Un Motor De 1.4 Mpi + Cutie De Viteze De Pe Un Diesel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.



    acum am inteles acum ca aceste masini dadeau o reprezentatie pe blat pe strazi si de fapt ele erau viitoare masini de curse cu roll bar

    Comment


    • #32
      Daca tot s-a ajuns la discutia asta am si eu o intrebare. Eu daca vreau sa pun 16 volti pe Logan cam ce documentatie ar trebui sa fac? Legal ar trebui sa am voie pentru ca pun tot un motor de Logan.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #33

        stai lejereanu ca nu sta nimeni sa puna rollbar si scaune pentru a merge legal cu modificarea pe masina. Ce masini vezi tu in raliuri, nu le vezi pe strada nici pre nici post modificare.
        Cartea de identitate a masinii, contract de vanzare cumparare prin care l-ai dobandit si hartie de la un service ca e montat autorizat rar. Altceva nu vad ce .
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #34
          @Mremus, nu mi-ai raspuns la intrebarea de mai sus ...
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #35
            @melc: daca intre cutia de dizal si cea de petrolist difera doar diferentialul, cum de prin schimbarea doar a setului de pinioane de tr5 (culmea dracu' au alt nr de dinti), scade turatia in tr5 la aceeasi viteza? cateodata am impresia ca la unii va scrie tastatura fara voi...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #36
              maximum 500E. am aflat de eco tuning. eu vreau neaparat ceva modificat (vechiul cliseu: de calitate si bani putini ).
              eu vroiam sa fac swap engine (am facut cercetari si ar merge cum am eu motor de 1.4 in acte cu ceva relatii si cu niste bani dati cui trebuie sa mi colneze masina. o sa am probleme numai daca ma opreste politia cu rar-ul langa ei sau daca o implic intr-un accident. cum cercetarile mele sunt facute 50% calumea si fiind un forum foarte serios voi incerca sa devin realist. eu fiind nou in lumea tuningului vreau sa stiu cat mai multe pentru a mi atinge scopul high performance with low cost.

              cum tuningul manaca multi bani un prieten mi a spus: vinde loganu cu 2000E mai pui 2000E pe care ii bagai in tuning si iti iei o masina care sa fuga din germania ca loganu nu e facut pentru fuga. vrei o masina care fuge iti iei una nu incerci sa o transformi.

              acum cu loganu meu am ceva probleme la cutia de viteze ca era sa mi rup gatu incercand sa ma pun cu masinile mai puternice. daca tot schimbam cutia credeam ca una de disel e mai buna dar nu este.

              problema fiind lamurita de mult, nu isi mai au loc comentariile inutile

              Comment


              • #37
                Originally posted by Seba View Post
                @melc: daca intre cutia de dizal si cea de petrolist difera doar diferentialul, cum de prin schimbarea doar a setului de pinioane de tr5 (culmea dracu' au alt nr de dinti), scade turatia in tr5 la aceeasi viteza? cateodata am impresia ca la unii va scrie tastatura fara voi...
                Da stiu ca vrei sa te iei de cineva Stiu foarte bine ce pinioane sunt pe cutiile de logan avand in vedere ca m-am bagat pe sub cateva masini sa vad ce serie au pe cutii si am calculat si recalculat cum poti face o cutie scurta si de pe ce masina iti trebuie. Am vrut sa explic ca diferenta foarte mare este data de catre diferential si ca pinioanele sunt mult mai aproapiate si mult mai putin semnificative la un calcul final.


                atasez 2 fisiere cu pinioane si modelele de cutii. Cine are chef de cautari si calcule ii urez succes.
                Attached Files

                Comment


                • #38
                  Intre cutia de diesel si benzina difera si pinioanele si diferentialul

                  Pinionul de diesel tine benzinarul cu 250 rpm mai turat ca un diesel la 100 kmh

                  Sent from my XT311 using Forum Runner

                  Comment


                  • #39
                    Poate vrei sa spui mai neturat daca pui cutie de disel
                    Asistenta: RAZVAN YPO - 0726240862 COSMIN CGK - 0767132803

                    Comment


                    • #40
                      1.5 dci - tr 5 - 2250 rpm = 100 kmh

                      1.6 16v - tr 5 ( pinioane diesel ) - 2500 rpm = 100 kmh

                      benzinarul cu pinioane de diesel pe treapta 5 sta mai turat ca un diesel. este intre turatia stock si cea a unui diesel
                      Last edited by alessandro; 26 April 2012, 09:33.

                      Comment


                      • #41
                        cu 500 eur nu-ti platesti nici mecanicul iar ieftin si bun nu exista,nici nu are rost sa vorbim de swapuri sau de performante etc.
                        Cu banii aia iti iei o cutie,platesti mecanicul sa ti-o schimbe,daca ai ghinion si mai cumperi si ambreiaj ai sarit din start din schema.
                        Last edited by Cristi_Xp; 26 April 2012, 09:54.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #42
                          500 euro ajung sa faci o evacuare, un filtru sport in cutia originala, si un soft custom. asta cu indulgenta

                          cam astea sunt cele mai bune modificari ce pot fi facute cu 500 e...si castig 10 cai. daca sunt si aia

                          Comment


                          • #43
                            salut,
                            cutia de 1.6 merge pe 1.4, pentru ca asta am eu acum pe masina (nu am pus-o ca sa fac vreo economie, doar ca a mea a crapat si pe la dezmembrari nu am gasit decat de 1.6). problema e ca demaraj nu prea mai e, dar a scazut turatia (tr. 4 la 60 km/h am 1500-1600). la drum lung scade un pic consumul la viteze < 110 (peste nu i-am dat inca, nu prea am avut unde). dar in aglomeratie creste nitel consumul

                            Comment


                            • #44
                              nu pot sa cred ca mai apar astfel de useri care parca sunt luati de pe patrutiunati.
                              fara suparare, dar daca iti merge intrerupt nu cred ca stii ce sa ii faci si cu toate astea visezi nos si depasiri la limita cu flacari albastre la guru masinii

                              Comment


                              • #45
                                @loganbad: tocmai ce de spuneam a nu stiu cata oara in 5 ani de forum, ca intre rapoartele cutiei de 1.6 si cea de 1.4 diferenta e zero, doar diametrul ambreiajului difera, acum vii si ne spui ca din cauza cutiei de 1.6 s-a dus demarajul, dar ti-a scazut turatia si consumul. voi chiar traiti in lumea voastra, fara legatura cu realitatea, cu simturi care bat cel mai al dracu' cronometru, cu cifre octanice estimate dupa miros mai bine decat aparatura de laborator...fara suparare, daca citeai pagina de dinainte, nu postai aberatia de mai devreme.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google