Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cu roti stock ai 105 la 3000 rpm. Acum ai sub 100 la 3000 rpm.

    Eu am 100 kmh si pe bord si pe GPS la fix 2500 rpm. La 3000 am 117 kmh.

    Comment


    • "Cu roti stock ai 105 la 3000 rpm. Acum ai sub 100 la 3000 rpm. "
      pe ceas sau pe gps ?
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • 2500 la 100kmh mi-i se pare decent. 500rpm nu cred ca e asa mare diferenta incat sa nu mai traga. Cu resoftare si filtru s-ar comporta minim cum se comporta cu transmisia stock. Gresesc?

        Comment


        • pentru 1.2 va fi o diferenta foarte mare la consum ca de mers va merge insa mai chinuit
          ma bate gandul la un pinion de a5a de diesel, alessandro la cat ar scadea turatia ?
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • Ar scade sau ar creste?

            Comment


            • Originally posted by 827sam View Post
              "Cu roti stock ai 105 la 3000 rpm. Acum ai sub 100 la 3000 rpm. "
              pe ceas sau pe gps ?
              Calculat. Ceasul si GPS ul pot sa minta. calcului in functie de diametru, turatie si rapoarte transmisie este foarte precis, cel mai precis.

              Originally posted by L3on_rgby View Post
              2500 la 100kmh mi-i se pare decent. 500rpm nu cred ca e asa mare diferenta incat sa nu mai traga. Cu resoftare si filtru s-ar comporta minim cum se comporta cu transmisia stock. Gresesc?
              1. Ai turatie mai mica si 2. ai o treapta mai lunga. Va trage mai greu si va consuma mai mult.
              La mine abia peste 3500 rpm stiu sigur ca imi consuma mai putin. Daca nu merg atent intre 2000 si 3000 imi consuma mai mult.

              Originally posted by 827sam View Post
              pentru 1.2 va fi o diferenta foarte mare la consum ca de mers va merge insa mai chinuit
              ma bate gandul la un pinion de a5a de diesel, alessandro la cat ar scadea turatia ?
              O sa ai 2500 si 100 kmh cu roti stock. A 5 a de disesel este egala cu a 5 a de SN.

              Comment


              • @leon: problema e ca nu poti merge constant cu 100 km/h, nici macar pe autostrada. Chiar si acolo mai dai de adormiti, si trebuie sa reduci viteza si apoi sa accelerezi. Cu o cutie asa lunga si fara cuplu ce o sa faci, o sa schimbi de fiecare data treapta cand vrei sa accelerezi de la 90 la 100? Si ce o sa zici de consum pe langa faptul ca o sa fie lesinata?
                sigpic

                Comment


                • Atunci dupa ce imi iau 1.2 voi incerca si eu cu pinionul de a5-a de diesel. Daca nu va fii ok revin la stock.

                  Eu vreau un consum mic la o viteza decenta(minim110). Poate sunt pretentios.
                  Last edited by L3on_rgby; 25 November 2013, 12:34. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • 1,2 si cutie lunga inseamna ca la cel mai mic deal urci cu a 4a si daca e ceva serios cu a 3-a.
                    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                    Comment


                    • Dar ti se pare ca, consuma atat de mult la 110 km/h incat sa schimbi cutia?
                      O sa ai surprize total neplacute. Nu esti in State sa ai sosele lungi si drepte fara pic de trafic.
                      sigpic

                      Comment


                      • "O sa ai 2500 si 100 kmh cu roti stock. A 5 a de disesel este egala cu a 5 a de SN."

                        suna bine treaba asta, o sa iau in calcul o schimbare desi cu rotile stock nu simt nevoia, doar cu cele de vara parca e prea turata la mers normal, in schimb se infige mai bine
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • Originally posted by L3on_rgby View Post
                          Atunci dupa ce imi iau 1.2 voi incerca si eu cu pinionul de a5-a de diesel. Daca nu va fii ok revin la stock.

                          Eu vreau un consum mic la o viteza decenta(minim110). Poate sunt pretentios.
                          Vei avea un lag imens intre 4 si 5.

                          Comment


                          • Originally posted by Pacco View Post
                            Dar ti se pare ca, consuma atat de mult la 110 km/h incat sa schimbi cutia?
                            O sa ai surprize total neplacute. Nu esti in State sa ai sosele lungi si drepte fara pic de trafic.
                            in italia are autostrazi, dar aia au si munti...
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • La drum romania-italia 1400km merg 90%din drum cu a5-a sau a6-a la 130-140. D-aia m-ar interesa o cutie mai lunga. As prefera sa urc in a3-a in loc de a4-a la aceeasi viteza si turatii decat sa o chinui la drum. La 140 cred ca ar avea 4000rpm. 12 ore la 4000rpm nush daca e chiar ok pt motor.

                              Comment


                              • Nu are absolut nimic motorul, atata timp cat este intretinut corespunzator. Totusi 4000 nu este o turatie de speriat pentru benzinar.
                                Last edited by Pacco; 25 November 2013, 14:33.
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google