Bara Stabilizatoare Pentru Puntea Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    acum ceva ani era patru tuning, acum e clio.sport, gandirea proprie si judecata logica niciodata

    Comment


    • #32
      Ar mai fi o solutie ... sudura .

      Comment


      • #33
        lau, cum nu-ti permiti sa masori deformarea puntii? e greu sa pui masina cu o roata pe o caramida, sa masori fata de pozitia de echilibru? un poloboc, un raportor, o ruleta. si-un calculator de buzunar, nu-ti trebuie cine stie ce scule pentru o evaluare preliminara.
        geo, daca aia isi pun tot arcuri hr pe telescoape stock, nu inseamna neaparat ca asa e ok. faptul ca si altii fac tiganii, e imbucurator, sunt tot mai multi aia care mai intai taie si apoi masoara. n-am stat sa citesc, dar as pune pariu ca si pe forumurile alea, tot expresii de genul " mi se pare ca acum sta de 10 ori mai bine" o sa vezi. na, sa moara ei, da' chiar de 10 ori? si-acolo, 2-3 daca au facut teste si alea nu in conditii identice, cu aceeasi incarcare, pe acelasi circuit, in aceeasi zi, la fotocelula. tare mi-e ca avem tendinta sa luam ciocolax pt ca asa a zis baba leanta, ca pe ea ala o constipa. desi pe prospect scrie clar altceva. totusi, nu pot contesta avantajul acelei bare de torsiune, insa valoarea acelui "castig de stabilitate", da.
        seba (parca asta e numel din spatele "racingcode", nu?), aia cred ca e cea mai ieftina varianta si cu cele mai mari sanse de a intari suspensia, mai degraba decat o bara de torsiune ce lucreaza pe cursa scurta, intre 3 bucse ce-i permit din start o cursa moarta destul de insemnata din cursa totala de lucru.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #34
          Da Sebastian este numele meu si ce ai spus este in asentimentul meu.
          Bineinteles ca e usor sa masori deformarea asa, cu caramida, cu plan inclinat cu masina pe cric...

          Comment


          • #35
            Sincer ,asa m-am gandit si eu ca as putea-o masura ...dar avand in vedere ca nu eram sigur am zis ca mai bine tac ,sa nu zic vreo prostie .....sariti 20 30 cu gura pe mine

            timp este destul sa gasesc cea mai buna varianta sau sa renunt la idee ))
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • #36
              Pune repere fixe, foloseste o rigla echer... si eventual fa poze.

              Comment


              • #37
                Uite una special facuta pt Clio 2 RS.
                Jos zice ca merge si pe "Nissan Platina" care e de fapt Clio Symbol.

                sigpic
                ^Logan turbat (WIP)^

                Comment


                • #38
                  hahahahahaha
                  vrei sa te lamuresti cum e cu puntea spate in H deformabil?
                  simplu. du-te la service, deschide comanda si roaga-i pe baieti sa iti dea jos arcurile si sa desfaca amortizoarele de pe punte. dupa asta, cand e libera complet trage de un brat in jos
                  si impinge de celalalt in sus. sa ne spui si noua care e rezultatul. suntem mici si nu stim.
                  puntea asta cu hash nu asa proasta. rigidizarea ei in exces poate duce la un fenomen interesant - ridicarea rotii spate de interiorul virajului atunci cand te dai prea tare la ea.
                  si cum jumatate din cei care visati stabilitatea unui clio rs considerati drept blasfemie un cauciuc performant de peste 400 ron pus pe logan... nu mai am ce adauga.

                  Comment


                  • #39
                    a se vedea Loganul 16v de VTM al celor de la SKN cum ridica roata spate opusa virajului

                    Comment


                    • #40
                      Ridicatul rotii este si de la suspensie, daca vrei sa ai o stabilitate bune mergi cu anvelope cu garda mica si o suspensie gen kw si sa vezi atunci stabilitate. Suspensia face toti banii si chiar merita....si bucsi de poliuretan.
                      LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by alessandro View Post
                        a se vedea Loganul 16v de VTM al celor de la SKN cum ridica roata spate opusa virajului
                        Nu mai e skn de mult mult timp vreo doi ani.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google