Si-a Taiat Cineva Din Arcuri?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Pe spate nu stiu ce sa zic.Ce stiu e ca am schimbat la cineva pe un logan niste arcuri taiate..avea o spira jumate pe spate si le-am scos asa simplu cu mana fara sa mai pun ceva greutate pe butuc.e cam riscant.
    eu zic sa ramai la o spira.
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #92
      aha ...ok ms . dar te mai intreb ceva ...se vede vreo diferentza intre o spira sau o spira jumate taiata pe spate ? ca ma prea tenteaza... nu imi place ca park sta aplecata pe fatza cand nu e nimeni in spate .

      Comment


      • #93
        Probabil undeva la 0.5cm mai coboara daca mai tai juma de spira.
        Parerea mea e sa iti cumperi arcuri sport.Are alt comportament masina cu arcuri sport fata de una cu arcurile stock taiate.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #94
          ce au ma aline arcurile stock taiate ?bogdan ,la o spira taiata s-ar putea sa ai surpiza ca,in mers,daca dai intr-o groapa ,sa iti sara arcul de pe taler.acelasi lucru se poate intampla la vulcanizare,servis oriunde vei ridica masina.pe spate nu am auzit de asemenea probleme.eu am avut mult timp cate o spira taiata si stiu ce patea.acu m-am enervat si am 2 spire taiate pe spate.
          [img]http://www.loganclub.ro/forum/attachment.php?attachmentid=417003&d=1355899108[img]

          Comment


          • #95
            aha si zici ca ai doua pe spate taiate acuma ? ai o poza sa vad cam cat sa mai lasat ?si inca ceva..mai poti sa o ridici pe cric...sau trebuie sa o ridici de punte ? ca vreau totusi sa o ridic cum trebuie , macar de spate . ms

            Comment


            • #96
              Originally posted by bitza_bik View Post
              ce au ma aline arcurile stock taiate ?bogdan ,la o spira taiata s-ar putea sa ai surpiza ca,in mers,daca dai intr-o groapa ,sa iti sara arcul de pe taler.acelasi lucru se poate intampla la vulcanizare,servis oriunde vei ridica masina.pe spate nu am auzit de asemenea probleme.eu am avut mult timp cate o spira taiata si stiu ce patea.acu m-am enervat si am 2 spire taiate pe spate.
              Da ma bitza dar tu ai si amortizoarele scurtate si intarite.Tine arcu altfel.
              AG 16 Y M A

              Comment


              • #97
                Cred ca o sa va vad la stirile de la ora 5 cu ideile aste ale voastre.De ce oare nu s au gandit inginerii cand au scos loganul sa scrie in carte "optional taiati cate o spira din arc in functie de modul de conducere"? sau poate ca nu au vrut sa va vanda pontul ca sa poata sa vand arcuri sport si fac bara-bara la profit.Chiar nu exista intrebarile astea si la voi? Chiar credeti ca daca se taie o spira se atribuie imediat cuvantul sport masinii? Deci sport nu vei atribui niciodata loganului!!vreti alta garda, strangeti din b*** putin timp, lasati mai moale consumul de benzina si tigarile si sa vedeti ca va luati arcuri sport. Preferati sa taiati din arcurile masinii pe care poate le vindeati intregi pe profit plus banii stransi de voi si va luati arcuri. Sunteti in stare sa taiati din arcuri cand ele sh sunt 3 milioane?? imi pare rau daca jignesc pe cineva, nu asta e intentia dar chiar e culmea cum ajungeti la concluzia asta.

                Comment


                • #98
                  faza si mai tare e ca doar cu arcuri, tot nu e sport, ca arc scurt cu amortizor lung tot nu dau bine..si fara o bara de torsiune sa le tina tot topai ca broasca )
                  astia temerari cu arcuri stoc taiate macar luati va o bara de torsiune daca nu vreti sa intelegeti gravitatia situatiei sa nu va pierdeti prin stalpi, doamne fereste
                  sigpic

                  Comment


                  • #99
                    Originally posted by sweetboy View Post
                    Cred ca o sa va vad la stirile de la ora 5 cu ideile aste ale voastre.De ce oare nu s au gandit inginerii cand au scos loganul sa scrie in carte "optional taiati cate o spira din arc in functie de modul de conducere"? sau poate ca nu au vrut sa va vanda pontul ca sa poata sa vand arcuri sport si fac bara-bara la profit.Chiar nu exista intrebarile astea si la voi? Chiar credeti ca daca se taie o spira se atribuie imediat cuvantul sport masinii? Deci sport nu vei atribui niciodata loganului!!vreti alta garda, strangeti din b*** putin timp, lasati mai moale consumul de benzina si tigarile si sa vedeti ca va luati arcuri sport. Preferati sa taiati din arcurile masinii pe care poate le vindeati intregi pe profit plus banii stransi de voi si va luati arcuri. Sunteti in stare sa taiati din arcuri cand ele sh sunt 3 milioane?? imi pare rau daca jignesc pe cineva, nu asta e intentia dar chiar e culmea cum ajungeti la concluzia asta.
                    1-Nu cumpara nici dracu arcuri stock
                    2-Nu se strange din buci daca dupa taierea arcului se scurteaza amortizorul si eventual se intaresc putin (25%,50% etc ).

                    Eu am taiat din arcuri sport in dusmanie , ca-s pasionat de LOW , mi-am intarit amortizoarele si pe urma "devoram " curbe si sensuri giratori in care unul stock era rasturnat de mult.

                    Daca se face treaba cu cap vedem la stiri doar idioti de politicieni,nu logane bubuite
                    sigpic
                    "BRABUS" STYLE

                    Comment


                    • Originally posted by bitza_bik View Post
                      ce au ma aline arcurile stock taiate ?bogdan ,la o spira taiata s-ar putea sa ai surpiza ca,in mers,daca dai intr-o groapa ,sa iti sara arcul de pe taler.acelasi lucru se poate intampla la vulcanizare,servis oriunde vei ridica masina.pe spate nu am auzit de asemenea probleme.eu am avut mult timp cate o spira taiata si stiu ce patea.acu m-am enervat si am 2 spire taiate pe spate.
                      si pana la urma o ridici pe cric in spate ? sau pica arcu ?sa stiu si eu...

                      Comment


                      • din considerente de siguranta , inchidem threadul acesta.
                        Nu incurajam astfel de tehnici ,cine insa vrea sa faca , poate citi tot threadul pentru pareri .
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google