Si-a Taiat Cineva Din Arcuri?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    @rsx: ligheanul n-are bara de toprsiune, asa ca nu cobori nici un milimetru daca schimbi pozitia a ceva ce nu exista;
    taioatul spirei nu intareste arcul, forta arcului e data de produsul dintre constanta de elasticitate a otelului respectiv si cursa arcului. Daca nu scimbi tipul arcului, la o cursa mai mica (arc taiat) va fi oare arcul mai tare? Eu zic ca nu. Chestie de fizica de cls a 9-a...
    asa ca puneti-va arcuri mai scurte si mai tari decat sa va hazardati la "tuning" si apoi sa va mirati ca aveti o salupa in loc de lighean cu arcuri stock.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #17
      Kopatz userul de aici din tg mures le are taiate
      am fost cu el cu masina si eram 5 in masina si nu atingea
      lamuriti ?
      Its just a car ...

      Comment


      • #18
        SI pana la urma, fiecare poate sa incerce. La cat costa unele stock..Se merita sa le strici sa-ti sa-ti faci damblaua.
        Eu unul , merg 99% din timp doar cu sotia si 1-2 bagaje. N-o sa car 5 oameni sau saci de ciment in masina deoarece am alta de care ma folosesc foarte mult. SUNT CONSTIENT ca ideale sunt arcurile sport ,dar cand nu ai in buzunar 7 mil (5 mil ele + 2 montajul)pentru ele (pana strangi lovele) poti incerca sa tai 1 spira.
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • #19
          Daca tai o spira nu cobori mare lucru,tre de la 3-4 in sus ,la alea de spate ma refer.Eu am taiat o spira din alea sport pe spate,si a mai coborat un pic...Pe spate se pot taia din alea sport cred si 3-4 spire,dar cum tai de pe fata?
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #20
            Cristi, te poti uita in semnatura cum arata masina mea cu 1 spira taiata pe spate . Nu e nici prea joasa, nici prea ridicata. Pe fata, am zis, nu stiu cum a facut Paulic sau ceilalti care au taiat, dar n-am reusit sa fixez arcul in "oala". Asa ca va trebui sa imi achizitionez intr-un final un set de arcuri sport ! Am gasit la cineva doar cele fata de vanzare( mod ce m-ar interesa mai mult )
            sigpic

            Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

            Comment


            • #21
              @raduprov: nu! Una e sa nu atinga in aripi, alta e sa fie barca pe valuri.
              am mers cu masina cu arcuri taiate si am sport pe logan. Nu se compara, indiferent cat ai vrea sa ne lamuresti...
              spor la "tuning" pt cei care nu vor sa inteleaga un lucru elementar...!
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • #22
                Un set de arcuri sport face 500 lei iar montajul se poate face intr-o ora de manopera la service, adica aprox 60 lei. Eu cred ca viata mea valoreaza mai meult decit ~600 lei...

                Nu mai maltratati arcurile fratilor...
                _
                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                sigpic

                Comment


                • #23
                  Bine si pana la urma cred ca o sa tai din arcuri de unde e bine sa tai mai bine din ele de jos sau de sus? E vreo diferenta daca tai de jos sau de sus o spira? Ast pareri multumesc
                  ABS+ 1.6

                  Comment


                  • #24
                    taie de oriunde daca tot ai de gand sa tai

                    Comment


                    • #25
                      Pe spate se pot taia fara probleme ,cam de unde vrei ptr ca arcurile sunt drepte. Pe fata nu cred ca o sa poti taia si sa mai intre si pe "taler" pentru arcul de pe fata este conic. De oriunde ai taia , spira care ramane, e mai mare ca "talerul" ( scz ca nu stiu cum se numeste) de pe amortizor. Poate ai vreo sansa sa incalzesti arcul in zona aia apoi sa-i micsorezi circumferinta,dar deja vb SF-uri. Cauta arcuri sport SH macar , daca nu ai bani de noi si termini balciul.
                      Daca vei cara 3 pers pe spate si ai nimerit un hop la viteza mai mare , cam n-o sa fie de bine!
                      sigpic

                      Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                      Comment


                      • #26
                        Doar sa nu tai de la jumate... Nu poti taia de oriunde. Taie de sus si pe fata si pe spate. Daca tai de jos s-ar putea sa nu mai pice bine pe oala aia de pe amortizor, Lucrul asta e valabil si pe spate. Dar iti zic sigur ca le vei taia si dupa ce o sa dai cu burta de asfalt de 3 ori o sa-ti iei arcuri sport. Garantat!
                        Ca mi-am adus aminte, nu stiu daca dupa ce vei taia va pica bine pe flansa (pe fata zic) si cred ca va fi nevoie sa ne modelezi un pic la cald.
                        Last edited by vitriol; 25 February 2009, 13:45.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #27
                          Multumesc baieti pr sfaturi inca ma mai gandesc ce-o sa fac.
                          ABS+ 1.6

                          Comment


                          • #28
                            Sincer sa fiu nu stiu de unde la scoateti........nu indemn pe nimeni sa taie arcurile dar poate sa o faca daca vrea.NU ESTE NICI UN FEL DE PERICOL.Stiu pe cineva care merge de 2 ani cu arcurile taiate are anvelope 225\45\r17 pe fata 235\45\r17 pe spate si nu atinge nicaieri.Am mers cu el in masina,este putin mai rigida dar nu iti rupe ficatii.IAr la faza cu asezatu in taler..cum se aseaza pe spate asa se poate aseza si pe fata.
                            AG 16 Y M A

                            Comment


                            • #29
                              aia cu nu este nici un fel de pericol...de unde ai scos`o ?) dintr-un studiu recent facut de uzina ?
                              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                              Comment


                              • #30
                                hai zi-ne cum ai dedus tu ca nu e nici un fel de pericol? comportamentul dinamic al arcurilor slabe si scurtate odata aduse in oascilatie e acelasi cu al arcurilor stock?
                                explica-ne te rog de ce ar fi mai rigida masina, ca rezistenta arcului nu creste prin taiere, e acelasi material, acelasi coeficient de elasticitate, care la aceeasi forta aplicata, se va deforma la fel de mult; singura diferenta in comportamentul masinii e ca bate in cap si scutura din cauza telescopului. si eu stiu pe cineva care nu 2 ani, mai multi a mers numai cu arcuri taiate. inclusiv la raliuri; ne-a trebuit mult si a trebuit sa fim multi pana l-am convins sa faca test cu masina sa vada diferenta intre suspensii sport si suspensii sport cu flexu . de-abia dupa ce-a iesit cu masina de pe pista sarind ca o broasca s-a cumparat arcuri sport cu care...surpriza, nu mai sarea masina si nu iese in decor. din punctul meu de vedere, taiatul arcurilor e cea mai proasta varianta ce-o poate alege cineva. in special sa cumperi arcuri sport eibach de exemplu si apoi sa tai o spira ca sa coboare ca h&r, dar sa fie mai ieftin cu 20 de euro
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google