If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
buzule, tu ai turbodiesel. la tine se simte al dracu de bine resoftarea; rsx are benzinar 1.4 si banuiesc ca-l interesa resoftarea motorului propriu, nu al vreunui prieten la el greu ajungi de la 75 la 85, daca nu chiar imposibil numa din chiptuning si filtru sport.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
oameni buni,am tot citit pe aici despre remapare ,dar un lucru vreau sa stiu neaparat.daca la un 1.6 16 valve se merita , s-o strica peste ani motoru, si consumu meu 11 l in oras o creste si mai mult?si trebuie sa trec la benzina 98 ? lamuriti-ma ca astea ca in weekend vreau sa o fac la tcm buc.dupa asta urmeaza filtru si catalizator sport de la pilot
salutare......am reusit sa fac si eu resoftare la motorinar....m-a costat 2 mil.....la Mioveni ....si pot sa zic ca se simte diferenta, acum se ajunge usor la 3500-4000 RPM, viteza de 160-170 Km/h e usor de atins....nu am incercat sa ii dau mai mult pe autostrada (fara detector de radar ).....sincer sunt foarte multumit, acum trage ca un benzinar .
Am negociat pentru 2 milioane....de regula ia mai mult....am ajuns la Mioveni printr-o cunostinta....pretul normal care il practica pentru remapare nu il stiu ....dar pot sa ma interesez.....
tocmai mi-am chipui si eu un 1.5 DCI de la 65 la 85 hp, e ok, imi place, ajunge f usor la 140km/h nu am incercat sa ii dau mai mult pt ca era chiar la inceput. ziceau baietii ca o sa simt mai bine dupa 2-3 sute km, ei ziceau ca nu creste consumu, insa nu cred asta, oricum la condus sportiv, schimbari de viteze la 3000-3500 ture si viteze de 130-150, am un consum dupa 250 km de 7.5/%. nu stiu ce sa zic, oricum nu cred ca a crescut atat de mult ci doar cu maxim 1 l. nu am consum afisat pe bord, a reiesit din calculele mele. daca mai vrea cineva, prin zona zalau, cluj - va pot face lipeala. pt mine au venit niste baieti de la Pitesti, insa e un tip care face asta prin zona. 150E
cred ca nu e bine ca m-a uitat deja la consum, mai ales ca am numai 250km facuti in noua configuratie. azi am trecut deja de 300 km si asa cum zicea tovarasu acela, si-a dat drumul super. este extra senzatia pe care o ofera. chiar merita.
pentru noul consum incep de azi. o sa va anunt cum sta treaba si cu cat a crescut. oricum o sa mentin acelasi stil de condus, schimb veteze la aceleasi turatii ca si inainte, desi acum masina cere turatii mari. ce parere aveti? daca montez un interculer ce efect va avea?
La Buc am fost cu Sirius 3132( 16 V acum un an)) )
cei mai priceptti sunt cei care chiar fac asta. adica cei de la dacia. departamentul se numeste MAP (tunning in engleza) si exsita posibilitatea sa iti scrie ce vrei tu cu softul nou Re0440. daca intereseaza detalii mai multe un mail si iti zic si la cine sa te duci si cat te costa si o sa iti faca ce vrei. iar cei din service nu au ce au aia de acolo. aia au un "rahat" de scula. sculele adevarate is la Siemens Franta (pt benzina) si la delphi (diesel) sau la Renault care e fabricantul. dar va zic ca se poate face cam orice cu calc alea de injectie
scula aia adevarata o fi obd2? eu chiar sunt curios daca acel departament de tuning al visurilor de la dacia stie macar de la ce vin initialele bdm (care e "tata" microprocesorului din ecu)...apropo, dacia e o biata linie de asamblare, nicidecum vreun departament de design, deci au numa scule de debug, eventual vreun soft ratacit sau uitat de vreun meserias de la renault pt un prieten roman. oficial, acea divizie de tuning a daciei nu exista. de la ce vin initialele alea "map"? dacia primeste ecu-urile gata programate de la producator. ai aruncat pastila, revino te rog cu lamuriri acum...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Cred ca nu e forum dacia pe care sa nu vad chestia asta cu departamentul de tuning din Mioveni sau inginerii Dacia. :Majesty2: Sau cu schimbari de soft de pe reno sau ferrari in anticele sirius-uri sau mai stiu eu ce grozavii. In fond fiecare face ce vrea cu masina, nu conteaza in ce mod o distruge iar reclama este sufletul comertului.
Ma bucur sa vad insa ca exista pe forum persoane/clienti care au ramas cu o impresie buna despre serviciile oferite de noi si aprecieaza ceea ce facem. De aceea de multe ori am incercat sa rasplatim aceasta fidelitate prin discount-uri generoase.
La preturile din semnatura ta, iarta-ma, dar alea nu sunt mici... Stim cu totii ca din 2 remapari ti-ai amortizat deja cheltuiala. Dar asta e deja o discutie nepotrivita aici. Ideea era ca de asta prefera oamenii sa se duca la "meseriasi" si nu la tine.
Pai tu crezi ca am cumparat aparatura si soft sa tunez numai logan-uri??? Verifica putin lista noastra de aplicatii si dupa aia mai discutam. Uite de asta vin la noi toti "meseriasii" atunci cand fac praf un calculator, ca aruncam banii pe porcarii de astea aparatura, abonamente, suport tehnic si soft licentiat. Chiar nu ar trebui sa intram in discutii nepotrivite, ramane sa avem in vedere doar banii investitii pana acum in firma noastra ce ne-ar fi adus in parcare pe putin 20 logan-uri noi-noute. Dar stai linistit nu am investit atat ca sa tunam numai logan-uri. Chiar daca preturile noastre sunt mai mari decat la "meseriasi", am ramas o firma de referinta chiar si pentru ei. Modificarile pe care le-am facut la dacia au rezultatele cele mai bune legate de putere si fiabilitate. Din aceasta cauza 'meseriasii' au gasit pretext de reclama - "va punem softul de la dimsport/obdtuning " si sunt sigur ca multi creduli s-au aratat.
Mentalitatea romanului va ramane aceeasi dintotdeauna: sa mizeze pe noroc si sa caute un pret cat mai mic neinteresandu-se de calitatea serviciului oferit la bani putini.
Hai sa va arat pe ce dati voi banii cand va duceti la micii bisnitari:
Va prezentam graficele la o Dacia Logan 1.5dCi de 65cp (membru al acestui forum) care, in urma unor modificari aduse de firma Dimsport si Master Tuner, a ajuns la 111CP si 243Nm.
Masina a venit la noi cu intercooler, turbina schimbata si soft facut la o alta firma. Rezultatul pe dyno asa cum a venit masina a fost de 84CP (4720RPM) si 198Nm. Cu fila originala si modificarile de care am spus mai sus (intercooler si turbina) rezultatul pe dyno a fost 75CP(4085RPM) si 167Nm deci in urma resoftarii de catre o firma din cluj castigul a fost doar de 9CP. Acesta a fost si motivul pentru care clientul a apelat la firma noastra.
Si ca urmare, in urma unei modificari cu soft stg 2 Dimsport cresterea de putere pe bancul dyno inregistreaza valoare de 96CP (4575RPM) si 224Nm. De aici intra in actiune si domnul Florin cu al sau Unichip si dupa cateva ajustari si un test dyno rezultatul urca la 111CP si 243Nm. Din pacate clientul nu a vrut sa se opreasca aici, chiar si la sfaturile noastre de aceea e posibil sa ne prezinte Florin si alte rezultate al testelor dyno care s-au mai facut si dupa plecarea mea.
Mai jos aveti la dispozitie si graficele testelor dyno:
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment