Cu ingredientele pentru salata noastra ai mai reusit ceva ?
Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v
Collapse
X
-
La cutie sunt 2 variante: scurta cu un grup 14/69 care iti da cuplu dar nu ai viteza foarte mare sau lunga, cu 15/... In care in care ai viteza de croaziera mare. Mai exista un grup mediu 14/63, care iti da o viteza mai mare si cuplu asta daca vrei si viteza si cuplu, dar nu e cine stie ce, trebuie sa faci compromisuri vrei viteza sau cuplu !!!LA VOLANUL UNEI MASINI DE CURSE NU CONTEAZA CINE ESTI, CONTEAZA NUMAI DECIZIA PE CARE O IEI INTR-UN FRAGMENT DE SECUNDA
Comment
-
14/59 e grupul stock de Logan benzina. Nu stiu Sandero Stepway 1.6 ce cutie are pentru ca este mai scurta decat a Loganului.
Eu merg cu grup 15/56. Este foarte lung. A 3 a se duce 145 si a 4 a 193...viteze reale nu pe bord.
Grupuri, pinioane carcase se gasesc pe toate drumurile insa problema majora a cutiei de Logan este etajarea foarte proasta dintre 1 si 2.
Chestia asta se poate corecta doar cu vreo 2 cutii Renault care sunt extrem de rare.
Comment
-
sunt mai multe grupuri, dar din cele de benzinar, alea de 1.2 si Van sunt prea scurte, ala stock e asa si asa, ala de snova (solenza) e putin mai lung. Ce am remarcat totusi la masina lui Alessandro: masina merge nesperat de bine pe primele 3 trepte.
Abia acum constat cum, la loganul meu, cutia stock are tr.1 si tr.2 prea scurte. Motorul cere niste trepte ceva mai lungi acolo. Ce-i drept, cu 4 persoane in masina, cutia stock devine "cam lunga". Se vede ca orice masina e gandita sa functioneze "optim" cu maxim 2 ocupanti, si asta se vede si in comportamentul rutier, si in consum.
Comment
-
Cutia de super nova e foarte lunga pt niste roti stock...mai. Alees in cazul 1.4\1.6 stock ..... Cutia stock de logan e foarte bine gandita pt mersul normal .... Pentru curse nu e ok deloc .. Cel putin pt un motor care are cuplu maxim mai sus de 4500 .
Definitia unei cutii scurte nu e o viteza mica la turatia 7000 ... Este o cutie care scade 2000 ture ( ex ) la turatia 7000
Este doar un exemplu .. Cutii de mers normal sunt foarte multe .... Pt mers sportiv doar vro 4 , 5 modele jb3 si jr5 .Last edited by lau911; 3 November 2013, 11:59.sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
4-5 modele...adica doar alea de pe RS uri, Wiliams, Gtt, 19.16v
In toata lista detaliata a cutiilor JH si JR nu am gasit nici macar una ok. Toate au acelasi lag imens intre 1 si 2
@ Lau si totusi as incerca sa vad cum cad la dinti un pinion fix de benzina si unu secundar de diesel.Last edited by alessandro; 3 November 2013, 12:17.
Comment
-
Originally posted by SorinTelehoi View PostLa cutia JH trebuie combinata grupul din 059 si pinioane de la viteze din restul cutiilor jh ...si va iesi scurta...
Asta incerc sa aflu...daca pinioanele din cutia de diesel ( tr 1 mai exact ) au acelasi pas cu alea de benzinar.
Sa pot sa combin pinionul fix de benzina cu secundarul de diesel. In felul asta se lungeste treapta 1, automat 2 cade mai sus cand il schimbi.
Ma gandesc ca tu folosesti masina la rally /coasta deci nu te incurca prea tare treapta 1.
Comment
-
mai cautati si voi mai baietisigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Eu am cutie de Snova cu carter de ambreiaj de Logan. Rezulta cutie de Snova cu ambreiaj actionat pe cablu. Merge excelent, insa are grupul prea lung.
Comment
-
Originally posted by razvanamza View Posteu nu mai caut nimic. daca la conversie am fost temerar, aici vreau sa merg pe mana lui alessandro, care chiar stie ce vorbeste. mi-ar fi placut sa mai fie si alti forumisti care sa-ti dea mura-n gura (inclusiv cu printscreen din dyalogis).
Comment
Comment