Resoftarea(remaparea) calc.de injectie Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    giovani, daca remapezi, nu devine sugativa.
    marsel: incearca 0744692800 pt remapari la Cluj. Spui ca la recomandarea mea.
    Goemon: daca scot acuma un motor asa performant, la anul ce mai scot? Vezi de exemplu clio 1.5dci, care a inceput cu 65CP, apoi 82CP, iar acum Renault are si 1.5dci la 100CP. Crede-ma, MULTI mecanicii de la service Dacia nu sunt informati, habar n-au ce inseamna o resoftare, decat ca "nu e de fabrica, deci nu e buna".

    Tot pentru giovani: am resoftat cateva dci-uri in TM, daca vrei te pun in legatura sa vezi cum se comporta masinile.
    Last edited by Cristi_Xp; 4 June 2007, 14:44.

    Comment


    • #32
      Reclama e sufletu comertului asa ca asta e hai sa va dau eu detalii ... cand mam hotarat sa fac si eu chiptunning am cautat pe net .. am intrebat in stanga si in dreapta si sincer pauza detalii sau ajutor de doamne ajuta ... am gasit in timisoara mai multe persoane care faceau asta si am zis hai sa incerc .. am fost la chiptunning-munchen ... da domne se face costa 300 iti dam factura alea alea ...firesc intrebarea mea a fost in ce consta si cum decurce operatia .. la care mi sa explicat ca e simplu se rescrie o memorie eprom ... zis si facut sa trecem la fapte dar aici intervine partea funny ca nu aveau cu ce ..... adica dupa ce sau uitat la calculator la masina au zis ca nu se potrive ce au ei ... ca trebe dat calculatoru jos ... bun si asa.. am dat calculatoru jos si spre stupoarea profesionistilor de acolo era capsat nu putea fi deschis ... ok am trecut peste explicatii in care mi se spunea ca se pot reface plasticu ala care inchide calculatoru .. si am amanat operatia ...
      Cateva ore mai tarziu dupa alte sapaturi pe internet si telefoane la xx persoane am ajuns la Jeff care ma rezolvat fara sa demonteze calculatoru fara alte interventii in forta ... asta e adevaru omu stia ce face ..
      Am sa revin cu mai multe detalii pana atunci sper sa scot si un fisa de la un test dyno sa vedem exact cat si cum ...deci eu am facut chestia asta in timisoara miercuri parca si dupa o tura prin romania de vreo 700 km si 6 puncte penalizare pentru depasire de viteza ) am iesit din tara ..si am facut pana sambata noapte inca 3000 km ....
      Degeaba gandesti daca esti prost!

      Comment


      • #33
        Originally posted by Goemon
        Daca ar fi fost ok de ce nu l-au facut asa din fabrica, doar ar fi scos un motor mai performant, s-ar fi apropiat crdi-ul ala de 110 cai de la "accent".
        Pentru ca daca ar fi facut asta...noua "calibrare" ar fi costat foarte multi bani pentru dacia,teste de poluare facute si refacute ...si intr-un final nu era acceptata pentru ca nu mai respecta normele de poluare respective...de aia nu se face calibrarea aceasta din fabrica...
        Cat despre mecanicii de dacia putini sunt care si stiu despre ce vorbesc...majoritatea sunt aceeasi care se pricep doar sa repare la vechea dacie ...
        Last edited by Cristi_Xp; 4 June 2007, 14:53.
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #34
          need4speed, mersi de aprecieri, nu-s eu tata lor, dar nu spun ca fac ce nu pot sa fac. Iar daca nu pot eu, tot gasim o solutie pt oricine cu orice masina

          Comment


          • #35
            Originally posted by crisxx
            testul ITP si reviziile le-a trecut fara probleme(Laureate 1,4)
            Alea si eu le-am trecut cu folie pe geamuri,jante pe 16 gume cu talon 55,toba sport si soft schimbat... Oricum nu o sa fie probleme de genul acesta dupa o resoftare,adica sa nu treci ITPul sau reviziile...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #36
              adevar graiesti

              ``Reclama e sufletu comertului asa ca asta e hai sa va dau eu detalii ``

              Frumos spus si foarte adevarat!
              Si sunt foarte multi care fac asa ceva( de fapt cei mai multi)) )

              Comment


              • #37
                `` la care mi sa explicat ca e simplu se rescrie o memorie eprom ... zis si facut sa trecem la fapte dar aici intervine partea funny ca nu aveau cu ce ..... adica dupa ce sau uitat la calculator la masina au zis ca nu se potrive ce au ei ... ca trebe dat calculatoru jos ... bun si asa.. am dat calculatoru jos si spre stupoarea profesionistilor de acolo era capsat nu putea fi deschis ... ok am trecut peste explicatii in care mi se spunea ca se pot reface plasticu ala care inchide calculatoru .. si am amanat operatia ...``

                Ai ``scapat ieftin``!
                Eu am fost de doua ori in TM , o data in Brasov, si de doua ori la Bucuresti , si rezultatul a fost acelasi!

                ``NU PUTEM ACUM``
                Imi venea sa le sparg ``leptoapele`` in cap!
                Dar reclama e reclama , si de!

                Comment


                • #38
                  Dar ce calculator misterios are masina ta de nu pot marii mesteri sa-l rezolve?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by Jeff
                    Dar ce calculator misterios are masina ta de nu pot marii mesteri sa-l rezolve?
                    La Tm si Bv am fost cu Sagem 3000!acum un an)

                    La Buc am fost cu Sirius 3132( 16 V acum un an)) )

                    Comment


                    • #40
                      Incercam sa tinem pasul cu tehnologia - acu un an nici eu nu puteam sa le rezolv.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by ake 11
                        `` Ai ``scapat ieftin``!
                        Eu am fost de doua ori in TM , o data in Brasov, si de doua ori la Bucuresti , si rezultatul a fost acelasi!
                        N-am prea inteles faza cu TMul...cum rezultatul a fost acelasi???
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by Jeff
                          Incercam sa tinem pasul cu tehnologia - acu un an nici eu nu puteam sa le rezolv.
                          Stiu!
                          Am vorbit si la telefon, dar nu m-ati facut sa vin pana acolo!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Cristi_Xp
                            N-am prea inteles faza cu TMul...cum rezultatul a fost acelasi???
                            adica am venit aproape cum am plecat( bani mai putin =benzina si hotel))
                            Last edited by Cristi_Xp; 12 June 2007, 20:31.

                            Comment


                            • #44
                              Acum cateva saptamani,vorbeam despre remaparea calc. de injectie facut de catre un nene inginer din Pitesti.Operatiunea a decurs in felul urmator:a inlocuit calc. de injectie de pe masina cu un altul nou(tipla),am pornit motorul si am plecat de pe loc in timp ce mesterul s-a conectat cu laptopul la mufa din interiorul torpedoului.Am accelerat pana la 90 km/h(cerinta lui) in treapta a 3-a,dupa care am luat piciorul de pe acceleratie.In momentul in care acul vitezometrului indica 20 km/h,mesterul a dat comanda de scriere a noului soft.Am tras pe dreapta,am oprit motorul ,dupa care am repornit si am observat din start schimbarie survenite:masina era mult mai sprintena,demaraj,viteza,etc.Mecanicul mi-a spus ca a crescut puterea cu 10 cp.
                              Am scris toate acestea in detaliu pentru a supune atentiei SPECIALISTILOR care mai intra pe acest forum.Astept replici din partea celor care se pricep.
                              Ceilalti,formatorii de opinie ii rog sa se abtina...Chiar ma intereseaza parerea celor avizati pentru ca si eu am avut unele indoieli pana sa fac acest pas,si m-ar interesa sa stiu daca numai din ce am relatat poti castiga 10 cp.Diferenta de la 75 la 85 ,exact nu poti s-o calculezi doar mergand cu masina...Unde s-ar putea masura exact noua valoare a cp ?

                              Comment


                              • #45
                                Ceea ce ai zis tu ,e ca sa inveti masina cu noile setari,se face imediat dupa ce s-a pus calculatoru(softul) pe masina...
                                Cat despre aia 10cp eu sunt putin sceptic,diferenta o poti vedea pe un dyno tester,dar nu prea are vreo importanta acum,ea ar trebui facuta cu ECU original ca sa vezi cati ai stock si cati ai cu noile setari din ECU de pitesti...Dacia la logan 1.6 8v spune 90 cp care de fapt daca ii calculezi sunt 88cp,doar un test before si after iti poate spune exact
                                Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google