Bara Stabilizatoare Pentru Puntea Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sa ne spui si noua cate borduri ai scos cu ea dupa instalare. eu unu' parchez deseori cu o parte pe trotuar. mi se pare cam riscant cu un dispozitiv ca ala......sau posibil sa ma insel

    Comment


    • #17
      sa-mi zici si mie de cate ori ai dat cu puntea in bordura ... sa-ti trimit un premiu

      caroseria lucreaza mai mult ca puntea, puntea deformabila in H nu lucreaza asa mult de pe o parte pe alta, ci mai mult in regim oscilator, si cand lucreaza, lucreaza sa tina rotile pe asfalt;

      daca o luam dupa nume, bara stabilizatoare leaga intr-un balans echilibrat de forte egale 2 bascule opuse, pe spate nu obti absolut nimic, puntea avand cursa egala stanga dreapta .... maxim probabil se obtine un efect infim in capul amortizorului .... cum a zis si marx

      strutz baru e altceva, legat la oalele amortizoarelor, geometria dictand trapez cu baza mare jos ca cea mai stabila forma in situatia data, operatiune realizata de nenumarati colegi, cu efecte multumitoare
      Last edited by DeLuXe; 19 December 2011, 21:45.
      sigpicMy ride

      Comment


      • #18
        Radevi voi radeti dar daca suspensia lanseaza si agata ceva masina la viteza pe bara aia stabilizatoare e dezastru, un canal ridicat... Nu trebuie eisi asa inafara orice ar fi.

        Am sa exemplific fizarea pe doua puncte si eventual o rigidizare serioasa a puntii spate.
        Attached Files

        Comment


        • #19
          Racing Code - asa mai vii de acasa. Poza din dreapta este exact genul de bara stabilizatoare care merge pe puntea H. (daca va uitati inauntrul profilului care uneste cele 2 brate la puntea Loganului o sa vedeti acolo 1 bara din asta rotunda - cel putin eu asa am din fabricatie la 1.6 16V) Poza din stanga are acelasi rol - dar este cam tiganie.

          Asa ca ne intoarcem practic la poza pusa de mine cu puntea H de Golf2

          Comment


          • #20
            racing code, intarirea puntii si oprirea deformarii pe sectiune a H-ului e mai mult pentru macadam, cel putin asa sugereaza si setup-ul articulatiilor trapezoidale de pe fata; pentru nenorocori de masini cu garda la sol de 3 degete care joaca mai putin de sub masina si mai mult din caroserie, mi se o pare o leaca irelevant .. revenim la ce a zis si marx mai sus

            nimeni nu vede pozele din link .... mi se pare o abordare mai relevanta

            click
            Last edited by DeLuXe; 19 December 2011, 22:42.
            sigpicMy ride

            Comment


            • #21
              Originally posted by ion_R5 View Post
              Racing Code - asa mai vii de acasa. Poza din dreapta este exact genul de bara stabilizatoare care merge pe puntea H. (daca va uitati inauntrul profilului care uneste cele 2 brate la puntea Loganului o sa vedeti acolo 1 bara din asta rotunda - cel putin eu asa am din fabricatie la 1.6 16V) Poza din stanga are acelasi rol - dar este cam tiganie.

              Asa ca ne intoarcem practic la poza pusa de mine cu puntea H de Golf2
              Nu stiu unde esta casa ta dar a mea este intre masini cam de prin '85.
              Racing Code este o firma pe care impreuna cu partenerul meu am scoso la iveala doar din 2007.
              Daca vrei sa vezi cateva din masinile care ne-au trecut prin mana iti recomand :

              Video este locul în care vă puteÅ£i bucura împreună de clipuri video ÅŸi de seriale. GăseÅŸte ultimele clipuri video în vogă, descoperă seriale sau emisiuni originale ÅŸi vezi ce mai fac creatorii tăi...

              Comment


              • #22
                sa punem si link-ul



                pe masini de strada nu am vazut "contrafise", ci doar bara axiala din poza care e in link

                Comment


                • #23
                  Parerea mea ca asta e solutia cea mai buna si folosite bare subtiri ca sa nu fie grele.
                  Trebuie dezvoltat un mic proiect pe ele si le facem.
                  Pe parte de strungarie putem sa ne vedem sa lucram impreuna doar sa pregatiti materialele.

                  Comment


                  • #24
                    @ Racing Code... Nu doresc sa continuam polemica, fiindca poluam threadul asta inutil. Pe mine m-ai "blocat" cand ai pus la indoiala ca puntea "H" este deformabila. Atata tot. Daca tii neaparat sa imi dai "replica", te rog pe PM - din respect pentru ceilalti useri.

                    PS: Inainte de 1989, bari stabilizatoare majorate pentru Dacia 1300 se faceau la intreprinderea "1 Mai" din Ploiesti, in sectia Forja. (chiar si in 1985) Nu stiu cati ani ai. Eu mi-am trecut varsta la profil.
                    Last edited by ion_R5; 19 December 2011, 22:58.

                    Comment


                    • #25
                      degeaba va contraziceti voi, lau oricum o sa-si puna o teava intr-un loc unde nu se rasuceste o alta teava si spera la intarirea suspensiei. si prinderile le va face tot "gypsy-style", ca asa i-a intrat lui in cap ca e bine. lau, tu vrei sa rigidizezi "H"-ul pe partea care oricum lucreaza "sincron" cu bara ta. gandeste-te mai bine cum sa prinzi o rigidizare intre suportul din caroserie si cel de pe portfuzeta, daca tot vrei sa castigi ceva semnificativ. in alta ordine de idei, in poza de-ai postat-o la inceput, ce suspensii ai vazut? iti zic eu, daca nu te-ai prins, unele de competitie, nu weitec-uri sau hr cu telescoape stock. seamana mai degraba a kw reglabil, iara cu suspensia aia loganul sta "de te internezi" si fara fierul ala vechi atarnat sub punte. asta a omis sa-ti spuna cine te-a "vrajit" cu bara aia, ca si fara ea, masina tot tramvai e...
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by DeLuXe View Post
                        sa-mi zici si mie de cate ori ai dat cu puntea in bordura ... sa-ti trimit un premiu
                        personal, am atins decat o data cu puntea dar superficial. totusi daca nu crezi iti pun poza cu puntea de la loganul de la firma sa vezi cum arata. cu dispozitivul ala iesi la "arat" borduri. si crede-ma am trait sa vad un opel astra suspendat cu stanga fata (pe bascula) pe o bordura mai inalta. voi "batman.... batman......."

                        Comment


                        • #27
                          nu ma astept sa am castiguri substantiale ..din aceasta bara ( normal aici e ca babele la inmormantare .....ai scuipat pe jos .....aaaaaaa nu e bine ...... ai stat cu spatele la sicriu ..intra dracu in tine )
                          Eu nu sunt inginer si nu am cunostintele voastre .....poate ca aveti dreptate ...nu vreau sa ma cert cu nimeni .

                          Acum ca am aflat ca e inutila sa le spuna cineva la toti prosti care au montat asa ceva pe masini , sa le dea jos ca au dat bani degeaba pe ele ......
                          sigpic
                          Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                          http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                          Comment


                          • #28
                            Atunci nu te lua dupa muste ca ajungi la ...
                            Gandeste tu cum poti sa masori deformarea si vezi singur cam cum lucreaza, cat... astfel o sa intelegi cum poti sa intervi eficient daca e cazul.
                            In targ, pe net sunt atatea piese care sunt laudate, vorbite, povestite si raspozate dar cand e vorba de efect ... maciuci.
                            Nu face inventii pe masina ta, o sa-ti para rau.

                            Comment


                            • #29
                              Poate am si eu niste ideii fixiste nu neg , dar nu imi permit sa masor deformarea sa fac teste de deformare a punti ......nu am suficiente resurse
                              V-a rog sa integeti ca bara dupa clio mi sa parut cea mai aproape de posibilitatile mele ...
                              ori cum am mai vazut si alte feluri de bari de rigidizare ,stabilizatoare a punti spate ...unele prezentate de voi....
                              In prima faza am vrut sa fac exact ca pe clio ...dupa ce am mai vazut modele ....am inceput sa vad si alte posibilitati

                              Ideile constructive imi trezesc interesul ..........altele sunt numai "pareri" glumete
                              sigpic
                              Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                              http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                              Comment


                              • #30
                                lau sti ca ai sustinerea mea pentru treaba cu bara asta
                                @seba: baietii cu clio din anglia nu au numai suspensii de competitie, mai au si HR si Eibach normale, si tot au montat asa ceva pe masina; e adevarat ca noi nu avem un circuit in tara pe care sa testezi masina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google