NOS Pe Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • NOS Pe Logan

    Am tot cautat sa vad cat ar ajunde o turbina si nu am gasit decat la ella ....costa cam 4500 E .....am gasit ceva mai ieftin si am inteles ca se poate pune pe orice masina http://unichip.ro/produse.php sa nu se inteleaga ca fac reclama,n-am nici in clin nici in maneca ceva cu cei de pe acel sitte)....am stat de vorba cu cineva de acolo si mi-a zis ca la logan 1.4 mpi imi recomanda sistemul de 35 care costa 1200 E cu tot cu manopera si tva...a zis ca nu ma mai trebuie schimbat nimic la masina....butelia este de 4,5 kg iar umplerea ei costa 150 ron....poti da cam 40-50 de accelerari....mi se pare un pret destul de acceptabil acuma nu stiu ce sa zic de restul pieselor din motor daca ar rezista....ei zic ca da eu nu stiu ce sa zic.....

    Stie cineva de pe sitte cum este cu nos si ce ar mai trebui modificat

    Rog bagatorii de seama si carcotasii sa stea in banca lor pentru a nu se mai inchide acest topic la fel ca acela cu turbina

    Va multumesc
    Last edited by dannyel87; 20 May 2008, 03:37.

  • #2
    Intr-adevar,nu se stie daca motorul,cutia vor rezista la solicitarile aparute in timpul utilizarii NOS-ului.Pe langa NOS cred ca mai trebuie "intarita"masina pe ici pe colo,ma refer la motor,cutie si pt o stabilitate mai buna si la suspensii,cauciucuri.
    Deci pe langa cei 1200 de euro cred ca mai intra ceva bani in masina.
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #3
      Eu am pus intrebarea aceasta cu ceva timp in urma tot la o firma de profil si mi-au spus ca pe 1.4 nu se merita,renteaza,bla,bla,bla.Poate intre timp au optimizat sistemul.Din cate stiu eu cei de la dacia nu recomanda spre exemplu un plin de benzina 99(cifra octanica) pentru ca supra-incalzesc injectoarele si cel mult sa se opuna jumte 95 jumate 99.Acum ce sa mai zic de utilizarea NOS pentru ele.
      Despre turina tot asa m-am interesat acum ceva timp parca in timisoara erau niste baieti care cu asta se ocupau si vorbeau de 2500euro , iar in buc tot in aceeasi bani de un compresor.Partea nasoala este ca nu vorbim de o putere foarte mare si trebuiesc facute modificari majore la sistemul de franare ,directie...
      EX : + =

      Comment


      • #4
        Motorul de logan e cu tehnologie si materiale de acum 12 ani. Dani87, cauta-l pe baldescu si pe werner hirschvogel (daca macar ai auzit de asta din urma, si esti pasinoat de motoare, ar trebui sa ti se ridice parul pe tine...), sunt resiteni de-ai tai si te lamuresc ei, ce si cum. Mai ales, iti vor spune ce sa faci si ce sa nu faci la un motor si la ce sa te astepti dupa modificari. Bafta sa-l gasesti pe hirschvogel, sper ca mai traieste.
        nu-ti spun decat ca hirschvogel a fost coleg de raliuri cu balint, scobai, vasile, grigoras...D-zeu sa-i ierte pe unii dintre ei!
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Am citit undeva ca nu se recomanda sa pui NOS la motoare sub 2000 cm3...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Originally posted by csebalyn View Post
            Motorul de logan e cu tehnologie si materiale de acum 12 ani. Dani87, cauta-l pe baldescu si pe werner hirschvogel (daca macar ai auzit de asta din urma, si esti pasinoat de motoare, ar trebui sa ti se ridice parul pe tine...), sunt resiteni de-ai tai si te lamuresc ei, ce si cum. Mai ales, iti vor spune ce sa faci si ce sa nu faci la un motor si la ce sa te astepti dupa modificari. Bafta sa-l gasesti pe hirschvogel, sper ca mai traieste.
            nu-ti spun decat ca hirschvogel a fost coleg de raliuri cu balint, scobai, vasile, grigoras...D-zeu sa-i ierte pe unii dintre ei!
            Mai traieste hirsch asta, ieri a fost la mine la bar ;-)

            Comment


            • #7
              In cazul asta stii ce ai de facut...
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #8
                O sa trebuiasca cel putin pistoane forjate.Asta trebuie sa faci si la turbo daca te bate gandul ,pe langa kit turbo.Am auzit ca se poate face in Romania treaba asta dar nu poti sa stii cat de calitativ sunt facute.Din auzite stiu ca cei care isi fac pistoane forjate merg in afara sa le faca .Nu vreau sa te descurajez dar in banii la care se ridica construirea unui sistem turbo mai bine iti pui un alt motor.Vezi 2L-ul de la renault clio.Ideea este la asta ca nu incape din cauza evacuarii pentru ca este fix invers fata de al tau si trebuiesc facute modificari la caroserie,prinderi,cutia tot de 2L trebuie sa fie si uite ca porma vine electrica.Mai ieftin poate sa fie 1.6 16V care se potriveste mai bine si parca are si alta cutie fata de 16 16V de logan (nu sunt foarte sigur).Toate astea cred ca te duc in 3500euro.
                Dupa asta iar trebuie sa iti pui problema sigurantei,stabilitatii,....

                Offfffffffff greu ,greu ,greu..........
                EX : + =

                Comment


                • #9
                  Mdaaa o sa sun acolo la firma si daca imi ofera garantie o sa imi pun ....Daca nu atunci sa isi puna ei

                  Comment


                  • #10
                    Mai baieti, mi se pare ca si tu si taz ati vrea ceva, sa fie super meserias, sa nu coste mult, sa aibe garntie, masina sa nu consume mai mult...Domnilor, putere fara combustibil nu se poate, la fel, tuning cu garantie se face numai la firmele mari. Unde costa...
                    nici o modificare la orice vreti voi (fie si-un nenorocit de radio portabil), daca nu e facut dupa specificatiile producatorului, duce la pierderea garantiei. De ce? pt ca in primul rand, cand a fost in stadiul de design, s-au urmarit niste specificatii, cat mai ieftin cu putinta.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Eu zic ca mai rentabil...Si destul de ok pentru caroseria asta de logan neintarita...Este motorul de pe reno 19 1.8 16v...140 cp. Pentru logan...E cel mai ok.
                      In ala cu motor de 2.0L 16 de 170-180 cp nu m-as urca fara rollbar si alte intarituri
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        Clar!!!

                        Pe logan personal nu as pune peste 120CP.Pana acolo este hobby(sa zicem) peste deja trebuie sa fi profesionist.
                        Cum sa pui peste 120CP la o masina care nici in varianta de 1.6 16V nu are discuri pe spate?
                        Sa mai mentionez ca cel mai ieftin Rollcage este 2000euro?
                        Toti am vrea sa zburam pe langa BMW-uri dar ce sa ii faci.Nu sunt diferente de 20000euro minim intre ele aiurea.Platesti si firma este drept, dar traditia iti pune la dispozitie cunostinte in domeniu pentru masini sportive de strada de zeci de ani.
                        Nu trebuie sa supere pe nimeni treaba asta si nu spun ca "hai sa mergem sa caram cartofi cu loganu' ca pentru asta este" dar nu este o masina de tunat la 150-170-200CP ca hobby.
                        Poate intr-o buna zi o firma o sa se afirme si o sa arate ca se poate ,cum a fost si ellia sau ...(am uitat cum il chiama pe neamtul ala)...Si in romania ,o sa aflam niste preturi, poate pe la curse sa vedem daca ia foc,sau se rastoarna si porma o sa scoatem banutu din buzunar.Pana atunci ...
                        Chiar voi ati auzit de cineva care chiar sa cumpere un Logan si sa ii puna kitul Ellia sau...Celalalt kit ...Cu neamtu'?
                        EX : + =

                        Comment


                        • #13
                          Omul v-a rugat sa nu postati la misto. Asa ca tot ce-a fost mistocareala a fost sters. Va rog sa continuati...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Cat investesti intr-un logan cu toate chestiile astea, tot nu o sa ai performantele asteptate de la o masina proiectata pentru asa ceva. cat investesti in ea aiurea, poti mai bine sa iti iau un hyundai coupe gl 2008 cu motor de 2.7 turbo si ai terminat smecherie e vreo 25.000 E full !

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google