Un Motor De 1.4 Mpi + Cutie De Viteze De Pe Un Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    "i m a lo lo lonely heart" suna bine admisia "sport"

    @ razvan
    pe 0-100 si eu cred ca trage mai bine. castigi timp ca nu schimbi 3 trepte, iar de la 90 la 100 a 2 a lunga este mai scurta decat a 3 a stock

    daca ai putea face o cutie 1si 2 de diesel si 345 stock. nu mai pleci cu a 3 a din 90, pleci din 110-120 alte ture alt cuplu

    Comment


    • #17
      cumpar doua cuti de viteze si iau pinioanele 345 de la benzina si le inclocuesc la cutia disel nu cred ca merge
      ori cum daca merge accelerata in a V-a la 80 kmh cu cutia de disel si scade consumul eu zic ca este un plus.
      ) cu lonely heart
      Last edited by Seba; 24 April 2012, 22:34.

      Comment


      • #18
        Ce face? Merge mai tare ca una stock, pt ca nu pierzi acele x mili secunde?
        Mai baieti, lasati-o ma, ca-i praf si pulbere cu cutie de diesel. Ce dracului, revolutionati iar fizica?

        Comment


        • #19
          daca tot faceti experimente, stiu pe cineva care vinde un motor de megane 1 de 2 l 16v pe care sa il pui pe cutia de diesel si atunci chiar se schimba treaba (motor F4R 744 101 kW)
          sigpic
          Ambition 1.5 dc

          Comment


          • #20
            Originally posted by MRemus View Post
            cumpar doua cuti de viteze si iau pinioanele 345 de la benzina si le inclocuesc la cutia disel nu cred ca merge
            ori cum daca merge accelerata in a V-a la 80 kmh cu cutia de disel si scade consumul eu zic ca este un plus.
            ) cu lonely heart

            Din pacate diferenta nu prea e deta de pinioane ci de diferential (grup). Deci daca schimbi diferentialul vor fi toate treptele lungi sau scurte, deci s-a dus si metoda asta de Ciuning

            Comment


            • #21
              de cand m am trezit am in cap 1.4 cu cutie de disel si nos sa ma ajute in tr 4 si 5 cand depasesc (fara nimic altceva evacuare, pistoane forjate etc.) dar o sa pice in maximum un an. deci nu e bine
              fiind un forum prea tare, unde cei care spun ceva stiu ce spun, am primit o alta solutie, cea cu motor de 2l 16v. acum nu stiu ce o sa fac cand o sa ma duc la itp si o sa le deschid capota. parca ii vad fata inginerului
              voi ce stiti, este legal asa ceva?

              Comment


              • #22
                Originally posted by MRemus View Post
                ...o cutie de 1.6 e mult mai buna ca una de 1.4 ...
                Si cum ai ajuns la concluzia asta? Mai buna la ce?
                Rapoartele sunt identice.
                Originally posted by alessandro View Post
                sunt identice din toate punctele de vedere
                Difera la ambreiaj mai exact dar au fost si 1,4 cu JH3.. Sunt constient ca stii asta.
                Last edited by Cristi_LCD; 25 April 2012, 08:41.
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #23
                  sigur raportul din treapta 4 si 5 de diesel te va ajuta sa depasesti...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #24
                    Ba, dar voi aveti si atata minte sa-l ascultati pe baiat, si-i mai si raspundeti

                    altii care se viseaza la a schimba motoare si cutii de viteza, parca ati vorbi de schimbul rotilor la role ...

                    PS @ Cristi : nu`l ajuta raportul la depasire, dar ii creste Vmax
                    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                    Comment


                    • #25
                      filmarea aceea este neconcludenta ... atata timp cat evacuarea lipsea de pe masina ...
                      Mremus ...cutia de viteze trebuie sa fie ultima ta grija ... umbla la motor ... si trezeste-te ca e dimineata ...

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by Cezar View Post
                        Ce face? Merge mai tare ca una stock, pt ca nu pierzi acele x mili secunde?
                        Mai baieti, lasati-o ma, ca-i praf si pulbere cu cutie de diesel. Ce dracului, revolutionati iar fizica?
                        pana la 100 merge ori la fel ori putin mai tare

                        de la 40 la 60 tragi cu a 1 a mai scurta decat a 2 a stock. de la 90 la 100 nu mai schimbi treapta si a 2 a este mai scurta decat a 3 a stock

                        se compenseaza. dupa a 2 a cred ca e jale

                        Comment


                        • #27
                          cutia de viteze de 1.6 credeam ca e diferita de 1.4
                          am mai auzit de logane cu motoru shimbat si au un pret acceptabil.
                          cel care a avut sgm acuma are un logan cu vr6 de vanzare. in anunt masina avea un pret de ~6000E. mie mi se pare un pret corect la cate a schimbat la ea. interesant este faptul ca masina era imatriculata => puteai merge cu ea pe strada fara nicio problema. Vreau sa stiu daca este legal asa ceva?
                          eu consider ca cu 2000E pun motoru de 2.0 16v si o sa am performante mai bune decat daca o tunez full cu motoru de 1.4. (EU CRED CA numai un compresor bun se invarte in jurul sumei de 3000E si din 75cp o sa am poate 130-140hp)
                          daca este legal de ce nu si pun toti motor de 2.0 si prefera sa tuneze motoare de 1.4 (ca mine )?
                          Last edited by MRemus; 25 April 2012, 11:00.

                          Comment


                          • #28
                            nu prea se pot omologa 140 cai pe Logan. decat sa ii tragi scaune, roll-bar, centuri si alte accesorii si sa o inscrii ca auto destinat competitiilor sportive. dar adio locuri spate

                            Comment


                            • #29
                              nu e omule nimic legal, cum poti sa te intrebi asa ceva ?
                              nu iti omologheaza nimeni asemenea modificari de putere, circuli practic cu orice altceva decat ai trecut in cartea masinii.

                              te poti gandi la o omologare doar in cazul in care schimbi motorul cu unul care a fost pus de fabrica respectiv 1.6 sau 1.6 16v, dar mai mult de atat (compresor sau alt motor) nu iti va fi nimic omologat si mai ramai si fara trocaleta
                              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                              Comment


                              • #30
                                de cati bani dispui pentru bagat in masina ? daca nu ai un 4000-5000 eur disponibili,sau sa fi dispus sa ii arunci in masina nu are rost sa te apuci fie ca ii faci swap fie ca modifici motor.Nu e nimic legal,nici schimbat motor nici pus compresoare si alti balauri.
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google