Un Motor De 1.4 Mpi + Cutie De Viteze De Pe Un Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Un Motor De 1.4 Mpi + Cutie De Viteze De Pe Un Diesel

    sal, nu sunt expert in masini dar am vazut pe youtube un logan de 1.4 mapi cu cutie de viteze de pe un disel euro 3. Mie mi-a placut fapul ca se ducea la 7000 rpm si accelera mai rapid decat unul stock. (0-100kmh in 12-13 sec). Cred ca si consumul se reduce ca o sa ai 1500rpm si o viteza de 70-80kmh.
    intrebarea este daca orice cuite de disel merge pusa pentru a obtine acest efect. (am o mica indoiala ca cutiile de viteza difera in functie de puterea motorului dci, daca stie cineva, sa ma lamureasca si pe mine)

  • #2
    Accelera o laie mai rapid. Ca sa intelegi despre ce vb, este ca atunci cand mergi cu bicicleta. Cand esti mai rapid? Cand esti pe foaie mare, sau pe foaie mica?

    Comment


    • #3
      ai dreptate. am mai facut cercetari si avea chip tuning + evacuare completa + filtru de aer cu debit de aer marit. cu toate astea a reusit sa coada putin sub 13 sec
      uitati va aici: http://www.youtube.com/watch?v=hx74V...=ULmRpZQsSMQ1M

      as vrea sa stiu: -daca cutiile de dci difera intre ele si merg montate pe mpi
      -daca scade sau creste consumu
      -daca are curaj sa faca asa ceva un service don romania (preferabil in constanta)
      -ce minusuri poate sa aba o asemena masina (inafara de pretul foarte ridicat)
      Last edited by MRemus; 24 April 2012, 14:43.

      Comment


      • #4
        Fortza melcului turbat. Abia acceleaza, nu faci niciun rahat cu schimbarea aia.
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          Originally posted by MRemus View Post
          ai dreptate. am mai facut cercetari si avea chip tuning + evacuare completa + filtru de aer cu debit de aer marit. cu toate astea a reusit sa coada putin sub 13 sec
          uitati va aici: http://www.youtube.com/watch?v=hx74V...=ULmRpZQsSMQ1M

          as vrea sa stiu: -daca cutiile de dci difera intre ele si merg montate pe mpi
          -daca scade sau creste consumu
          -daca are curaj sa faca asa ceva un service don romania (preferabil in constanta)
          -ce minusuri poate sa aba o asemena masina (inafara de pretul foarte ridicat)
          pe 1 2 3 merge. cand dai 4 5 mai bine te intorci inapoi la 3.

          Comment


          • #6
            dar se poate pune cutie de 1.6 sau 1.6 16v pe 1.4?
            Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
            Cine este interesat ma poate contacta pe privat
            sigpic

            Comment


            • #7
              ) bine punctat alessandro.
              eu am probleme cu cutia de viteze
              am gasit la desmebrari cutie cu 550ron de disel si mai cautam un service care sa faca aceasta operatiune.
              daca tot o schimb macar sa fac si eu ceva tuning (cica tuningul arde rau banii cum ard driferii cauciucurile, dar merita)

              Originally posted by faraonw View Post
              dar se poate pune cutie de 1.6 sau 1.6 16v pe 1.4?
              (e prea tare forumul asta )
              o cutie de 1.6 e mult mai buna ca una de 1.4 si semnificativ mai buna ca una de disel care are rapoarte lungi pt consum redus.

              acum nu stiu cum o sa mearga masina cu un motor de 1.4 si o cutie de 1.6 (tinand cont ca masina e stock... la motor). stiu ca trebuie sa tin cont de rapoarte vitezelor pe care eu nu le stiu. (stiu ca erau doua numere, le imparteai si numarul ala il bagai intr o formula si aflai cum trebuie sa fie pinioanele din cutia de viteze pentru a vedea ce viteza o sa ai cu masina inainte de a o monta). daca gresesc sa ma corectati.
              imi place exemplu cu bicileta
              Last edited by MRemus; 24 April 2012, 16:28. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Originally posted by faraonw View Post
                dar se poate pune cutie de 1.6 sau 1.6 16v pe 1.4?
                sunt identice din toate punctele de vedere

                chiar e tare forumul asta. din ce in ce mai multi vor cutie de diesel, frane de diesel, toba de diesel, consum de diesel, cuplu de diesel, va dau un sfat...luati va frate diesel

                Comment


                • #9
                  Va salut.eu sunt cel care a postat filmu pe youtube iar masina nu avea nimic modificat decat scoasa limitarea de turatie.nu mai faceti studii aiurea pt ca e facuta de mine masina si stiu ce avea.pt cei care doriti modificarea asta si eu zic ca merita.0726240862-razvan
                  Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                  Comment


                  • #10
                    sal, este pe net, aici totu e aiurea.
                    de aceea am deschis topicul sa aflu cat mai multe
                    razvane, masina ta e super. eu cred ca cu un logan 1.4 stock si pui o cutie de disel (pe care ai pus o u) nu o sa obti performantele tale. motivul pentru care cred asa este sunetul ala de V8.
                    unu cu admise sport (pe care tu nu o ai)suna cam asa: http://www.youtube.com/watch?v=P9IGaLsK4s4
                    eu ziceam ca daca scoti limitatorul de turatii trebuie sa o chipuesti, dar vad ca sunt doua lucruri diferite.

                    Comment


                    • #11
                      mie mi-se pare mult mai puturoasa ) cu cutia de diesel

                      masina suna de parca nu are tobe

                      razvanypo:tu schimbi treptele cu acceleratia la podea ?
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • #12
                        Filmuletu care l ai pus tu nu are nici o treaba cu v6 si nu vad cum iti tu seama ca are cutie dw diesel.masina care am facut o eu nu este a mea este a unui client..a mea va fii kompresor cu cutie de diesel.si e 1.6.

                        Originally posted by lau911 View Post
                        mie mi-se pare mult mai puturoasa ) cu cutia de diesel

                        masina suna de parca nu are tobe

                        razvanypo:tu schimbi treptele cu acceleratia la podea ?
                        Masina nu are tobe.nu conduceam eu..)
                        Last edited by razvanypo; 24 April 2012, 17:25. Reason: Automerged Doublepost
                        Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                        Comment


                        • #13
                          in filmuletu ala cu admisie sport eu zic ca zgomotul este putin diferit de unu stock. zgomootul produs de masina clientului tau este de 4 ori mai spectaculos decat cel cu admisia sport.(apoi am aflat ca masina nu avea tobe si de aia era asa spectaculos sunetul )
                          am facut si documentarea adevarata http://www.loganclub.ro/forum/logan_...-t38953p2.html
                          spune-ne cum mergea cu viteza a V-a? daca aveai 80kmh si bagai a V-a, cred ca trebuia sa ai acceleratia la poadea pentru a mentine viteza de 80kmh
                          Last edited by MRemus; 24 April 2012, 17:30.

                          Comment


                          • #14
                            Ee nu i chiar asa.masina merge f bine si eu zic ca trage mai bine decat unu stock.a fost prea din scurt si a trebuit sa predau masina ca vroiam sa fac comparatie cu al
                            t logan 1.4.
                            Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                            Comment


                            • #15
                              vrei sa spui ca cu masina clientului tau, cu viteza de 80kmh bagai a V-a si isi si marea viteza? (poate vine si clientu pe forum sa discutam despre masina ;) ar fi perfect )
                              Last edited by MRemus; 24 April 2012, 17:44.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google