Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    pai atat ai si cu pinion de dizal (am eu). la 16v nu-i problema. de fapt, tr 1, 2, 3 4 vor fi mai lungi. parerea mea ca o sa traga mai prost, si sa nu uitam ca GPL-ul mai fura 10-15 Nm, deci Alessandro nu te vad asa roz. eu la cutia aia as pune un grup Van si tr. 5 de pe vechea ta cutie. asta daca vrei sa mai recalculezi si dupa ce am zis eu.

    vezi ca masinile (deci nu dacia ) pe GPL au cutii mai scurte. vezi toyotele de america pe gpl (strict gpl, alea nu au rezervor benzina)

    Comment


    • #47
      Razvane, stai linistit ca o sa-i traga super bine (mai ales cu masina goala). Nu se compara cu cutia stoc si tr.5 de diesel. Din pacate nu pot atasa poza cu graficul.

      Oricum va urca foarte bine cu tr.2 in 60 km/h si de acolo cu tr. 3 in 100 km/h

      Comment


      • #48
        @ razvanamza in trecut am mers vreo 80.000 cu benzinar care avea rapoarte de diesel. Era mai lunga. 125 cu a 2 a si la 3000 cu a 5 a aveam 145 kmh. treptele 4 si 5 le foloseam doar pe autostrada. facea paienjeni la pinioane. Cred ca stiu destul de bine cum sta treaba.

        cutia de Nova este undeva intre cutia de benzinar si diesel. va fi ok pentru un mers normal
        Last edited by alessandro; 18 November 2012, 23:42.

        Comment


        • #49
          In viata reala sunt atat de mici calculele alea si graficele pe care le faceti voi incat nu vor avea absolut nicio valoare. Important e faptul ca iese cu un pret mult mai bun per total decat daca ar cumpara cutie de 1.6 16v. Restul e cancan si impresii. Si de unde si pana unde gpl fura Nm, asa din carti ? Iti dau doar un exemplu ca 10-15 Nm este diferenta dintre o remapare si o harta stock, iar daca gandim asa, mersul pe gpl nu este mai slab ca pe benzina pe aceeasi harta, dar vad ca asa se poarta, sa emiti afirmatii gratuite cum ca tu stii, faci, te pricepi si stii sa arunci o vorba mare la timpul potrivit.
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #50
            Originally posted by 827sam View Post
            In viata reala sunt atat de mici calculele alea si graficele pe care le faceti voi incat nu vor avea absolut nicio valoare.
            cea mai corecta afirmatie de pe threadul asta pana acum

            Comment


            • #51
              Cred ca va apare o noua moda - cutie de SuperNova (in loc de pinion tr.5 de DCI)

              Comment


              • #52
                eu daca pun, imi pun cutie de 1.2 16v sau de mcv.

                Comment


                • #53
                  Daca tie iti place sa ai 120 la 4500 rpm...pune

                  Pana acum e bine. Ambreiajul de MCV 16v a intrat bolt on pe volanta.

                  Adineauri a intrat si cutia fara probleme

                  Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                  Attached Files

                  Comment


                  • #54
                    bv bv
                    asteptam primul drive-test

                    Comment


                    • #55
                      Nu pot sa spun decat ca merge cum nici nu visam.

                      Cutia este foarte precisa si etajata perfect. Nu fluiera nu rontaie

                      Se intinde pe 3 si 4 foarte frumos...nu se mai termina

                      Ambreiajul este...perfect. au disparut toate zgomotele si vibratiile cablului.

                      Sent from my GT-B5330 using Forum Runner
                      Last edited by alessandro; 19 November 2012, 14:11.

                      Comment


                      • #56
                        DEh, cand sunt noi sunt mai bune decat cand sunt vechi.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #57
                          atata ca alea noi nu sunt ca alea vechi, ambreiajul a devenit hidraulic, va fi o placere sa dai in ea
                          Bravo alexe, bafta multa si spor la pasuit ambreiajul
                          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                          Comment


                          • #58
                            pun aici toate codurile si piesele necesare transplantului. in caz ca mai doreste cineva sa faca asa ceva...sa stie clar in ce consta modificarea

                            Cutia de viteze

                            - cutia de SuperNova intra perfect pe Logan. nu se face nici cea mai mica modificare in cazul in care se merge pe varianta cu ambreiaj hidraulic.

                            Ambreiajul

                            - pe volanta de 16v se potriveste bolt on ambreiajul de pe Logan MCV 1.6 16v
                            - cod piesa Valeo 826853
                            - sunt aproape sigur (nu garantez) ca intra si ambreiajul de Laguna 2 1.6 16v 107 cai. aceasta are aceiasi carcasa a placii dar difera masa de frictiune...are 215 mm
                            - pentru 1.6 8v este necesara montarea unei volante de 16v. MCV 1.6 8v are volanta si ambreiaj de 16v

                            Rulment de presiune hidraulic

                            - aici e simplu...se potriveste rulmentul care are cod Valeo 804527 sau 804584
                            - diferenta intre cele doua modele este clipsul de prindere cu conducta care duce la pompa.
                            - exista cu 1 sau 2 clipsuri. se cumpara modelul in functie de conducta

                            Pedala, pompa si conducta

                            - se potrivesc de la orice diesel euro 4 sau MCV...bolt on fara modificari

                            - vor mai fi necesare cateva clipsuri ( braduti) cu care se fixeaxa conducta hidraulica pe lonjeron si cutie.

                            Comment


                            • #59
                              @ razvan amza

                              teoretic toate piesele sunt interschimbabile intre JH3-uri.

                              cand o sa am timp o sa desfac cutia mea sa vad ce daune sunt inauntru. daca nu se vinde o sa o repar usor usor si ii pun grup scurt, dupa care o pun la vanzare.

                              mai jos sunt 3 tabele care contin majoritatea tipurilor de JH3.

                              este in ungureste dar e usor de inteles. sunt scrise treptele sus I II III iar ultima coloana din dreapta este grupul conic.

                              ce vrei tu este 14/69 adica acela cu raport 4,9x.

                              Laguna 1 Break are o cutie scurta de iti blestemi zilele. 3000 rpm tr 5 = 87 kmh pe GPS daca tie iti place asa...
                              Attached Files
                              Last edited by alessandro; 30 November 2012, 16:08.

                              Comment


                              • #60
                                cam amre diferenta de 15km/h intre laguna1 si logan. eu am verificat cu colegul meu de birou cu laguna 1 break 1.6_16v si la 3000rpm are 100km/h. deci cam ca noi. o fi 93-95 pe gps, dar nu uita ca si la logan 100 pe ceas nu treci de 95-97 real.
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google