If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Domnii mei, tocmai am terminat de reparat un logan 1.5dci cu motor k9k7 sau ceva de genu. repararea a constat in tot ambreiajul, 80% din motor (pistoane, chiuloasa, planare, vibrochen, segmenti si toate magariile aferente), reconditionarea completa a pompei de injectie (cumparat un kit complet cu toate piesele: ax, rulmenti, pompa transfer, tot mai putin carcasa ) , 4 injectoare, 2din bujii si transmisia dar nu porneste motorul. nu trimit injectoarele motorina in camera de ardere iar tipul spune ca (,) calculatorul nu recunoaste pompa si injectoarele (tot de euro3,tot delphi, identice dar alte coduri) si trebuie resoftat nu-stiu-ce. Va rog ajutati-ma, unde pot rezolva treaba asta in bucuresti? am tot cautat prin forum dar tot ce am gasit de resoftare era legat de cresterea puterii
becul de la bujii ramane aprins ?
daca da , trebuie scrise codurile injectoarelor .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Am platit un baiat 1cu 150 ron pt toata treaba asta (schimbat coduri/diagnoza) dar degeaba. Nu apare nici o eroare, dau pe retur cat trebuie, cum ar trebui dar sunt "blocate" (de noi) sau asa s-au exprimat si nu am garantie ca nu le-am montat la service autorizat. veselie
nu mi`ai raspuns la intrebare ... ramane vreun bec aprins sau nu ?
dupa chestia asta iti dai seama daca problema e de natura electronica sau mecanica .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
@$$ilvviu : Da, sunt noi. erau sigilate, in cutie
@Cristi_Xp : Nu, nu ramane nimic aprins. Se aprind toate becurile normal, la contact si nu ramane nimic de la bujii
Cauta un meserias in diagnoza (nu ca ala de ti-a luat 150 lei si te-a lasat cu buza in soare) si iti va spune exact ce si cum.
Trebuie verificata presiunea in common rail, daca e sub cea necesara pornirii e normal sa nu porneasca.
tipul le-a sters pe cele vechi si a introdus codurile noi. Presiunea la pompa era de 220-235 bar, nu stiu daca e aceeasi cu cea din puntea comuna. e clar de la injectoare deoarece am dat cheie cu un injector afara(conectat dar scos) si nimic. la acelasi test cu un injector vechi stropea. intradevar se si prelingea si dadea mult pe retur ca de asta le-am schimbat dar dadea jet puternic. ciudat rau. sunt noi.
pai atunci injectoarele sunt scrise bine ,nu are nicio treaba cu electronica masinii .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
nu stiu cat de bine sunt scrie pt ca le activa din calculator, individual, si ele palpaiau/scoteau un sunet. Cand spunea "merge 1? " palpaia 1. la 2 si 3 nu am putut sa-mi dau seama care din ele ca erau destul de apropiate insa cand dadea la 4 se auzea tot la 1. de mentionat este ca ordinea injectoarelor a fost considerata dinspre fulie inspre pompa de injectie
edit: Uitasem inainte de treaba asta, cand a terminat motorul si nu a pornit din cauza injectoarelor a luat-o cu spray si a tinut 5-6 sec dupa care s-a oprit. compresia este buna. nu stiu cat e de relevant dar e o informatie
renaultul numeroteaza cilindrii de la dreapta la stanga ... deci probabil 1 e primul din dreapta de langa baterie , nu stiu daca are importanta ,dar asa e numerotarea .
Daca injectoarele nu sunt scrise in calculator, in mod normal ar ramane becul de la bujii aprins .
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
trebuie sa vezi daca nu sunt blocate injectoarele chiar daca sunt noi trebuie sa vezi presiunea din rampa de injectie citesteo si spune ce si cum daca este sub 135 nu va porni daca este undeva intre 230 si 300 bari inseamna ca pompa baga dar injectoarele ori nu sunt comandate ori sunt blocate dar tin sa cred ca sunt blocate ele mecanic nu din partea electronica a calc de injectie ca pe cel vechi il comanda asa am inteles.Hai pe mess solyom06.
S-a rezolvat. Injectoarele noi , marca delphi, sigilate, in cutie"renault" au fost turcisme blocate. Am fost cu ele la deblocat. Abia dupa a 2-a deblocare merge masina. La relanti e putin ragusita, sper ca isi revine. Multumesc tuturor pentru raspunsuri si implicare
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment