Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 8inchi? eu stiam de aprox 7.5cm.O sa fac o poza cum vine galeria de la rc care e iesita destul de mult inafar
    AG 16 Y M A

    Comment


    • scuze...8 centimetri.

      Comment


      • ideea este ca lungimea primelor 4+lungimea conului te arunca mult in jos , apoi vine inca un cot care te arunca si ala

        Comment


        • Si pozele. Am masurat asa cu aproximatie si tevile de la 1 si 4 au in jur de 7cm de portiune dreapta la iesirea din chiulasa la care mai adaugi 1cm grosimea flansei.Cele de la 2 si 3 nu am masurat ca oricum alea ies drepte..
          Attached Files
          Last edited by al!n; 20 January 2012, 17:16.
          AG 16 Y M A

          Comment


          • lungimea totala a celor tevilor primare care este. la manual zice 15 inchi din care 8 sunt ai drepti care ies din chiuloasa

            Comment


            • 15 inch din care 3 inch sunt aia din chiulasa. se recomanda ca primii cm sa fie cat mai drepti, sa nu schimbi directia gazelor o data din supapa in portul chiulasei si iemdiat pe curbura evacuarii. normal ca daca esti limitat de spatiul dintre motor si diverse, reduci bucata aia dreapta. ce e asa de greu?
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Problema nu e sus, problema este la acel con...o sa fac modelul intreg 3d sa avem pe ce discuta

                Comment


                • Originally posted by Seba View Post
                  15 inch din care 3 inch sunt aia din chiulasa. se recomanda ca primii cm sa fie cat mai drepti, sa nu schimbi directia gazelor o data din supapa in portul chiulasei si iemdiat pe curbura evacuarii. normal ca daca esti limitat de spatiul dintre motor si diverse, reduci bucata aia dreapta. ce e asa de greu?
                  @ seba -scuze. era o intrebare pentru colegul alin. il intrebam daca a masurat serpii sa imi spuna care este lungimea. am uitat sa pun semnul intrebarii
                  - acum daca din cauza spatiului nu o sa am loc sa le fac tocmai cum vreau...nu cred ca e asa mare bai daca mai pun sau mai tai un centimetr
                  -

                  @ cosmin trebuie sa luam teava. si sa ne bagam sum masina atat timp cat este nevoie sa facem design ul corect respectand cat mai mult posibil calculele

                  ne trebuie sarma din aceea groasa cum are stelco
                  Last edited by alessandro; 20 January 2012, 22:15.

                  Comment


                  • Din cate am masurat eu aproximativ 30cm lungime au cele 4 tevi iar conul are 15cm lungime.
                    AG 16 Y M A

                    Comment


                    • daca serpii vostri vor fi buni si de cuplu ( sau se vor putea face unii speciali de cuplu pt. mine) voi lua si eu unii.

                      Comment


                      • din cate ati observat exista o oferta foarte buna data de racingcode pentru a testa puterea pe dyno. Daca se vor face serpii, se vor pune pe masina mea, si se va face un test dyno sa vedem ce castig avem la ei.

                        Comment


                        • 3-5 cp iti spun eu de acum ca va fi castigul ... la 8v e usor ca stiu cum se mananca ,dar cand o sa vada alex ca la el dam din umeri si nu gasim solutii o sa se supere...asa ca alex trebuie gandita bine treaba la tine ,cum ii vrei,dimensiuni si lungimi..
                          apropo : flansa de evacuare de ti-am facut-o prima data este ce-a buna sau nu ?

                          Comment


                          • cand sunt foarte incalciti si greu de facut se face un model din pvc si dupa luate masuratori si facut din teava. I-am dat cateva filmulete din care sa se inspire.

                            Comment


                            • Originally posted by cos_min_i View Post
                              3-5 cp iti spun eu de acum ca va fi castigul ... la 8v e usor ca stiu cum se mananca ,dar cand o sa vada alex ca la el dam din umeri si nu gasim solutii o sa se supere...asa ca alex trebuie gandita bine treaba la tine ,cum ii vrei,dimensiuni si lungimi..
                              apropo : flansa de evacuare de ti-am facut-o prima data este ce-a buna sau nu ?
                              de ce sa ma supar ? eu cred si sper ca putem sa ii facem. mai intai ii facem e toti pentru 8V si raman eu la urma ca e mai complicat.
                              stau fara masna cateva zile. asta e

                              p.s. ti am zis trebuie sa ne bagam sub masina si sa ne jucam cu tevile alea pana iese.
                              m am hotarat la 421 35mm cu 45mm

                              flansa nu e buna. e de admisie. ma gandeam sa iau o evacuare stock si sa folosesc flansa aia.

                              Comment


                              • in week end daca este vremea frumoasa o sa ma apuc de masuratori de gabarit ... sa fac un model si poate din el putem scoate dimensiuni exacte ...

                                Parerea mea dupa ce am stat de vorba cu niste colegi care mi-au spus ca cea mai buna metoda de imbinare a tevilor este sudura , incercand sa le indoim(homemade) inevitabil vom modifica volumul ... asa ca pentru 3-5 cp in plus as vrea sa adaugam modificari vechii configuratii de serpi ( conul , lungimile si anumite diametre) ...eu am ceva idei

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google