Si-a Taiat Cineva Din Arcuri?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    in fine.....
    AG 16 Y M A

    Comment


    • #32
      Sariti voi repede cu rationamentele voastre...
      Daca omul a vazut si a simtit ca sunt mai rigide, ce va bagati voi?
      Eu cred ca s-au agitat moleculele si legaturile dintre atomi...si de aici poate si cresterea (f)rigiditatii.

      Comment


      • #33
        Multi vorbesc putini incearca......si totusi la un mers normal pe strazi cu ce afecteaza?bun,pe circuit am inteles ca nu sunt bune dar la mersu de zi cu zi? sau la voi toate strazile sunt sub forma de circuit de raliu?)
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #34
          man, tu-ti tai din arcuri sa mergi normal? da-o dracu' de gaina, ca acusi naste pui vii
          ori iti faci masina de show, caz in care e kitch cand se uita cine va larcuri si in loc sa scrie vreo firma pe ele scrie "tuning cu flexu" , ori daca o faci sa te mai dai ocazional pe-un circuit, arcurile taiate chiar te incurca mai rau decat alea stock. daca vrei sa nu se balangane pe viraje, inseamna ca mergi suficient de tare cat sa bagi masina in tangaj, deci ai nevoie de suspensii sport. daca te plimbi ca un pensionar prin oras si vrei impresii, da, atunci tai din arcuri. dar in cazul asta ai o masina care nu e buna de circuit, nu e buna de show, e buna de agatat pitipoance. parerea mea...adica eu sunt genul de om care nu sunt impresionat de aspect atat timp cat performantele spun contrariul a ceea ce arata masina. in general prefer sa dau un ban si sa fac o treaba calumea, de care sa ma si folosesc, nu doar pt imagine. imaginea e o chestie superficiala, ma rog, la unii conteaza. din cauza asta probabil vad numai partea tehnica a lucrurilor si atat; nu inseamna ca asa e bine, doar ca nu vad rostul vreunei modificari care sa nu ajute la cresterea performantei. si nu ma refel numai la masini, e valabil la orice lucrusor
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #35
            Originally posted by Seba View Post
            e buna de agatat pitipoance.
            subscriu la parerea lu' Seba !
            http://img353.imageshack.us/img353/1012/9457rs0.jpg

            Comment


            • #36
              Asta seamana cu tuning "bai" cineva de aici de la noi
              No, apoi blana
              Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
              ...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste

              Comment


              • #37
                Bine zis Seba.

                Ai dreptate.

                Eu unul sunt impotriva taiatului de arcuri pentru ca nu se castiga absolut nimic si este o munca depusa inutil.
                sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

                Comment


                • #38
                  @lau: giani !?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    am vazut mai multe emisiuni cu baieti care tunau masini nu cazane.baietii nu recomandau sa sari cu flexul pe arcuri ca cica nu e bine.arcurile taiate ziceau ei vor da masinii un comportament nasol (masina se va clatina in lateral la denivelari mult mai tare ca si atunci cand erau normale).recomandarea lor era ca daca nu-ti plac SCHIMBALE!!
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #40
                      Parerea mea:Eu mi-am taiat din arcuri si de pe fata si de pe spate(o spira de pe fata si 2 de pe spate)de atunci am cam facut vreo 10 000 - 15 000 de km dar nu am absolut nimik,nici la bucse nici la capete de bara.Oricum garada la sol sa coborat mult undeva la 3-4 cm...lejer.Pe drum in schimb se comporta mult mai bine.Nu stiu cine a zis de clatinat sau asemenea lucruri ,eu personal nu simt ataita ca ma scutura putin mai mult fiindca e mai joasa in rest e ok.eu mai am si alea stock in caz ca ma satur de astea.Singura problema ce am sesizat e ca nu o poti ridica pe elevator masina ca o sa pice arcurile din fata si pe urma iarsi trebuie sa le asezi in locas.Cam atat in rest ii bine.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by Seba View Post
                        @raduprov: nu! Una e sa nu atinga in aripi, alta e sa fie barca pe valuri.
                        am mers cu masina cu arcuri taiate si am sport pe logan. Nu se compara, indiferent cat ai vrea sa ne lamuresti...
                        spor la "tuning" pt cei care nu vor sa inteleaga un lucru elementar...!
                        da seba iti dau dreptate , eu nu vreau sa o duc la tuning show sau pe circuit inca,poate ca o sa tai din ele dar nu cred , raman mai bine pe arcuri sport cumparate si gata ... le-as taia doar pt aspect nu altceva
                        Its just a car ...

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by kopatz View Post
                          Parerea mea:Eu mi-am taiat din arcuri si de pe fata si de pe spate(o spira de pe fata si 2 de pe spate)de atunci am cam facut vreo 10 000 - 15 000 de km dar nu am absolut nimik,nici la bucse nici la capete de bara.Oricum garada la sol sa coborat mult undeva la 3-4 cm...lejer.Pe drum in schimb se comporta mult mai bine.Nu stiu cine a zis de clatinat sau asemenea lucruri ,eu personal nu simt ataita ca ma scutura putin mai mult fiindca e mai joasa in rest e ok.eu mai am si alea stock in caz ca ma satur de astea.Singura problema ce am sesizat e ca nu o poti ridica pe elevator masina ca o sa pice arcurile din fata si pe urma iarsi trebuie sa le asezi in locas.Cam atat in rest ii bine.

                          Ma, al naibii otel mai au arcurile astea. Isi schimba proprietatile daca il tai cu flexul. Interesant, asta e de premiu nobel.
                          Si in final, nu schimbati rotile la masina, inclusiv daca aveti pana, ca uite ce se intampla, iti cade arcul

                          Comment


                          • #43
                            Cezar:eu nu am zis ca isi schimba proprietatile arcul ! si nici aia ca nu poti sa schimbi roata ca iti pica arcul,normal ca poti sa-l schimbi dar ridici numai cat sa il iei jos si nu ridici toata masina dintro data 2 m de la pamant.Sa rada cine vrea ,fiecare are parerea lui eu zic cum is ca doar eu ma duc cu ea si stiu cum se comporta pe drum.

                            Comment


                            • #44
                              cezar masina lu kopatz se apropie de 200000de km .. si o are de la vreo 5000 , ma gandesc ca is cunoaste masina cat de cat
                              cand a taiat arcurile avea vreo 150000,ma gandesc ca totusi omu isi spune opinia si totusi stie mai multe ca tine legat de chestia asta , vreau sa zic ca tu nu ai arcurile taiate si el da ...
                              Its just a car ...

                              Comment


                              • #45
                                Eu vreau sa le tai si le voi taia indiferent de ce ziceti voi pe aici. Ideea e urmatoarea: le tai doar de impresii, sa se mai aseze, ca dupa ce voi pune cauciucurile de 205/55/15 va fii spatiul prea mare dintre aripa si cauciuc. Deci nici pe departe nu voi face raliu cu ea doar pt ca mi-am taiat o spira din arc. Intradevar arcurile sport sunt sfante dar nu imi iau pt ca nu imi permit acum. Intelegeti. Nimeni nu si le taie doar de dragul de a le taia ci pt ca nu isi permite altele!!! Si cu asta basta
                                Daca aveti moderatori scapati de ai si daca nu aveti sa nu va luati

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google