Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da merge dar Este suficient asta de SuperNova.

    Sent from my GT-B5330 using Forum Runner

    Comment


    • Alexpeed, daca ai posibilitatea, monteaza acest ambreiaj. iti garantez ca nu-ti va parea rau. La schimbarea brusca de trepte, indiferent daca-s 7000rpm, masina efectiv se arunca in fata. Efectul este ca la dizal, te baga in scaun. Iar frana de motor devine mai domoala, nu te mai arunca prin parbriz! Modificarea asta + clapeta marita cred ca intra in top 1 la modificari ce merita din plin. N-am crezut vreodata ca 80-85 cp pot scartai pe tr. 3 (da, am reusit) . In plus, nu am reusit sa fac sa miroasa "a ambreiaj"

      Am facut azi masuratori asupra erorii de turometru:
      pana la 40km/h, ceasul este identic cu gpl-ul. De la 45 la 100, ceasul indica mai putin cu 5 km/h. De la 100 incolo ceasul este idem cu gps-ul. Cred ca desfac ceasurile si urc putin limba vitezometrului, diferenta e prea mica sa ma complic cu soft si altele. Am ~60km/h la 2000 rpm in tr.4, perfect pentru sate! Nici nu puteam spera la o asa asezare buna a treptelor. Iar in oras poti folosi tr.3 de la 1000 la 3000rpm, te simti ca in hidramata

      Consumul (cu teste cu tot) 7,3 - de pe bord. Consumul real e greu de descris acum, dar ca idee, cu 50 de lei gpl am facut 2 drumuri bz-rm. sarat-bz (aprox 140km) plus testele de drum (10 km?), si inca nu piuie. Cei 50 de lei gpl au fost pusi in rezervorul gol-golut (adica dadeai pe gaz degeaba, sarea imediat in benzina)
      Last edited by razvanamza; 24 November 2013, 21:01.

      Comment


      • sa-mi spuna si mie userii Dan_Ionut, iamagi si razvanmanza cum si-au dat ei seama ca au atins 8500-9000rpm, in conditiile in care turometrul loganului este pana la 7000 rpm ???
        Originally posted by andrei View Post
        ​​​​​​

        Comment


        • se cheama ureche. suna a "honda". Si colegu', aici vorbim de cutii de viteze...

          Comment


          • raspunsul e simplu. Daca la 3000 de ture cu a 3-a ai 60 km/h ,la 8000 de ture ai 160 km/h. => ca daca mergi blana si la capat de 4 (in jur de 160km/h) schimbi din greseala 3 si nu 5 motorul face 8000 de ture. De cele mai multe ori cand se intampla asta sare distributia de la punct si se stampileaza cateva supape pe pistoane.

            Comment


            • la noi a fost 2 in loc de 4. calculand ca tine, 6000rpm in treapta 3 aveam vreo 120km/h. Iar in loc de 4, am dat tr.2 . capat de tr. 2 (7000rpm) eu aveam 85km/h. Imagineaza-ti sa cuplezi tr.2 la 120 km/h. grosso-modo, mie imi da 9-10.000 rpm. La mine doar s-a jumulit rampa culbutorilor. Distributia chiar nu sare asa usor de la punct, Melc , eu n-am reusit nciodata. Am pornit si masina impinsa cand m-a lasat bateria (de destule ori) fara sa apara probleme. Ba chiar ii dau deseori 7000rpm, si nu zice nici "pâs". iar corcitura asta de motor numai "nou" nu se cheama ca este. se invarte destul de usor, compresia este slaba. atunci cand am facut 9000rpm era nou-nout nedesfacut vreodata. Ba mint, avea raschetat din chiulasa!
              Last edited by razvanamza; 25 November 2013, 07:18.

              Comment


              • Colegul cu loganul de raliu zicea ca lagarele arborelui cu came au niste suruburi cam subtiri si la ruperid e ritm risca sa se lungeasca.
                Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                Comment


                • Pentru a lungii rapoartele unui 1.2, 1.4 sau 1.6 16v ce trebuie facut? Au aceeasi cutie?

                  Comment


                  • In mare este aceiasi cutie. Difera cate ceva pe la mecanismul de cuplare/sincronizare si raportul grupului/diferentialului.

                    Exista doua posibilitati sa lungesti rapoartele. Grup de SuperNova sau de diesel. Cel de SN este mai lung...chiar nu stiu alt grup de Renault care sa fie mai lung de atat 15/56 dinti => 3.7 dieselul are de 3.8

                    Comment


                    • 1.2 si cutie lunga egal reprize foarte lungi si motor turat aiurea (nu are cuplu daca schilmbi repede si scade in ture).
                      Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                      Comment


                      • Pentru cine face drumuri lungi merita. Nu fac liniute. E foarte placut sa fie motorul relaxat la 100 la ora sau peste.

                        Razvam, ce turarie ai la 100kmh in treapta 5? Se obtin aceleasi rapoarte si prin skimbarea pinioanelor de supernova in cutia de logan?
                        Last edited by L3on_rgby; 25 November 2013, 11:28. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Ca un motor sa fie relaxat in ture mici la 100 km/h sau peste trebuie sa dezvolte un cuplu pe masura, ori lesinatura aia de 1.2 numai cuplu bun nu iti ofera.
                          Eu, spre exemplu, cu roti 185.60.R15 am observat ca turatia a crescut cu ~200 rpm in fiecare treapta la aceeasi viteza fata de anvelopele stock
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • Mie la 16v imi trebuie minim 2500 rpm in tr 5 ca sa mearga cat de cat ok. Cel mai bine se simte la peste 3500-4000.
                            Eu am facut modificarea de nevoie nu pentru ca am vrut trepte lungi.

                            Comment


                            • Si ce turatie ai la 100 la ora?

                              Comment


                              • 2800-2900 rpm, cam pe acolo imi sta turatia la 100 km/h pe ceas
                                ceasul ma minte oricum ca rotile sunt mai mici, la 110 am real 100 la peste 3000 rpm
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google