Originally posted by L3on_rgby
View Post
Modificare Transmisie 1.4 / 1.6 / 1.6 16v
Collapse
X
-
Resoftare si filtru nu dau aia 30 Nm pierduti pe curba de cuplu scazand turatia (la un motor multisupapa e destul de abrupta). Eu personal cred ca dau fix nimic.
Daca vrei motor care sa stea la ture mici, ia un logan nou de 0,9, are a 5a kilometrica si are si cuplul care ii eprmite sa faca asta.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
a 5-a de 0,9 tce are 120 km/h la fix 3000rpm. cam 3500 la 135, 4000 la 156-157, fix ca pinionul de dizal pe cutia stock de berlina 1.4/1.6/16v. cutia de supernova are tr.5 "o idee" mai lunga. dupa ce imi calibrez corect ceasurile va dau mai multe detalii. La motorasul meu 8v, se simte cam submotorizat pe tr.5, dar ca sa va faceti o idee, se comporta ca un 1.4 stock in tr.5 originala. la fel de "sprinten".Last edited by razvanamza; 25 November 2013, 15:39.
Comment
-
In sfarsit, dupa un drum de aproape 1000km pot sa va impartasesc mai multe detalii despre aceasta cutie. Mersul prin sate si zone deluroase este mai placut, cu tr.3 si tr.4 am urcat si rampe 10% fara sa "scot pistoanele prin capota". La drum lung si viteze peste 110 km/h, tr.5 isi face datoria foarte bine si, desi pe hartie ar trebui sa fie mai lunga, mi se pare identica cu tr.5 "de dizal" pe cutiile stock. la 80km/h in tr.4 si 95km/h in tr.5, nici nu se mai aude toba sport, are o zona unde nu am nici un fel de rezonante/zgomote parazite. totusi, inclin sa scap de toba sport. chiar si cu silencer, devine enervanta mai ales la viteze mari, atargand atentie nedorita.
Am ajuns si la o forma finala pentru rotile de iarna: jante tabla 14", et 36, de pe clio2+ cauciucuri 185/70r14 bfgoodrich sh. desi ruliul a crescut putin, senzatia pe drumuri mai rele este de "plutire pe nori", chiar si cu amortizoarele mele cam duse.
Comment
-
Ai grija sa nu incurci piesele intre ele si sa nu mai stii care, cum, de care e )) .
Comment
-
Spor la treaba daca asta e scopul cutiei. Ma simt onorat sa fie facuta cu gandul infrangerii mele .
Comment
-
Trenul secundar e gata.
S-a pastrat grupul de Logan 4.2, iar acum treptele 1-2-3-4 au o cadere de turatie mai mica intre ele.
Acum lucrez si la imbunatatirea sistemului de sincronizare. Vreau sa reusesc schimbarea cu totul a sistemului. Sa adaptez ceva de la alte masini ar fi cel mai ok daca se poate. Vedem.
Ca rezultat vreau sa cresc un pic forta de franare a sincronului pe pinion si eliminarea jocurilor pentru schimbari de treapta mai ferme si mai precise fara agatat, tremurat sau caraieli. (video mai jos)
P.S. Inainte mansonul de sus avea acelasi joc ca cel de jos.
Comment
Comment