If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
@Cata: Am sunat pe cineva care vinde elemente de caroserie de Logan. Mi-a spus ca difera si aripile si capota. Aripile cica ar fi o idee mai scurte la PH2. Nu sunt sigur ca e adevarat, dar omul cu asta se ocupa (agent de vanzari la Conex Distribution, aia care vand ASAM).
Acum am verificat: codul de original de la capota e identic si la PH1 si la PH2 (RE6001546685), la fel si codurile de aripi (RE6001549971 stanga si RE6001549973 dreapta).
Asta inseamna ca agentul ala de vanzari e un idiot
Nu cred ca bobina da scanteia; bujii bune sa ai si bobina asigura ce stie ea mai bine; inalta tensiune.
Bosch, Valeo, Beru, lucas, toate fac acelasi lucru.
Last edited by IancuMIC; 13 September 2012, 17:04.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
intentionez sa-mi tunez masina in limita banilor putini!
mi-a zis un amic ca pt inceput sa fac asta: inlocuire injectoare 1.4 cu 1.6 16v apoi resoftare. mi-a zis ca va avea ca efect un aport mai mare de benzina, deci putere oarecum mai multa. eu consider ca ar fi o pierdere de benzina din urmatorul motiv: injectorul de 16v baga mai multa benzina in cilindru, care e mai mare la 16v si mai mic la 1.4; mutandul de pe 16v pe 1.4 el va baga benzina ca pe 16v, logic, dar aceasta nu va arde in intregime, pt ca la 1.4 cilindrul e mai mic; pierderea de benzina ar rezulta in urma arderii incomplete a acesteia daca i-as pune injector de 16v; acum ma intreb ce efect i-ar produce resoftarea....
ma gandesc la cateva ipoteze: 1. ii modifica softul de 1.4 si-l aduce la capacitatea de a sustine injectoare de 16v. 2. ii pune soft de 16v.
in ambele cazuri, gandind logico-matematic, kiuloasa de 1.4 are 8v, cea de 16v are 16, normal. la 8v evacuarea gazelor are un ritm mai "incet" decat la 16v, la care se evacueaza mult mai "rapid". un surplus de carburant in cilindru, ca urmare a schimbarii injectoarelor la 1.4, ar duce la arderea lui incompleta si, deci, la rezultate nu tocmai asteptate.
acum mi-ar placea sa stiu si voi ce parere aveti despre asta!
Ca sa nu incepem o discutie cu un final cunoscut, stai linistit si nu-ti arunca banii pe experimente; din 1.4 n-ai sa faci niciodata 1.6/16v, nici macar sa te apropii.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
sincer si eu aveam aceeasi concluzie in cap;
apropo, cel ce mi-a zis faza cu injectoarele este din braila, BR-40-YUL, daca l stiti; baiatul si-a tunat a lui dacie 1310 si a dus-o in 120cp turbo benzina; plus, este student la mecanica; nu contest spusele lui deoarece nu am cunostintele lui, dar asa este, din 1.4 nu va iesi 1.6 16v; bineinteles exceptand transplantul de organe;
astept in continuare si alti membri sa-si exprime ideile
problema nu e sa ii dai mai multa benzina , ci cum bagi mai mult aer in cilindru.Asadar fara sa bagi aer fortat prin turbina/compresor,sau printr-un profil de axa cu came mai agresiv,nu prea ai cum sa ii dai mai mult aer ca sa iti arda in intregime benzina respectiva.Daca pui injectoare de 16v si calibrezi softul pentru motorul de 1.4 obtii acelasi rezultat ca si atunci cand ai 1.4 cu injectoarele lui de fabrica,asta repet,in cazul in care calibrezi injectoarele din soft pentru motorul de 1.4 .Nu stiu diferenta dintre injectoarele de 1.4 si 1.6 16v dar daca alea sunt mai mari,o sa ai conform softului de 1.4 la aceeasi timpi de injectie,benzina mai multe,amestec bogat ori un domn enjiner de la mecanica ar trebui sa stie ca un amestec bogat in benzina nu iti da niciodata putere mai mare decat un amestec perfect echilibrat.Adica puterea maxima se scoate la un benzinar la un AFR(airfuel ratio) de 12.5:1 maxim 13.5:1.
Asadar treaba cu injectoarele o poti sari din start.Vezi ca sunt o gramada de threaduri cum sa maresti puterea la 1.4 etc etc etc...cauta-le si citeste pe acolo.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
cristi crede-ma ca am citit multe postari cu modificari, sunt satul de ele pt ca nu gasesc nimic concludent; ca sa-ti faci o parere, am o gramada de idei despre modificarea masinii mele; de la turbo la turbina electrica cu bypass, inlocuire pistoane, corp motor, motor cu totul, supercharger etc.
sincer, la momentul de fata, ia-s pune motorul de la 1.6 16v plus remapare si gata!
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment