Oprirea Cd Player-ului La Armare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Oprirea Cd Player-ului La Armare

    vazand aceasta optiune pe doua marci (renault, cel cu pornire pe cartela si bmw), m.am gandit ca se poate adapta si la logan, ideea o dau tot eu, insa astept un electrician sa faca treaba 100 % functionala
    majoritatea cd playerelor au pe acel adaptor, de la mufa din spate "optiunea" + continuu sau dupa contact, daca + dupa contact s.ar lega la butonul de inchidere s.at "taia" alimentarea in momentul armari din cheie, haide.ti electricienilor ca v.am pus la treaba, nu e greu, numai ca eu nu cunosc schemele foarte bine
    sigpic

  • #2
    chiar nu i de folos pentru mine unu ajunge opresc motoru se opreste si casetofonu ,altceva ce sa mai faca ....

    Comment


    • #3
      pai sa zicem ca nu vreau sa stau cu cheia in contact dar nici nu vreau sa uit muzica pornita, asa cu "nu.i vad rostul" ar fi multe modificari care ne fac viata mai usoara...
      semnal one touch, avarii pe mers inapoi, sprituitoare, etc
      sigpic

      Comment


      • #4
        eu ascult muzica si fara chee an contact ,(2) am la vito la munca opresc masina scot cheile las muzca sa mearga si dupa 10 min se anchide singur, asta e misto,cas original mercedes,(3)sprituitoare am facut modificarea,(4)senzori pe placute am pus,avarii pe mers inapoi e misto dar prea multe modificari asa ca apas butonul la nevoie ,nu de alta dar daca se buleste ceva nu mai stii de unde sa o ei prin modificari

        Comment


        • #5
          ok, lasa ca ma apuc eu, imi spune si mie cineva care e +.ul butonului de inchidere si mai ales, ce se intrerupe la armare, masa sau plusul?
          sigpic

          Comment


          • #6
            Optiunea asta e valabila la masinile la care rcd-ul e suficient de destept incat sa stiue sa se stinga singur.
            Toata treaba e pe baza de retea CAN. Sau cum ii zice la reno multiplexata.
            UCH-ul la punerea contactului nu da drumul la curent ci trimite in retea un mesaj "wake-up call" adica "trezirea baaa calculatoarelor ca a venit distrusu".
            Radioul ( afisajul de fapt la reno) primeste mesajul, il intelege si se porneste.
            La oprire la fel, uch-ul zice somn de voie ca s-au inchis usile din afara habitaclului.
            Presupun ca prin diferite improvizatii se poate face ceva asemanator, dar e riscant.
            De taiat se taie un plus dar problema e care si cum il tai astfel incat sa nu se interpreteze din partea rcd ca fiind deconectare totala si sa piarda toate setarile ca si cum i-ai scos mufa.

            Comment


            • #7
              pai pe adaptorul din spatele rcd din cate imi aduc aminde, ai doua plusuri, cred ca unul permanent pentru mentinerea datelor si unul dupa contact, daca il scoti pe cel dupa contact rcd.ul ramane pornit la oprirea motorului, eu totusi cred ca uch.ul "taie" curentul butonului...
              sigpic

              Comment


              • #8
                trebuie pus un releu pe alimentarea casetofonului astfel:

                la armarea alarmei alimentarea playerului sa fie trecuta la -, deci un releu care leaga la minus, iar la dezarmare acelasi releu(cu 2 comutatoare, altfel trebuie 2 relee) care sa lege la + alimentarea.
                Mare branza nu e, mai trebuie una sau doua diode calculate pt curentul respectiv ca sa nu scurtcircuitezi + bateriei, ci doar legarea alimentarii playerului la -.
                Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                Comment


                • #9
                  hai poate reusesti sa faci o schema functionala, oricum, o sa incerc si eu maine.
                  eu m.am gandit asa:
                  anulez + dupa contact de la rcd si in locul lui trag un fir, eventual cu releu, pentru protectie de la + buton inchidere din bord, e bine?
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    da , cu un releu care atunci cand primeste pe pinul de comanda + sa lege alimentarea playerului la -.

                    Trebuie sa cauti un releu cu contact dublu, care la dezarmare sa puna iar + pe alimentare.
                    Faza este ca releul va tine alimentarea la - doar cat primeste impuls de comanda, so trebuie sa vezi cumva sa mentii treaba, trebuie putin know how.
                    Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

                    Comment


                    • #11
                      ma bag si io putin ce sa zic cred ca-i tare faza dar de blocarea volanului cum ramane sau treaba este numai sa pornim loganul pentru o eventuala încazire pe timp rece?

                      Comment


                      • #12

                        Haaaaa????

                        WTF ???
                        Astea cand au aparut in schema?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by alisandrion View Post
                          ma bag si io putin ce sa zic cred ca-i tare faza dar de blocarea volanului cum ramane sau treaba este numai sa pornim loganul pentru o eventuala încazire pe timp rece?
                          cred ca ai inteles gresit, nu e vorba de pornirea din cheie a motorului, ci despre oprirea/pornirea cd playerului...

                          Originally posted by skd_ozenel View Post

                          Haaaaa????

                          WTF ???
                          Astea cand au aparut in schema?
                          tu ce ai vrut sa spui?

                          la un simplu search pe "goagal" am gasit informatii utile:
                          - firul negru ( masa sau minus ) se leaga ferm de un punct de masa (surub) de pe caroserie, sau direct la borna de minus a bateriei printr-un cablu de 4 ... 6mm sectiune, din cupru litat, cu o izolatie cat mai buna si cat mai groasa, cu papuc la capatul ce se leaga de caroserie / borna minus baterie.

                          - firul rosu ( plus de dupa contact, sau ACC, fir ce se leaga la 12V ce aparea dupa ce se pune contactul ) se foloseste deasemenea un fir cu izolatie corespunzatoare si sectiune de 4 .. 6 mm.

                          - firul galben ( plus 12V permanent ) se leaga la borna de plus a bateriei, cu un cablu corespunzator, si are rolul de "a tine minte" setarile audio, si frecventele de radio si atunci cand playerul este oprit ( contactul scos).
                          deci ma mai intereseaza un singur lucru, ce se intrerupe in butonul de inchidere la armare? + sau -?
                          Last edited by nicu_rcn; 14 July 2012, 13:30. Reason: Automerged Doublepost
                          sigpic

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google