Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cam porcarii astea postate. Uite aici ceva adevarat:





    Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
    Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
    www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

    Comment


    • Stiu si galeriile acelea.
      Dar la nici una nu apar conuri la imbinari cum zice alessandro ca ar fi mai ok.
      Eu ma refeream doar la conurile acelea nu la felu in care sunt ele construite.
      Sincer nici nu stii ce sa mai crezi..ori conuri ori imbinari simple.
      AG 16 Y M A

      Comment


      • faine sudurile.Da nu multi au aparat de sudat de ala misto.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • nu conteaza aparatul cristi ... mana si perna de aer la fiecare sudura

          Comment


          • Originally posted by cos_min_i View Post
            inainte sa plec de la work am calculat cu un coleg lungimea conului (i s-a parut cam mare cel de 166mm) si i-a dat 89 mm
            vrei sa zic ceva ? daca nu stim deschiderea supapei inainte de BDC calculam degeaba . sunt relative toate dimensiunile.

            totul porneste si este influentat de acea cifra cu care se calculeaza lungimea primara.

            P ( lungimea totala ) =[850 x ED / rpm] - 3

            ED = 180 + ( deschidera spaei inainte de BDC ) rpm - turatia de eficienta

            iar in functie de P ul asta se calculeaza restul evacuarii. diametre primare secundare iesiri intrari din con, lungimea traseului si diametrul lui
            Last edited by alessandro; 24 January 2012, 21:01.

            Comment


            • doc, evacuarile alea sunt pentru motoare de 1.6-2.0 cu regimuri in jur de 8000rpm, daca pui alea pe un 1.6 cu regim de 5-6000, ce-o sa mai traga ala? sa moara si cam atat..
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • Nici n-am zis ca sunt pentru Logan, doar trebuie admirat modul cum au fost fabricate. Se pot vedea si niste diametre acolo pentru cine este curios cum functioneaza galeriile astea la 8000rpm.
                Oferta Chiptuning (remapare) Dacia Logan, Solenza, SuperNova si Duster
                Dacia Logan - 1.4 ,1.6 ,1.6 16v - 150 lei, Diesel 350 lei - Contact: 0751.194.100
                www.chiptuninglogan.ro | www.obdtuning.ro | www.anularedpf.ro

                Comment


                • un tabel ca sa nu ne mai complicam atat

                  primele 4 tevi de la 33,7 mm - 36,7

                  sectiunea secundara 39.8mm - 42.8
                  Attached Files
                  Last edited by alessandro; 25 January 2012, 10:37.

                  Comment


                  • deci o facem de 37 int primul tronson si 42 int al doilea tronson ...

                    Comment


                    • asa ma gandeam si eu. 40 45 50 . da sunt dimensiuni pentru 6000 rpm. la 2000 posibil sa nu mai traga asa bine.

                      si lungi de cat ? din tabelul ala ar fi vreo 950 mm si mie mi a dat 650 mm si la 1.4 si la 1.6

                      Comment


                      • gata 4-2-1 ...pentru 8v

                        -Tevi primare fi40 lungime trasee 4-1 (300 mm) si 2-3 (320 mm), intre ele sunt egale
                        -Con1 lungime 90 mm (fi 45 iesire ,8grade )
                        -Tevi secundare fi 45 lungime traseul (4-1 -> 246 mm) si (2-3 -> 296 mm)
                        -Con2 lungime 90mm (fi 50 iesire , 8grade)
                        Attached Files

                        Comment


                        • Pare sa arate foarte bine.Cand ne punem pe treaba?
                          AG 16 Y M A

                          Comment


                          • la primavara ...

                            Comment


                            • merge scurtata lungimea de dupa cot a tevilor primare 2 3 iar cu o usoara indoitura a tevii secundare intra drept in con. si se obtin tevi primare egale

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google