Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cosmin...macar sa iasa 3cp.
    Ma gandeam ca dupa fiecare sudura sa avem o freza dinaia micuta sa le polizam pe interior.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • stii ca la asta ma gandeam si eu ? teava, cot de 90, sudura.

      conul se face din teava in care se unesc. se poate bate sa se faca ovala si se poate cresta cat sa intre cele doua tevi

      sau se face dintr o teava mai mare taiata in V pe burta

      Comment


      • tu oricum le dai jos dupa ce le montezi ca n-o sa traga nu stiu cum )
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • ma gandeam nici sa nu mai imi fac. e si asta o varianta

          Comment


          • cea mai inteleapta decizie de pana acum
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • tu imi zici ca vrei sa adaptezi evacuare de 16v pe 1.4 ceea ce este imposibil....si imi zici ca este decizie inteleapta sa nu fac serpi. nu erai tu ala cu modificatul ?

              Comment


              • lasa ca facem ...am primit de la alin o parte din masuratori si incep pentru 8v ...
                pentru 16v trebuie masuratori grave ...

                Comment


                • nu nu nu ...eu sunt contra modificarilor .....masina mea e stock ori cum galeria de 16v se poate pune pe 1.4 .......fac pariu ca merge ,are un diametru mai mare si ca lungime e cam la fel + asemanare in constructie ...nu cred ca ar dauna
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • fratello sunt total diferite

                    1. la 16v ai tevi ovale.
                    2. daca o pui e pozitie vei vedea ca gazele vor fi evacuate orizontal spre radiator nu in jos sub motor cum iti trebuie tie
                    3. ca totusi sa faci asta trebuie sa o cioartesti de o ia mama naibii si ramai doar cu 4 tevi ovale si te intrebi cum sa le infigi in porturi rotunde
                    4. este ilogic sa faci asa ceva. este o mizerie de evacuare. iti bati joc de ea

                    @ cosmin_i la 16v vor veni ca la 1.6 8v doar ca vom orienta altfel gurile tevilor. intoarse la 180 grade

                    mai jos vezi o evacuare 4-2-1 de clio care iese direct jos

                    si vezi ce a scos galeria asta fata de cea de la supersprint
                    Attached Files

                    Comment


                    • asa este conul corect si mai usor de realizat cu o sudura pe burta , dar nu stoi cum vor putea fi sudate tevile la interior...gasim solutia
                      Attached Files

                      Comment


                      • fa mi conul taiat in sectiune longitudinala

                        dupa

                        fa mi unghiul dintre laturi de 16 grade. si fa i si desfasurata. asa trebuie sa arate. cred ca nu am fost eu destul de explicit. m am exprimat prost
                        8 grade sunt 1/2 din unghi

                        la motoarele in 2 timpi se pune conul invers. genereaza un "suction wave" mult mai puternic care scoate mult mai mult aer din cilindrul urmator

                        Comment


                        • e prea mare deschiderea de 16 grade ... e mai plauzibil de 8 ...mai gandeste-te ... ramane spatiul prea mare sus
                          Attached Files

                          Comment


                          • cam asa ar arata ... 2-3 ..cam disproportionat
                            Attached Files

                            Comment


                            • Eu totusi nu cred ca lungimea conului unde se vor unii 41 si 23 e aceeasi cu lungimea conului unde se vor unii cele doua tevi cu traseul.In toate pozele care le-am vazut eu cele 2 conuri de la 14 23 erau mai mici decat cel unde se face in 1...
                              AG 16 Y M A

                              Comment


                              • inainte sa plec de la work am calculat cu un coleg lungimea conului (i s-a parut cam mare cel de 166mm) si i-a dat 89 mm

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google