Resoftarea(remaparea) calc.de injectie Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    la revizie nici nu are treaba cu calculatorul,iar la itp daca este in parametri pentru noxe ok
    eu am alt calculator si toba borla sport si no problem nici la itp nici la revizii si toba mea chiar se aude,unde ma duc toti intorc capul dupa zgomot
    jeff este printre meseriasii din tm asa ca daca vreti soft no pb
    motorul oricum merge pina cel putin pina pe la 300000 km fara probleme
    toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

    Comment


    • #47
      @crisxx asta ca sa fii sigur ca ti-au raspuns meseriashi.
      In legatura cu dyno,nu stiu din ce zona esti...ca sa iti recomandam ceva...
      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

      Comment


      • #48
        A resoftat vreo cineva pana acum un 1.6 16v ???
        Sunt curios cat a scos din el in plus la putere si ce a pierdut prin aceasta operatiune (consum,noxe,uzura estimata).

        Comment


        • #49
          asta da , meserias nu gluma !

          Originally posted by crisxx
          Acum cateva saptamani,vorbeam despre remaparea calc. de injectie facut de catre un nene inginer din Pitesti.Operatiunea a decurs in felul urmator:a inlocuit calc. de injectie de pe masina cu un altul nou(tipla),am pornit motorul si am plecat de pe loc in timp ce mesterul s-a conectat cu laptopul la mufa din interiorul torpedoului.Am accelerat pana la 90 km/h(cerinta lui) in treapta a 3-a,dupa care am luat piciorul de pe acceleratie.In momentul in care acul vitezometrului indica 20 km/h,mesterul a dat comanda de scriere a noului soft.Am tras pe dreapta,am oprit motorul ,dupa care am repornit si am observat din start schimbarie survenite:masina era mult mai sprintena,demaraj,viteza,etc.Mecanicul mi-a spus ca a crescut puterea cu 10 cp.
          Am scris toate acestea in detaliu pentru a supune atentiei SPECIALISTILOR care mai intra pe acest forum.Astept replici din partea celor care se pricep.
          Ceilalti,formatorii de opinie ii rog sa se abtina...Chiar ma intereseaza parerea celor avizati pentru ca si eu am avut unele indoieli pana sa fac acest pas,si m-ar interesa sa stiu daca numai din ce am relatat poti castiga 10 cp.Diferenta de la 75 la 85 ,exact nu poti s-o calculezi doar mergand cu masina...Unde s-ar putea masura exact noua valoare a cp ?
          Exact nu poti decat pe un banc cu role , role care ``se incarca `` cu ``curba strazii``( denumita mai popular) sau cu curba de decelerare ( denumiore tehnica)===asa ca doar la Craiova sau Mioveni , daca stii curba strazii!!!!

          Dar cat de catpoti sa-ti dai seama daca puterea a crescut prin cresterea vitezei maxime!!!
          Atat! si nimic mai mult!!daca viteza max. e aceeasi ( banii i-ai dat cam degeaba , a crescut doar cuplul , adica ala care-l simti tu la demaraje=liniute)

          Ceea ce ma surprinde INSA , este aceea aberatie cu frana de motor!!!!!


          CARE se face DUPA ce ai rescris softul( tabelele, asa cum obisnuiti sa le numiti pe aici), si dupa ce te pune sa inveti si capetele de curse ale clapetei!!!!Nicidecum inainte!!
          Asta ca sa nu mai vorbim ca softul se poate rescrie DOAR cu motorul OPRIT!!!
          Sunt insa curios( foarte curios) cum arata aceea ``tipla`` in care la adus! Daca tipul avea o usoara mustata , atunci laptopul nu l-a adus la ``baza`` cu el!
          Daca e cel fara mustata , atunci sigur l-a adus pentru imagine , pentru ca al lui nu scrie decat cu cablu de retea cuplat.( sau a facut-o prin net dar inseamna ca ai facut-o in parcarea de la CESAR)
          Oricum frana de motor trebuie facuta in tr. a3 a dar perfect pe orizantala , cu o singura persoana la bord , fara vant si este suficienta intre 50-30 km/h , dar de doua ori ca sa fi sigur ca e o.k.( procedura se numeste : invatarea volantei); in plus pentru cultura generala ea trebuia facuta INTOTDEAUNA si in service-uri dupa schimbarea calc. , sau reprogramarea acestuia , dar, doar la benzina!

          Iti sunt suficiente informatiile acestea ca sa-ti dai seama ca a scris o persoana avizata?
          Intrucat am fost exclus de pe forumul reno.ro fara a fi avertizat in nici un fel , am sa continui aici polemicile tehnice , gramaticale si matematice( ultimele doua sunt pentru o anume persoana= stie ea care)

          O seara buna tuturor!

          Comment


          • #50
            si la mine cind am schimbat calculatorul tot asa s-a facut 1 2 3 frina etc
            dar calculatorul era deja scris
            toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

            Comment


            • #51
              Originally posted by virtualmansorin
              si la mine cind am schimbat calculatorul tot asa s-a facut 1 2 3 frina etc
              dar calculatorul era deja scris

              Asa da , aia e altceva

              Comment


              • #52
                am si eu o intrebare legata de ambreiaj.suporta ambreiajul stock noul cuplu motor rezultat in urma remaparii?
                sigpic........restul e NoSpeedLimit

                Comment


                • #53
                  Fara probleme.

                  Comment


                  • #54
                    Originally posted by giovani
                    a facut cineva remapare la 1,5 dci.am gasit o firma de tuning care sustine ca poate duce motorul in 92 cai.ce parere aveti,va fi o uzura prematura a motorului datorata cresterii turatiilor,sau este ok.consumul va creste,asta este sigur,dar nu ma deranjeaza.important este sa stiu daca va fi rau pentru motor.astept informatii.multumesc.
                    In ce consta aceasta remapare ? Doar in schimbarea softului comp.de bord?
                    Nu e cam mult 300 de euro? Cei de la dacia nu pot face asa ceva ,nu recomanda si de ce?

                    Comment


                    • #55
                      Remaparea consta in schimbarea sau updatarea softului al ECU injectie. La Dacia nu se poate face asa ceva.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by andrei
                        Remaparea consta in schimbarea sau updatarea softului al ECU injectie. La Dacia nu se poate face asa ceva.
                        Ma bucur ca mai esti on line ! Doar softul trebuie schimbat,unde se gaseste acest soft,il poti gasi pe internet? Trebuie schimbat si calculatorul?

                        Comment


                        • #57
                          Nu se schimba si calculatorul, se schimba niste parametrii in soft, care se pot face cu ajutorul laptopului si cu o mufa OBD (mufa costa vreo 200-250 ron, deci nu merita sa o cumperi tu, mai bine mergi la o firma specializata), sau unele firme schimba softul, tot cu laptopul si cu mufa OBD. Din pacate softul nu se gaseste pe net, ci doar firmele specializate il au.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #58
                            Originally posted by andrei
                            Nu se schimba si calculatorul, se schimba niste parametrii in soft, care se pot face cu ajutorul laptopului si cu o mufa OBD (mufa costa vreo 200-250 ron, deci nu merita sa o cumperi tu, mai bine mergi la o firma specializata), sau unele firme schimba softul, tot cu laptopul si cu mufa OBD. Din pacate softul nu se gaseste pe net, ci doar firmele specializate il au.
                            Crezi ca-ti cer prea mult daca-mi spui ce firme detin aceste softuri ,nu numai pentru logan?

                            Comment


                            • #59
                              Pai ar fi Dimsport si Flash Tuning.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                Originally posted by andrei
                                Pai ar fi Dimsport si Flash Tuning.
                                Spune-mi te rog ,pentru ca am vazut ca esti stiutor,in bord in partea stinga imi trancane ceva ca si cum ar fi turbina de la o aeroterma , dar numai pe teren accidentat , stii cumva ce poate fi?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google