Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • la asta ma tot gandesc. intre colectorul 1 si 4 este o diferenta enorma la lungime. ca de 3 ori mai lung este 4

    @ seba dimensiunile colectorului stock sunt cum ai zis tu entru un mers normal, dar arhitectura si lungimile nu au absolut nici o treaba.

    eu am calculat primii 4 colectori la 15 inchi pe cand toata galeria nu are 15 inchi

    @ cosmin nu gasesc nici o varianta sa fac tevile egale. decat sa cobor pe sub coloana de directie cu tevile. sau sa le incolacesc al naibii de bine in spatiul existent

    Comment


    • vezi ca 4-1 e cel mai usor de fabricat, iar curbele pe care tre' sa le faca galeria pt eficienta maxima nu justifica cheltuiala pt o masina de strada. iar faptul ca au scurtat teava, dar apoi au pus catalizator, tobe, etc, cred ca daca faci calculul pe tot traseul, in anumite regimuri de functionare, din nou vei avea lungimea si diametrul optim. arata-mi masina de strada de 8-12000 oiro, care are galerii facute de raliu, cu catalizator scos, cum visati voi. nu cred c-o sa gasesti. tu ce zici?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • probabil ca nu. sigur nu gasesti

        dar eu vreu sa fac !

        Comment


        • Cateva poze cu galeria 4-2-1 de a fost pe masina mea:
          Attached Files
          AG 16 Y M A

          Comment


          • ia alex primul desen rola fi 40 ... unul cate unul iti dau tot
            Attached Files

            Comment


            • rola profila fi 45
              Attached Files

              Comment


              • alessandro spune ceva

                Comment


                • atat ca de restul ne descurcam noi sa facem din platbanda, cornier si teava

                  Comment


                  • si rola de 50 ? nu trebuie si aia ?

                    din ce sa le faca ? ce material ?

                    uite si dimensiunile calculate

                    1.6

                    Lungume totala - 613.7 mm

                    Lungime 4 tevi - 367 mm

                    Lungime 2 tevi - 246,2 mm

                    Diam. 4 tevi - 38.8 mm

                    Diam. 2 tevi - 51 mm

                    Colector ( con ) out - 55 mm cu traseu de 55 mm 166 mm lungime si 8 grade

                    asta pentru 6000 rpm
                    Last edited by alessandro; 19 January 2012, 17:32.

                    Comment


                    • orice otel poate sa le faca ...diametrele sunt interioare sau exterioare ?

                      Inca odata sustin ideea ca acel 51 este mult prea mare

                      Comment


                      • gandeste te ca turatia ce urmeaza a fi "tunata" este 6000

                        diametrele sunt interioare

                        foarte importanta este deschidera supapei de evacuare inainte de BDC.am gasit ceva ca la 16v ar fi 22 grade dar la ce turatie ? ca sufera si asta inertii

                        am folosit formule din 3 parti. de la Seba si din 2 carti. toate sunt la fel. acelasi rezultat

                        la ce firma ai cautat teava ? eu o sa sun maine la metal-inox sa imi trimita lista completa. au cel mai bun pret astia. am dat 70 lei pe 2 metri de teava pe 70 mm
                        Attached Files

                        Comment


                        • Si totusi mai e o nelamurire mare..la imbinarile unde se unesc 41 si 23 ce conuri de vor folosi?
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • nu am gasit nicaieri cum se calculeaza dar voi folosi formula care o am pentru conul final.

                            nu astea sunt problemele. problemele sunt legate de executie. sa il gasesti pe unu suficient de pasionat si de priceput sa iti faca ce vrei.

                            Comment


                            • Pentru 1.4 cu p max in jurul a 6000rpm raman valabile dimensiunile alea de mi le-ai dat pe mes?
                              Oricum nu are rost sa ne grabim pana nu gasim sa facem ceva cat mai aproape de adevar.
                              Lungime 2 tevi - 246,2 mm asta e lungimea totala din care 166mm trebuie sa fie conul nu? si restu cele 2 tevi..
                              Last edited by al!n; 19 January 2012, 19:24.
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • \sincer... atatea calcule si teorii pentru 3 cai si 10 nM ... parearea mea proprie si personala e ca nu merita . nu ati ajuns cu masinile in situatia in care singura care va mai tine in a scoate maxim e evacuarea ...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google