ma gandesc daca se merita sa mai scriu pe forum atatea lucruri. ce primesc in schimb ? bataie de joc si posturi scrise pe WC

            iti este al naibii de simplu sa stai sa imi tragi o bata in cap si sa faci caterinca decat sa iei un pix in mana si sa faci ceva util

            fac ceva rau prin faptul ca incerc sa scriu pe forum, sa invat si sa explic cum se calculeaza o evacuare ? spuneti mi si va las sa ramaneti cu LED uri stickere si bari de 100 Kg indesate cu fibra si KIT
            ca mi i pun eu sau nu pe masina putin va intereseaza pe voi. ii dau lu mama in bucatarie sa faca evacuare de hota....e problema mea si doar a mea

            probabil eram mai apreciat daca deschideam un thread despre cum sa mai bagi 5 kg de chit in usi, despre cum sa mai adaugi 5 cocalarii stickerului de pe luneta, despre cum xenoanele in far stock sunt smechere sau despre cum mi am pus aeroisitoare verzi din Vitan

            am inteles nu va place ce incerc sa fac. din momentul asta nu mai scriu nimic legat de calcule evacuari admisii tuning. sa va duceti sa va luati admisii YED din Vitan si serpi la Pilot facuti cu metrul de croitorie

            Comment


            • #66
              Originally posted by Alex_MIU View Post
              Cam greu pt 16v stock sa bata 1.4 ala in care s-au investit bani multi,numai zic de 1.6 cu soft care mai mult de 95cp(reali) nu are.
              eu stiu cazuri , intreaba pe alehandro si troaca lui STOCK
              Last edited by Cristi_Xp; 19 December 2011, 18:54.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • #67
                si uite-asa din mandria sau incapatanarea unora ajungem iar sa comparam 85cp si 900kg vs 105cp si 1200kg...in loc sa discutam despre subiect, adica evacuare. apropo, astia de comenteaza ca la fotbal, de pe margine, stiti vreunul sa extrageti un radical cu creionul, dintr-un numar zecimal? toti sunteti ingineri dupa ureche, da' 3 din 4 nici nu stiti sa puneti virgula unde trebuie. voi inca traiti cu impresia ca teoria e un mare rahat si doar practica facuta la plezneala e lucru bun. asa sa fie, cum ziceti voi. macar lasati-i pe astia care vorbesc despre ceva calumea, sa-si foloseasca si la altceva creierul decat la respirat, mancat si mers la cacatoare.

                @alex: 4-2-1 sau 4-1 nu difera cu mare lucru. P-3 e PP+SP+COL pt 4-2-1 sau PP+COL pt 4-1. regula degetului mare spune ca PP=15", iar restul pana la P-3 este SP+COL. diferenta consta in calcularea colectorului, cred ca apare si varianta respectiva in fisierele ce ti le-am dat.
                PP-primarele, SP-secundarele, COL-lungimea colectorului, P-lungimea de unda a oscilatiei coloanei de gaz din evacuare, in conditiile in care s-a luat in calcul viteza sunetului intr-un gaz de cateva sute de grade Celsius, adica vreo 400-450m/s.
                Last edited by Seba; 19 December 2011, 23:28.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #68
                  Eu zic ca se pot sterge posturile despre ce am scris eu miu si samy.S-a clarificat treaba.Eu unu imi cer scuze pt offtopic.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • #69
                    stai relax, ca nu neaparat la 1-2 care ati scris pe-aici ma refeream, dar repede v-ati simtit cu musca pe caciula
                    ideea e ca daca tot postam ceva, macar sa fie util. si, mai important, la subiect.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #70
                      Pai eu m-am simtit din cauza ca i-am raspuns lui samy si am comparat aia "85cp pe 900kg cu cei 105 pe 1200" ).
                      Mi-a calculat si mie Alex o galerie 4-2 -1 pentru 1.4 cu puterea maxima in jurul a 6000rpm si da total diferit cu ce am acum pe masina)
                      AG 16 Y M A

                      Comment


                      • #71
                        @ seba pana nu incep sa curga BAN uri pe banda rulanta nu se vor potoli. nu ma refer la miu si alin
                        Last edited by alessandro; 20 December 2011, 00:13.

                        Comment


                        • #72
                          trebuie sa fie si spectatori in orice...

                          Saptamana asta incep sa ma documentez despre role ,dupa ce (sper) termin cu inmatricularea

                          Comment


                          • #73
                            daca facem bine jucaria de indoit crezi ca reusim macar sa ne apropiem de modul in care erau lucrati aia de RS ?

                            desi am si un design mai simplu. hai ca am si idei bune cum sa facem conul colector, cum sa bagam elegant toti serpii in el
                            Attached Files
                            Last edited by alessandro; 20 December 2011, 01:16.

                            Comment


                            • #74
                              Originally posted by o8MeLC View Post
                              @samy0388 ai scris si tu ca sa mai faci un coment ca alta treaba nu ai.

                              Ca sa intelegi cat de inutila este schimbarea serpilor iti spun ca inainte il bataem pe viteza cu o masina si acum stam egal.
                              hai sa iti arat ce serpi au masinile stoc acum sa imi spui o parere.
                              Unde ma bateai ma o masina ca ma bateai cu o aripa... bulanu' tau ca ma ajungeai din urma. Uite aici comparatie ca idee.

                              O sa-mi pun turbo-sound in toba si o sa va crap chiar daca la mine nu prea se auzea.
                              Attached Files
                              4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google