Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • si pentru 16v ...nu am refacut flansa
    Attached Files

    Comment


    • auziti, dar alta sursa de formule ati verificat, in afara de aia postata de alex ceva timp in urma? ati incercat sa faceti o corelare cu galeria de admisie, poate umblat la ambele sa obtineti ceva palpabil, sau aici folositi o singura varianta de calcul iar admisia o faceti dupa bazarul turcesc si sperati la 130 de cai cu axa stock si chiulasa stock?
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • Cosmin..asta e forma pt 16v.
        Seba, eu unu nu sper la cai multi cu alti serpi, vreau doar sa aiba eficienta odata cu axa, de la 4000rpm pana la aproximativ 6500rpm.
        Attached Files
        Last edited by al!n; 31 January 2012, 01:17.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • alin ,la aia se vede cu ochiul liber ca nu sunt nici unul egali... acum sincer nu mai stiu ce sa cred ,la inceput cand m-am apucat stiu ca citisem pe undeva ca poti avea diferenta intre trasee de maxim 2"

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            auziti, dar alta sursa de formule ati verificat, in afara de aia postata de alex ceva timp in urma? ati incercat sa faceti o corelare cu galeria de admisie, poate umblat la ambele sa obtineti ceva palpabil, sau aici folositi o singura varianta de calcul iar admisia o faceti dupa bazarul turcesc si sperati la 130 de cai cu axa stock si chiulasa stock?
            formule-le le am verificat eu din mai multe surse. vreo 3 chiar, inclusiv ce mi ai dat tu. toate au dat la fel. erau aceleasi

            la admisie eu nu ma bag. imi ajung serpii. se castiga ceva bine, nu iara bine. inca ma gandesc daca sa pun catalizator cu 200 celule sau sa nu pun deloc

            Originally posted by cos_min_i View Post
            alin ,la aia se vede cu ochiul liber ca nu sunt nici unul egali... acum sincer nu mai stiu ce sa cred ,la inceput cand m-am apucat stiu ca citisem pe undeva ca poti avea diferenta intre trasee de maxim 2"
            ideal este sa fie cat mai egale. in contextul dat daca nu ne ies egali nu i bai. stii si tu cat ar costa o evacuare de 16v la supersprint 600 euro....si nici macar la aia nu sunt egale si mai e si 4-1
            asa ca punem diametrele alea ca sunt corecte si incercam pe cat de mult posibil sa respectam lungimile.

            Comment


            • Astazi am pus galeria stock si e diferenta enorma si in ture mici si in ture mari.S-a diminuat cu mult pragul ala cand incepi sa simti axa peste 4500rpm.Acu trage slab de jos si prea putin se simte cum incepe sa traga mai bn sus.

              In concluzie, indiferent ce serpi ti-ai face, mai supradimensionati, mai gatuiti, o diferenta tot sa sa fie fata de stock, dar intre ceva facut bine si ceva facut mai putin bine o sa fie diferenta foarte mica.
              Si se aude mult mai tare...
              Last edited by al!n; 1 February 2012, 15:39.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • Eu ce va zic? Serpii-s serpi.. daca respecti principiul de unire al cilindrilor 1 cu 4 si 2 cu 3 (pentru serpii 4-2-1), la ce motorase avem noi nu cred sa fie diferente asa de mari intre o galerie super profi si una facuta cat mai bine.. zic si eu.

                La mine se simte cum trage din ce in ce mai tare cand o turez, dar mai ales dupa vreo 4500 pana in limitare.
                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                Comment


                • Nu ca ar fi de la axa...de la serpi e sigur la tine.).
                  Tot dupa 4000 tragea si a lu miu cu panaramele alea de serpii uniti 13 24 din simplu fapt ca asa dicteaza axa cu came, dar cat de bine trage de acolo..sunt detalii.
                  Last edited by al!n; 1 February 2012, 22:58.
                  AG 16 Y M A

                  Comment


                  • cine se pricepe la catalizatoare sport ?

                    nu ma intereseaza ce noxe scoate masina ci doar sa ia un pic din miros.

                    am gasit cateva



                    http://www.magnaflow.com/02catalytic...versal=99305HM 300 ron

                    amandoua sunt metalice doar ca nicaieri nu scrie numarule de celule. vreau sa fiu sigur ca sunt ce trebuie.
                    al 2 lea este interzis in statul California...

                    Comment


                    • Este bine sa izolezi serpisori, sa mai pui ceva izolatie pe teava, sau sa o lasi asa?

                      Comment


                      • e bine sa-i tii calzi, pt ca un gaz circula cu atat mai usor cu catare o temperatura mai mare, reversul e sa-i tii calzi fara sa supraincalzesti chiulasa.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • @ cos_min cum sa fac ? sudez teava sau pun flansa si ma leg cu teava de flansa

                          daca folosesc flansa originala inseamna sa folosesc teava de 54 sa o poata deschide un pic la gura sa ii faca o palnie.
                          si nu stiu cat de fiabila ar fi varianta asta.

                          mai ramane varianta cu flansa custom care pica pe gaurile originale.

                          cum e mai bine ?
                          Attached Files

                          Comment


                          • Parerea mea este ca poti folosi si flansa de la evacuarea de fabrica si sudata teava noua pe dinafara.

                            S-au mai facut serpisori de 16v?
                            sigpic

                            Comment


                            • s-au facut

                              Comment


                              • Originally posted by fuguletz View Post
                                Parerea mea este ca poti folosi si flansa de la evacuarea de fabrica si sudata teava noua pe dinafara.

                                S-au mai facut serpisori de 16v?
                                asa ma gandeam si eu. dar inseamna sa tai din flansa...sa o tiganesc. nu mi place.
                                am gasit la Stelco o flansa pe 50 cu gaurile distantate cat asta originala.

                                solutie constructiva am gasit...sa zicem. dupa vreo ora de discutii.

                                problema este alta. suruburile care se infileteaza acolo in evacuare au alt pas decat un surub normal.
                                poate ma lamureste cineva cum e cu pasurile astea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google