Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • logic si foarte corect ce spui

    dar nu auzi ca amza vrea serpi de 20 mm sa traga in 2000 rpm

    Comment


    • Cred ca cu serpi de 20mm diametru nu o sa-i mai traga deloc). Nu stiu de ce am logica asta.
      4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

      Comment


      • .Amza iti dau eu serpii mei.Daca nu o sa iti traga bn jos iti dau banii inapoi.Ce zici?
        AG 16 Y M A

        Comment


        • Marcs, te-ai lovit rau? cand am spus eu 20mm? cred ca un 30-35mm e numa' bun. si luungi cat ai lui nea' viteza.

          Comment


          • ho ma ca glumesc. defapt ai dreptate trebuie sa pun un emoticon ceva ca se intelege altceva

            problema este ca la logan nu se pot face foarte lungi din cauza racordului flexibil.
            se smulg naibii din chiuloasa

            la mine la 16v merg lungi pentru ca au alta arhitectura dar la 1.6 cand se misca motorul trage rau de serpi

            Comment


            • soarta )

              Comment


              • eu n-am frate niciun racord flexibil pe toata evacuarea mea si nu s-a mai smuls nimic .
                La logan iar nu am avut niciun racord flexibil , si pana n-am dat cu botul cand eram cu ea coborata la maxim intr`o cale ferata prin Arad n-am rupt nimic la evacuare ) ,deci prea dramatizati cu niste racoarde.Cea mai mare problema a voastra la fabricarea serpilor e racordul flexibil ).Arcurile alea de la prindere ii permite un pic de miscare , in rest nici urma de racord.
                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                Comment


                • pai si ala ce e, mai inginer Bula? nu tot racord flexibil? nu tre' sa fie musai impletitura, poa' sa fie rotula ceramica, tot flexibil se cheama, atata timp cat se schimba unghiul si-i permite motorului oarece libertate in pendulare.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • pai stiu ca se agitau pana acum majoritatea ca vezi doamne evacuarea de logan nu are racord flexibil . Eu prin racord flexibil asta inteleg ...
                    Attached Files
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • eu nu am vazut teava de inox sa se rupa din sudura ,dar e mai sigur sa se monteze si un racord

                      Comment


                      • Eu cred ca e bun un flexibil si pentru rezonanta in frana de motor, mai ales pentru cei care nu au intermediara.Mai ia putin din zbarnaieli.
                        Last edited by al!n; 23 December 2011, 01:20.
                        AG 16 Y M A

                        Comment


                        • Daca pui racord flexibil de 100mm lungime poti spune ca nu ai deloc.In vara am schimbat racordul flexibil de 45mm diam si 100mm lungime(asta a fost cand am luat serpii de la CGK-u) am pus unul de diam 50mm si lungime 150-200mm asta chiar e cat de cat flexibil fata de cel scurt care era "beton".

                          ON:Alexviteza schimba "ciotu" ala,la mine nu facea fata evacuarea din cauza unui asemenea ciot de 45mm diam la tine cu 40mm cred ca e mai nasol.
                          sigpic

                          IL 1 3 MIU

                          Comment


                          • Originally posted by Cristi_Xp View Post
                            pai stiu ca se agitau pana acum majoritatea ca vezi doamne evacuarea de logan nu are racord flexibil . Eu prin racord flexibil asta inteleg ...
                            pai ne agitam de racord flexibil pentru ca este singura varianta care o putem folosi daca facem noi serpii in fundul curtii.

                            sau sa gasim flansa cu garnitura de la alta masina sa se potriveasca la tevile pe care le vom folosi

                            Comment


                            • pai da nu vi`o zis seba ca ala e racordul flexibil ... alea 2 suruburi cu arc .
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • da ok dar daca pun alti serpi nu am cum sa pastrez ala. sau il pastrez dar are o gatuire de 40 iar mie imi trebuie teava de 50

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google