If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@dsign - vin direct pe specificatii de logan, centrare pe butuc, contact direct intre distantier si butuc. cred ca am disperat-o pe fatuca de la telefon, am sunat de vreo 6 ori in doua ore. cum imi mai aduceam aminte sa intreb ceva, cum sunam.
LE: fatuca mi s-a parut mie dupa voce si cum se hlizea la glumele mele de autobaza.
eu am facut (si recomand)urmatoarea modificare:
Am "intors" jantele originale de table de la Logan.
Am obtinut o marire de ecartament cu 7 cm pe axa (3,5 cm la fiecare roata).
Acum imi pare rau ca nu am optat ptr. o marire cu maxim 5 cm pe roata, cred ca arata bestial.
Dar si asa arata foarte bine, si e mai ieftin si mai sigur decat cu distantiere.
POZE:
arata super!!!
nu stiu exact care sunt pasii.....
Daca ai putin timp si ai si detalii legate de costuri.....
Ma gandesc sa imi fac jantele de iarna asa....
Sincer, eu nu am gasit distantiere de 35 mm (4 buc) cu 200 lei....
Daca tu ai gasit, sper ca ai si cumparat.
Pune poze sa vedem cum arata...
Revin maine cu detalii despre jantele mele.
Dacia Logan GPL 2005 - 328 copite (remapat de DOC)
Toyota Prius Hybrid 2002
Asa deci:
in trecut, avand diferite masini 4x4 (Frontera, Renault RX4, Duster), am activat si mai urmaresc forum club 4x4.
Acolo am gasit despre intoarcerea jantelor:
Ca urmare am facut si eu aceasta imbunatatire.
Am golit jantele de Logan (de caucioace si PB) si le-am trimis prin curier la Ploiesti.
Tipul respective le-a primit, le-a "verificat" si mi-a spus ca se pot obtine intre 35mm si 75 mm pe roata.Eu am ales 35 mm. (va sfatiuesc sa optati ptr. 50mm).
Tot atunci am efectuat si plata.
Apoi, in 2..3 zile am primit jantele inapoi , tot prin curier.
Costuri:
- manopera jante = 500 lei
- curier = 100 lei
In manopera jantelor a intrat: taierea discului, centrare+sudarea in noua pozitie, sablare, vopsire cu grund si cu vopsea neagra mata.
Deci, in principiu este 125 lei/janta, cu vopsit negru mat inclus.
Pot sa va ofer nr. de telefon al respectivilor: 0730678039
Avantaje:
- sunt jantele originale de Logan, deci nu apar problem cu gaura de centrare, cu inele de centrare, cu atingerea etrierilor,.
- nu exista greutate suplimentara, deci directia nu este solicitata suplimentar(sau cel putin nu este asa de solicitata ca in cazul unor distantiere metalice)
- creste ecartamentul, dar si jantele arata bestial
- se folosesc aceleasi prezoane, cu toate avantajele ce decurg de aici.
Dezavantaje: inca nu am gasit.(eu am si un set de jante de aliaj, deci nu am stat cu masina pe butuci pana au venit jantele)
Bafta!
pe langa banii de manopera,transport ,demontat remontat si echilibrat mai puneam ceva si gaseam ceva jante cu et negativ si arata demential asa ......ntt.acum fiecare cum gandeste ,
Dacus_Malus, cred ca acum jantele tale au ET15 iar inconvenientul - tot noroiul e pe usi si pe spoilere! plus ceva stres in articulatii.
dar, arata bine , trebuie sa recunosc. Eu am jante cu ET37 si e diferenta mare fata de jantele cu ET50 la noroiul ce ramane pe usi, aripi si spoilere.
@cromatic: Pai topicul de aici e despre marirea ecartamentului....deci automat prin marire ecartament noroiul poate ajunge pe usi....
Mi-am cumparat (si urmeaza sa Montez) aparatori de noroi ptr. fata, (25 lei setul) si sper sa scap de problema noroiului pe usi.
@blackufo: Tot timpul exista si alte solutii...
Dar topicul asta e despre marirea de ecartament prin distantiere (deci pastrarea jantelor originale).
Un set de distantiere ptr. 4 roti porneste de la 600 lei pana la 1000 lei.
Deci in comparatie cu distantierele, ceea ce am ales eu, e mai convenabil.
In comparatie cu alte jante......tu zici ca e mai convenabil sa cumperi alte jante!
Succes!
Si arata-ne si noua rezultatul!
Dacia Logan GPL 2005 - 328 copite (remapat de DOC)
Toyota Prius Hybrid 2002
Pot sa spun ca arata ieftin si prost? Marirea ecartamentului trebuie compensata cu marirea latimii anvelopei, respectiv a jantei, pentru a compensa din incarcarea suplimentara pe care o dai in rulmenti/butuci.
Profesionistii aleg jante cu ET potrivit. Tuningarii de cartier merg pe taximetrisme d-astea.
Daca era asa de bine si sigur, vedeai solutii d-astea "destepte" si la curse. Doamne feri sa iai o groapa mai rau si sa sara cercul ala sudat de meserias.
@dsign:
Pai meseriasii astia sudeaza jante ptr. masini de offroad, care cu asta se ocupa: intra prin gropi...si nu a sarit nici un disc din ala sudat.
Si te asigur ca am vazut solutii din astea la curse.
Pe de alta parte, daca voi pati ceva din cauza jantelor, veti fi primii care afla.
Pana atunci.....eu sunt multumit.
@andyno: Nu sunt Duster wannabe......
Am avut Duster 4x4 diesel in perioada aprilie 2015 - decembrie 2015, timp in care am parcurs cam 11000 km.
L-am vandut din considerente personale,(financiare, de job) dar mi-as lua alt Duster oricand (daca imi pot permite din punct de vedere financiar).
Si am avut Duster ca masina de servici timp de 2 ani.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment