Si-a Taiat Cineva Din Arcuri?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    eu nu va inteleg...fratilor sunt 500-600 ron!!dar de ce nu strangeti si voi 2-3 luni si puneti ceva gandit!tot la tehnologia de 1300 ati ramas??treaba voastra...fiecare face ce vrea cu banii lui!bafta multa tuturor!
    "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

    Comment


    • #47
      poate ca in 2-3 luni castiga abia putin peste pretul lor sau cine stie
      criza asta e chiar nasoala , acum depinde
      la mine in oras sau chiar tg mures un sub inginer castiga 20 de mil pe cand in bucuresti castiga peste 50-60 in acelasi domeniu si chiar daca e mai scump in bucuresti , sigur se descurca mai bine
      deci fiecare face cum vrea ... cum gandeste si se descurca
      Its just a car ...

      Comment


      • #48
        Ma nene eu nu inteleg ceva.....cei care spun ca arcurile stock taiate se comporta varza ati mers cu masina cu arcurile taiate? pe seba am inteles,pe circuit intreadevar se comporta cam urat dar in oras(si presupun ca majoritatea care si-au pus arcuri sport nu si-au pus ca se dau pe circuit cu loganu sau alearga la rally ci pentru a cobora masina cu 3-4cm din pod.Adevaru asta e ca arcurile taiate nu se compara cu sport dar nici asa bomba nu sunt cum le credeti.In concluzie daca mergi cu masina prin oras si esti constient ca ai logan si nu masina de rally le poti taia daca ai bani si vrei neaparat sport pui arcuri sport.
        AG 16 Y M A

        Comment


        • #49
          pe bune?...eu stiam ca arcurile alea o mai si intareste!sunt si ele gandite!ma rog,fiecare cum il duce capu!si la faza cu "nu sunt bani"...daca nu sunt bani,las-o tata asa cum e!bogat nu e nimeni,iti dai seama!si cine castiga 500 mil in 2 luni?!!!!!si are si logan)!?hai sa fim oameni....nu vreau sa intru in polemici cu nimeni dar ceea ce citesc aici este aberant si irational!treaba voastra.
          "CAND VIATA E PREA GREA....LAS-O JOS!"un batran logan de 1.4!:drunk

          Comment


          • #50
            Originally posted by kopatz View Post
            Parerea mea:Eu mi-am taiat din arcuri si de pe fata si de pe spate(o spira de pe fata si 2 de pe spate)de atunci am cam facut vreo 10 000 - 15 000 de km dar nu am absolut nimik,nici la bucse nici la capete de bara.Oricum garada la sol sa coborat mult undeva la 3-4 cm...lejer.Pe drum in schimb se comporta mult mai bine.Nu stiu cine a zis de clatinat sau asemenea lucruri ,eu personal nu simt ataita ca ma scutura putin mai mult fiindca e mai joasa in rest e ok.eu mai am si alea stock in caz ca ma satur de astea.Singura problema ce am sesizat e ca nu o poti ridica pe elevator masina ca o sa pice arcurile din fata si pe urma iarsi trebuie sa le asezi in locas.Cam atat in rest ii bine.
            Este total fals ce ai spus. Poate fi doar o impresie, dar nicidecum ceva adevarat. De ce? Pt ca se opune tuturor legilor fizicii si dinamicii cunoscute pana acum.
            A nu fi cu suparare.
            Daca vrei doar ca masina sa stea mai pe burta, nici o problema, taie din ele.
            Dar in nici un caz nu se modifica in bine comportamentul sau, deci de stabilitate imbunatatita nici nu poate fi vb.
            @raduprov: nu tot ce zboara se mananca..acum ca noi mai facem mici artificii, si spunem ca am rezolvat mare branza, nu e nici o problema. Insa daca acele artificii nu se supun regulilor fizicii, dinamicii etc, sunt pur si simplu impresii. Sau gresesc?
            Nu vreau sa creez polimici, insa orice lucru inainte de a fi pus in aplicatie, trebuie gandit, cu alte cuvinte, tampit sa fiu a crede ca daca imi tai din arcuri masina isi va schimba in bine comportamentul rutier ( asta strict in cazul meu, altii se pare ca gandesc altfel).
            Last edited by Cezar; 16 March 2009, 02:13.

            Comment


            • #51
              bine , asa e cum zici tu
              insa cum explici ca , curbele le poate lua cu viteza mai mare decat inainte ?
              cum explici faptul ca eu nu ma puteam tine in curba dupa el ? trebuia sa pun frana si el accelera ... si eram unu dupa altu
              Its just a car ...

              Comment


              • #52
                raduprov,asta incerc si eu sa explic ca uneori teoria nu se potriveste cu practica,ex cazu de fata.
                AG 16 Y M A

                Comment


                • #53
                  Ma baieti, voi reinventati principiile mecanice.
                  Daca tu consideri ca merge mai bine, felicitari.
                  Se pare ca nu am cum sa-ti mai demonstrez ca taierea arcurilor nu imbunatateste comportamentul rutier al masinii. ( ia o carte de fizica si vezi cand si cum se modifica proprietatile metalelor).
                  Incercati sa tineti cont doar ca ceea ce experimentati voi sunt SENZATII, nicidecum fapte reale. ( tu franezi, iar el accelereaza...iarta-ma ca iti spun, or nu stii sa abordezi curbele, ori fabulezi. In cel mai rau caz ai fi franat mai devreme, nicidecum ce ai spus tu acolo)
                  Daca tot aveti chef de experimente, incercati pe un circuit, 2 masini diferite ( una cu arcuri taiate, alta cu arcuri stock) acelasi sofer.
                  Nu trebuie sa ma credeti pe mine, incercati doar.
                  Last edited by Cezar; 16 March 2009, 14:22.

                  Comment


                  • #54
                    si de ciuda voi incerca:P
                    Its just a car ...

                    Comment


                    • #55
                      Nu va lasati, eu am arcuri stoc, dar cind o sa ma gindesc ce o sa fac cu suspensia sigur o sa le schimb cu sport. Ca daca tai din ele o sa faci o barca. Eu am avut pe dacia 1310 taiate si credeti-ma era o barca. Acuma fiecare face ce vrea cu masina lui.

                      Foloseste semnele de punctuatie, ca sa fie lizibil textul.
                      Last edited by Cezar; 16 March 2009, 17:43.
                      Powered by LSS
                      http://img444.imageshack.us/img444/7...c127494gif.jpg

                      Comment


                      • #56
                        Chiar nu e nici un inginer pe forum care sa fi facut in facultate "Rezistenta materialelor" si sa ne explice concret ce se intampla daca tai din arc?
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #57
                          Se pare ca nu e nimeni pe aici care sa inteleaga de la o persoana ( adica eu ) ,care a avut taiat din arcuri, faptul ca NU este indicat !!
                          Dar pana la urma fiecare face ce vrea cu masina lui. La fel de incapatanat am fost si eu si am revenit apoi la alte sentimente
                          1. in primul rand la cele de pe fata, arcul nu mai intra cum trebuie in "oala"
                          2. masina , cu 2-3 oameni pe spate va atinge la denivelari
                          3. tot se va lasa in curbe si exista riscul de a lovi in aripi !
                          4. Cu toate ca am taiat cam din aceeasi zona mi se pare ca masina statea intr-o parte
                          Cam astea sunt problemele de care m-am lovit eu !
                          sigpic

                          Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

                          Comment


                          • #58
                            Nu trebuie sa absolvi o facultate sa stii, ca acea caldura rezultata in urma scurtarii cu flexul, modifica structura otelului. Sunt elemente de fizica liceu. Chiar de bun simt.
                            Cum spun si colegii de mai sus: fiecare face ce vrea cu masina lui, deci liber la taiat.

                            Comment


                            • #59
                              Care arc sport este mai putin rigid si cu cat coboara garda la sol?
                              :smokespliff:.....UNUL CU DE TOATE...:smokespliff:

                              Comment


                              • #60
                                in primul rand nu se recomanda taierea arcului din motive de securitate (daca treci peste un damb mai mare pe sosea cu 120 si iti pierzi arcurile pe spate nu prea este in regula ) in al doilea rand nu ai cum sa faci masina barca daca tai din arcuri ! (barca devine daca arcurile sunt prea tari sau amortizoarele prea slabe ) in al treilea rand nu poti sa tai decat pe spate si acolo din partea de sus ptr ca jos este conic ( este o prostie sa incalzesti arcul ca sa-l modelezi ptr ca-si pierde propietatile adica il decalesti ).... si in ultimul rand acum 3-4 ani cand cautam eu n-am gasit asa ca pe spate le-am taiat si pe fata am pus altceva si nu am avut nici o problema cu masina ....si ca sa experimentati dati-mi un PM ca le mai am pe alea taiate de pe spate

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google