Sunt de acord, poate ca am exagerat cu comparatia cu A4. Dar revin la intrebarea mea: cum se prind distantierele? Cu prezoane separate, cu prezoanele masinii? E chiar asa de greu de raspuns? Sau macar niste poze.
Distantiere Pe Logan
Collapse
X
-
Sunt distantiere care au gauri separate pentru alte prezoane apoi vi cu roata si prinzi de distantier(tip flansa) sau distantiere care se prind odata cu roata, prin acelasi prezon.Aici nu mai merg prezoanele masinii, trebuiesc prezoane lungi.
Eu zic ca cel mai bine e sa ai distantiere care se prind prin acelasi prezon cu roata.Mi se pare mai sigur.Si neaparat distantierul sa aiba margine de sprijin pentru roata.
Am vazut distantiere facute "custom" pe strung care nu aveau margine de sprijin si nu mi se pare prea ok...e ca si cum nu ai avea inele de centrare.
O poza cu distantier de 20mm cu prezoane separate:Attached Files
Comment
-
-
Am impresia ca eu i-am terminat pe cei de pe spate cu jantele pe 17 care erau destul de grele+distantierii care erau exagerat de grei...iar pe fata nu imi pot da seama de ce huruie..
Acum cu tablele e liniste totala..cand pun rotile de vara zici ca merg cu trenu).
Comment
-
Originally posted by dsign View PostPai dragul meu, nu stiu cum sa zic, dar... Loganul nu e A4!
Nu compara mere cu pere doar de dragul de a induce omul in eroare.
Sa-ti explic : A4 respectiv (cu care compari tu) are alta distributie a maselor pe punti, are alta configuratie a puntii spate, are alta aerodinamica, alte anvelope, alta suspensie.
Daca producatorul masinii a proiectat puntile cu ecartamentele respective, apoi aia este alegerea fericita, pentru ca nu ai tu - un utilizator de rand al masinii - posibilitatea de a face teste complexe din care sa reiasa ca puntea spate cu ecartament mai mare e de bun augur pt Logan.
@Miu, din anumite motive legate de siguranta, eu nu cred ca poti pune distantiere mai mici de 20mm pe fiecare roata. Eu unul am incercat cu 10mm pe fiecare roata si nu le puteam monta pe butuc, decat daca renuntam la centraj, ceea ce nu fac nici mort.
Acum, sa nu te gandesti ca la fiecare viraj luat la 50km/h o sa te sucesti mai ceva ca un BMW... Problemele apar pe carosabil alunecos si la viteze foarte mari pe carosabil uscat.
Iti recomand sa pui distantiere de aceeasi masura peste tot, iar pe fata, daca are tendinta sa-ti atinga in aripa, poti apela la un reglaj de cadere (camber bolts), care-ti va trage marginea de sus a rotii spre interiorul caroseriei. / /---\ \ in loc de ||---||
Dezavantaje cu distantieri : agati mult mai rapid bordurile cu buzele jantelor (pana te obisnuiesti), dai in gropi si cazi de pe liniile de tramvai (pana te obisnuiesti), fortezi un pic mai mult rulmentii (dar nu-i bai, daca ai rulmenti de calitate, probabil or sa te tina cu 1000-2000 dekm mai putin decat in mod normal)
Cu caderea pe minus, fortezi si mai mult rulmentii pe fata si creste riscul de a indoi amortizorul cand dai mai tare in gropi. La fel, riscul asta nu creste la cote alarmante
Comment
-
Originally posted by logan21cdc View PostMultumesc!
In sfarsit o poza concludenta. Eu vreau sa imi fac din discuri de frana, adica sa am si prinderea impreuna cu roata (alte prezoane mai lungi bineinteles) si umar de centrare a rotii.
- discurile au alt diametru de centrare pe butuc, un pic mai mare, distantierii tai nu se vor putea centra perfect
- vei obtine niste distantieri de max 5mm grosime
- vor cantari cat unii profi din aluminiu, de 20mm grosime
Eu n-as avea incredere in distantierele tip flansa cu prezoane, datorita faptului ca pentru prinderea rotii trebuie sa folosesc filetul dat in aceste distantiere. Ori materialul distantierelor respective nu este intotdeauna cel mai bun.
Desigur, eu vorbesc acum din punctul de vedere al unuia care merge la limita cu masina prin curbe. Eu imi doresc siguranta. Cine vrea fita (sa-i sara roata afara din caroserie) poate folosi distantiere laaaate tip flansa, insa nu-l vad bine intr-un viraj luat in forta, cu ceva denivelari in el...
Comment
-
sal
dsign atunci care e cea mai buna varianta? sa las arcuri stock, distantantiere de 20mm si in fata si in spate jante 15'' sau arcuri sport H&R, Eibach etc si restul combinatiei, cat de tare se pot uza rulmentii sau celelalte componente ale suspensiei? eu sunt acum in situatia in care vreau sa mi pun una din variante, astept un raspuns profesionist, nu vreau sa mi sara roata ca ma duc pe niste denivelari.... (BIHOR),
Comment
-
Mai pe romaneste nu aia care se prind pe butuc si dupa pe ei vine prinsa janta in alte gauri.
Comment
-
Originally posted by adyxzz View Postdsign atunci care e cea mai buna varianta? sa las arcuri stock, distantantiere de 20mm si in fata si in spate jante 15'' sau arcuri sport H&R, Eibach etc si restul combinatiei, cat de tare se pot uza rulmentii sau celelalte componente ale suspensiei? eu sunt acum in situatia in care vreau sa mi pun una din variante, astept un raspuns profesionist, nu vreau sa mi sara roata ca ma duc pe niste denivelari.... (BIHOR),
Ce legatura are aia cu prefectura, mai?
Cu distantiere maresti stabilitatea masinii in curbe, prin marirea ecartamentului. Cu suspensie modificata cu cap maresti stabilitatea masinii atat in linie dreapta, cat si in curbe, atat pe drum drept cat si pe drum denivelat.
Comment
-
sal
asta doream sa te intreb pe mess, ca is tare incurcat si vreau sa ma duc pe siguranta nu vreau ''tiuning'' cu orice pret, o sa aleg distantiere de 16mm ca am masurat cu subleru, cand esti si te vad pe mess o sa vb mai detailat sa nu umplem aici, multumiri!!
Comment
-
grosimea de 15mm
gaurile pentru prezoane 4x100
gaura de centrare 60.1 mm
gaura de surb disc de frana nu stiu
astea sunt masurile le poti lua dupa un disc de frana vechi .....daca omul e meserias stie ce sa iti ia dupa discul de franasigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment