Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • pasul reprezinta avansul longitudinal al surubului la o tura. cu alte cuvinte distanta intre doua spire alaturate, masurata in acelasi punct al ambelor spire (de ex distanta intre varfuri) reprezinta pasul. daca nu ma insel, surubul e tot metric, dar cu pas mare. s-a mers pe pas amre, pt ca la pas normal sau mic, din cauza oxidarii, obtii dupa cativa ani o bucata de oxid de fier, pe care n-o desfiletezi decat cu flexul. mergi la un magazin de suruburi si-o sa gasesti ce-ti trebuie, ii explici omului de-acolo si ar trebui sa fie in stare sa te ajute.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • si imi trebuie si ceva suruburi rezistente la temperatura.
      pricum le voi monta cu pasta ceramica rezistenta la 1400 grade sa nu oxideze

      Comment


      • Originally posted by geo_ultras View Post
        s-au facut
        Ai tu serpi pe 16v? Ca eu sigur nu am, vreau sa pun!
        sigpic

        Comment


        • c.vio are, o sa urmeze si la mine anul asta sper

          Comment


          • Originally posted by Seba View Post
            pasul reprezinta avansul longitudinal al surubului la o tura. cu alte cuvinte distanta intre doua spire alaturate, masurata in acelasi punct al ambelor spire (de ex distanta intre varfuri) reprezinta pasul. daca nu ma insel, surubul e tot metric, dar cu pas mare. s-a mers pe pas amre, pt ca la pas normal sau mic, din cauza oxidarii, obtii dupa cativa ani o bucata de oxid de fier, pe care n-o desfiletezi decat cu flexul. mergi la un magazin de suruburi si-o sa gasesti ce-ti trebuie, ii explici omului de-acolo si ar trebui sa fie in stare sa te ajute.
            mie mi s a parut mai mic pasul. am fost la cateva magazine si se gasesc suruburi. trebuie doar sa ma duc cu acel prezon in mana sa vada exact de care este

            sau mai exte varianta...sa bag pormasina prin alea doua gauri, bag doua suruburi prin spate si le prind cu piulita pe fata

            Comment


            • Asa faci, si pui suruburi M10 A2 (INOX)

              Comment


              • de unde le cumpar pe astea ? ce burghiu folosesc sa dau gaura ? Adrian are bormasina ? a cam strambat din nas cand i am zis de gauri fiindca el nu prea face modificari asa sa strice piesa OEM

                suruburile alea vreau sa le ung cu ceva. este buna pasta ceramica de la Sonax ? rezista la 1400 grade

                Comment


                • ba tu ai luato razna .....serios , poti pune ori ce surub cu piulita rezista fara probleme ,dai gaura cu spiral de fier .
                  iti poti face 2 flanse din fier cu 4 gauri si le prizni la suruburi nu are moarte ...de ce sa te complici.. am incercat eu o schita
                  Attached Files
                  sigpic
                  Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                  http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                  Comment


                  • de ce sa nu folosesc suruburile originale? ce fac vreau sa fie si fiabil. sa nu ma trezesc ca dupa 500 km autostrada facuti in 5000 rpm au luat "foc" suruburile. plus ca stelco nu sudeaza daca nu stie ce sudeaza. daca nu cunoaste natura materialului nu se baga.

                    sper sa ajung saptamana asta sa fac tiganeala. momentan nu sunt pe stoc flexibile de 50x100

                    Comment


                    • Cine ma poate ajuta si pe mine cu niste informatii despre lungimea minima a unei evacuari (din chiuloasa pana in atmosfera) pentru a nu pierde din cuplu/putere. A vrea sa fac o modificare si as vrea sa stiu daca as putea sa pun finala inaintea catalizatorului. Momentan totul e in faza de proiect si vreau sa ma informez cat mai mult dar nu prea am gasit astfel de date pe net.

                      Comment


                      • finala inaintea catalizatorului ???

                        Comment


                        • catalizatorul, daca nu-i cald, nu functioneaza. s eva infunda dupa finala, pt ca nefiind cald, se depune funingine prin celule si poti sa-l pupi de adio. ala nu degeaba sta in gura flacarii.
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • poate a zis catalizatorul dupa finala in sens invers... dinspre curu masinii . sper sa nu zic prostii si sa vina omul si sa ne spuna ca vrea chiulasa intre catalizator si finala ) glumesc

                            Comment


                            • nu, a zis clar dinpre chiulasa inspre atmosfera. sau crezi ca-si pune toba-n fata, ca si camioanele de transporta inflamabile?
                              melcule, lugimea si diametrul evacuarii, cat si al admisiei, il faci in functie de profilul axei cu came si de regimul motorului. la axa stock, in regim normal de utilizare, ghici ce? din 3 metode de calcul, din surse diferite, mie mi-a iesit exact evacuarea stock a masinii. inginerii de la renault cred c-au nimerit-o si de data asta in detrimentul celor cu taiem si testam, daca merge bine, daca nu, macar sa spunem ca merge.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • Melcule si Alexe cu parere de rau m-am lamurit ...
                                Alex s-a sucit si parasucit cu serpii ... pana la urma s-a rezumat la o evacuare marita
                                Melcule ai zis ca te bagi si contribui ...

                                Dupa ce a stat Alex si a calculat am desenat ,am scos lungimi acum te-ai sucit si tu ... sincer nu stiu cu cat ai vrea sa faci tu "serpii" si din ce ... alearga dupa materiale (iti dau dimensiunile) gaseste alt sudor (sau ti-l dau eu) si se fac iar cand vei trage linia vei vedea ca o sa ajungi tot peste 800-900 ron

                                Inteligent din partea mea ca nu m-am aruncat cu capul inainte sa fac masina aceea de indoit ... era o investitie proasta ...

                                Iar cat despre inginerii de la Renault nu stiu ce sa zic , de ce se simte diferenta intre stock si inox ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google