Admisie " Speciala"

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Admisie " Speciala"

    Salut.stie cineva sa dea mai multe detali despre acest model de admisie .modificari.avantaje.dezavantaje.multumesc mult
    Attached Files

  • #2
    Sau topicul masinii daca are... si poza asta .. care este treaba cu bobinele.. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
    Last edited by VAMPY; 13 November 2013, 00:26.

    Comment


    • #3
      Sau asa ) da ideea e ca aici am vazut si eu )

      Comment


      • #4
        admisie de magane. se simte o mica crestere de putere dar nu stiu daca se intampla asta la o masina stoc.

        Comment


        • #5
          Foarte stoc nu e. As avea softu si evacuarea.de pe ce motorizare de megan ? ;) ms

          Comment


          • #6
            1.4 sau 1.6, pana in 2003. sau scenic . Daca vrei sa "simti" ceva pune un motor 1.6. ai sa observi atunci ca "remaparea" aia e apa de ploaie comparativ cu alte interne.

            Comment


            • #7
              pentru 1.4 nu se merita investitia si bataia de cap ...

              Comment


              • #8
                Originally posted by VAMPY View Post
                Sau topicul masinii daca are... si poza asta .. care este treaba cu bobinele.. https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater
                Par a fi bobine de 16v.

                Teoretic pe 1.6 merge toata instalatia electrica cu bobine si ECU de 16v fara modificari.

                Comment


                • #9
                  pei si pe 1.4 daca se pune cu de 16 v sau normal ce o face ?

                  Comment


                  • #10
                    Nu am inteles intrebarea

                    Comment


                    • #11
                      Si ce rezolvi daca montezi ECU si instalatie electrica de 16v?pe un 8v?Poate duar bobinele individuale s-a ajute putin,dar pe alta aplicatie nu aspirat.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        in loc sa dai 200 de lei pe o bobina + 400 fisele, dai 800 pe 4 bobine. buna afacere mai si crapa de la caldura

                        Comment


                        • #13
                          Care fise ? Nu au ! Eu am 100mii km si nu au crapat.

                          Comment


                          • #14
                            da senzori pe unde trebuie pozitionati mai bine

                            Comment


                            • #15
                              fisele de 8v. la clio de la munca au crapat toate 4 pana in 100k, pare un fenomen "comun". nu neg superioritatea lor, dar nu vad "imbunatatirea". Daca a tinut groza atatea zeci de cai pe aprinderea stock, cred ca e suficient si la o remapare. Mai degraba a vrut "tuning" cu instalatie electrica de 16v. poate merge si softul?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google