Modificare Evacuare ( Exhaust Manifold ) 1.4/ 1.6/ 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • sau diametru mai mic...
    Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

    Comment


    • Originally posted by mariannn View Post
      dupa parerea mea de electrician, o galerie de evacuare, nu imbunatateste cuplul... modifica caracteristica cuplu-turatie, in sensul ca ai cuplu de la turatie mai joasa sau turatie mai ridicata.
      cuplul se imbunatateste doar din volanta sau...?
      Cu evacuare castigi putere, deci castigi si cuplu.

      Comment


      • Se poate si ca valoarea maxima a cuplului sa scada dar puterea sa fie mai mare.

        Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

        Comment


        • gresit amandoi. valoare cuplului este relativ constanta, din lungimea evacuarii (si grosime) doar muti plaja de cuplu maxim mai sus sau mai jos. putere=cuplu*rpm, de asta de fapt toti "tunerii" muta plaja mai sus, ca sa iasa cai. daca o cobori (de pila 1.6 8v e5) iti scade putea maxima si turatia de putere maxima.

          nu luam in calcul extremele: evacuare de 100mm diam. pe Logan, sau 40mm pe Ferrari. Ne referim la modificari "de finete", gen serpi mai lungi/scurti, grosime +-1cm pe diametrul evacuarii.

          De fapt, cand va fi deschisa clapeta aia, turatia de putere maxima va fi undeva la 7000-8000 de rpm, si cuplul maxim la probabil 4500-5000. merita facut un dino...
          Last edited by razvanamza; 25 February 2013, 22:05.

          Comment


          • Formula aia este gresita...unul care nu stie o poate lua de buna.

            HP = Torque x Rpm / 5252

            Torque = Nm / 1.3558

            Si aici foarte multi gresesc pentru ca inmultesc cu valoarea de cuplu maxim ceea ce este total gresit. Se inmulteste cu valoarea culului existent la turatie de Pmax

            Se calculeaza in foot-pounds.

            Ca picanterie poti gasi pe CS doua K4M uri diferite...un exemplu foarte bun pentru cat de mult poate varia diagrama cuplu putere turatie

            1. 147 Nm - 140 cai @ 6700
            2. 186 Nm 140 cai @ 5500
            Last edited by alessandro; 26 February 2013, 11:09.

            Comment


            • 1.3558 ce este?
              Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

              Comment


              • cred ca
                1 Kw = 1.3404825737265416 HP

                Comment


                • 1.3558 este relatia dintre lbft si Nm

                  Lbft x 1.3558 = Nm

                  Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

                  Comment


                  • zi-mi sie mie codurile la motoarele alea. 1.6 aspirat 16v sa scoata 186Nm este fabulos. nici 1.5 turbo-diesel nu scoate cuplul ala asa usor.

                    Comment


                    • Originally posted by razvanamza View Post
                      zi-mi sie mie codurile...ala asa usor.
                      detaliaza putin...
                      Daca vrea Dumnezeu sa castigi la loto, iti da "noroc" si fara sa joci..

                      Comment


                      • @ razvan amza



                        Blogul original nu il mai gasesc. Acolo erau postate si graficele cu dyno

                        P.S. dat dreq K4M-u asta

                        Comment


                        • ce cutie are 16 v ala ) jb3 -083 de r19 16v ))
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • Zice de suport ma, de tampon.

                            Cutia e JB1-062 de pe un Clio 1.4

                            Comment


                            • corect , greseala mea
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • Originally posted by razvanamza View Post
                                1.6 aspirat 16v sa scoata 186Nm este fabulos. nici 1.5 turbo-diesel nu scoate cuplul ala asa usor.
                                Ee nu, il scoate chiar foarte usor. Asta de 85 antic deja are 200NM. Dci de 90 cp are 220NM iar Dci 110 de pe Duster are 240NM. Aceeasi cilindree de 1461 cmc. .
                                4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google