Îl înjurăm pe ala care mi l-a vândut.fac rost şi de pedala hidraulica.
Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v
Collapse
X
-
Originally posted by alessandro View Post4-5 modele...adica doar alea de pe RS uri, Wiliams, Gtt, 19.16v
In toata lista detaliata a cutiilor JH si JR nu am gasit nici macar una ok. Toate au acelasi lag imens intre 1 si 2
@ Lau si totusi as incerca sa vad cum cad la dinti un pinion fix de benzina si unu secundar de diesel.
Originally posted by razvanamza View Postsunt mai multe grupuri, dar din cele de benzinar, alea de 1.2 si Van sunt prea scurte, ala stock e asa si asa, ala de snova (solenza) e putin mai lung. Ce am remarcat totusi la masina lui Alessandro: masina merge nesperat de bine pe primele 3 trepte.
Abia acum constat cum, la loganul meu, cutia stock are tr.1 si tr.2 prea scurte. Motorul cere niste trepte ceva mai lungi acolo. Ce-i drept, cu 4 persoane in masina, cutia stock devine "cam lunga". Se vede ca orice masina e gandita sa functioneze "optim" cu maxim 2 ocupanti, si asta se vede si in comportamentul rutier, si in consum.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Originally posted by einstein1984 View PostPune pinion de (a de diesel si o sa ai gol in acoperire si intre 4 si 5.
Acum cu toate treptele etajate corect intre ele dar considerabil mai lungi ca cele de Logan stock, e parfum.
Comment
-
logan 1.4 + cutie de dci ..scrie clar !sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
Loganul din clip chiar daca e 1.4 MPI, in afara de cutie este modificat (resoftat) ... ( si poate are si alte modificari evacuare, etc)
Cutia de nova e ideala pentru cineva care merge foarte mult in afara localitatii. (si mai ales cu masina goala [1-2 pasageri si eventual un mic bagaj]) Insa cutia nova ajuta atunci cand vorbim de un motor care are si cuplu bun - adica motorizarea 1.6 16V euro4 (a se vedea Loganul lui Alessandro)
Cutia stoc e gandita sa asigure dinamica OK inclusiv cand masina e incarcata la maxim.Last edited by ion_R5; 6 November 2013, 23:34.
Comment
-
e un 1.4 cu limitarea scoasa si fara tobe ..serios ..... si motoarele in probe ating si 8000 de ture asa ca...........sigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
-
motorul meu atinge fara probleme 7000rpm, de cateva ori pe luna. si este un fel de "frankenstein". alea stoc n-au nici pe dracu. vorba lui lau, scoti limitatorul si dai pana crapa. probabil pe la 9000 rupi rampa culbutorilor, eu asa am facut. restul internelor n-aveau nici pe .
ontopic: abia astept sa iau 110/h in tr.2 . se pare ca, deci in oras dinamica va avea putin de suferit, in exterior depasirile in tr. 3 vor fi un deliciu, atingand in limitare mai mult ca orice diesel din gama Dacia
Alessandro, mi-am aduc aminte de ce mi-a placut asa mult tr.1: se comporta fix ca o automata! pleaca lin si hotarat.Last edited by razvanamza; 7 November 2013, 08:00.
Comment
-
Comment
-
Oricum are dsign ambreaj de vanzaresigpic
Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html
Comment
Comment