Eu inteleg pe toata lumea ,fiecare isi zice parerea fiecare are dreptul sa zica ce vrea,eu personal deocamdata is multumit asa cum e.Si vorba aia nu ma duc eu pe circuit sau mai stiu unde in primul rand ca nu am calitati de pilot de raliu si in al 2-lea rand cu un motor de 1,4 nu prea ai ce cauta pe acolo la aia 80 de cai sau cat ar avea.
Si-a Taiat Cineva Din Arcuri?
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
aceeasi veche poveste...forta arcului e data de constanta de elasticitate a otelului inmultita cu distanta de comprimare. daca voi taiati din el, dar nu schimbati coeficientul de leasticitate (ca doar nu-l caliti, doar il taiati), explicati-mi cum mama dracu se intareste arcul ala? mai mult, fiind mai scurt, la aceeasi forta se va deforma mai aproape de limita de rupere, deci in timp il vei f*** mult mai repede decat un arc stock sau un arc sport de aceeasi lungime. nu ter sa fii expert in rezistenta materialelor, fizica de cls a 9-a e suficienta. de fapt, nici nu stiu la ce ma mai enervez...stiu piloti de raliu care au taiat din arcuri si dupa ce erasa zboare cu amsina au zis "men, esti prost? nu sta pe viraje, topaie ca o broasca..." LOL, nea'pilotu, dar cand 2 zile intr-una ti-am "cantat" 5 oameni sa nu tai arcurile, ce ziceai? intrebati acum acelasi om daca ar mai taia din arcuri (acum are h&R pe masina). apropo, daca nu-i bagau pe gat o penalizare inexistenta la raliul martisorului de duminica de la timisoara, omul avea timp de primele 2 locuri...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
3.5 cm..ptr mai multe informatii poti intra aici http://www.loganclub.ro/forum/suspen...t=arcuri+sportsigpic
Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postexplica-ne te rog de ce ar fi mai rigida masina, ca rezistenta arcului nu creste prin taiere, e acelasi material, acelasi coeficient de elasticitate, care la aceeasi forta aplicata, se va deforma la fel de mult;
Putem considera arcul ca fiind o serie de n arcuri de o spira cu kechiv aflat din formula
1/kechiv=1/k1+1/k2+....+1/kn unde (pentru simplificare) k1=k2=...=kn
si atunci
kechiv=k1/n deci kechiv este INVERS proportional cu n (nr de spire)
Mai departe
x=-F/kechiv=-Fn/k1 adica, comprimarea este direct proportionala cu nr de spire.
Mai clar la aceiasi forta, arcul este mai rigid (se comprima mai putin) daca ai taiat spire din el.
Sper ca nu am gresit demonstratia.
Sa nu se inteleaga gresit, nu sustin taierea spirelor, am explicat doar de ce devin mai rigide arcurile daca tai din ele, chiar daca ramane acelasi material.Last edited by crystalm; 20 April 2009, 01:58.
Comment
-
eu mi-am pus eibach pe logan. dupa 6 luni am aflat ca din cele de pe spate s-a taiat o spira.
mi-a coborat garda cu aprox 6cm pe spate. dar m-am uitat acum cand sta masina jos, pe spate primele 2 spire de sus stau lipite, deci probabil si a treia spira era tot lipita, sunt chiar convins de asta. sunt convins pentru ca am vazut H&R pe masina lui Cristi_XP si la el primele 4-5 spire de sus erau complet lipite cand sta masina pe roti.
dupa parerea mea, daca tai din acele spire, nu faci decat sa cobori garda la sol, nu prea vad cum ar afecta in altfel suspensia.Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
Comment
-
si eu cred ca la crististreulea au fot taiate tot 2 spire deoarece daca tai doar 1 nu cobori inca 3cm.Mai simplu masoara cat are spira aia grosime si cu atat a coborat.
Comment
-
chestia cu spirele pe spate e discutabila...sa zicem ca nu strici nimic din arcuri ...
o spira a fost taiata nu va mai dati cu parerea ca am fost acolo cand s-a taiat
eu is curios cum e masina cand tai din spirele din fata... unde is 4-5 de toate ?
Originally posted by crystalm View PostF=-kx
Putem considera arcul ca fiind o serie de n arcuri de o spira cu kechiv aflat din formula
1/kechiv=1/k1+1/k2+....+1/kn unde (pentru simplificare) k1=k2=...=kn
si atunci
kechiv=k1/n deci kechiv este INVERS proportional cu n (nr de spire)
Mai departe
x=-F/kechiv=-Fn/k1 adica, comprimarea este direct proportionala cu nr de spire.
Mai clar la aceiasi forta, arcul este mai rigid (se comprima mai putin) daca ai taiat spire din el.
Sper ca nu am gresit demonstratia.
Sa nu se inteleaga gresit, nu sustin taierea spirelor, am explicat doar de ce devin mai rigide arcurile daca tai din ele, chiar daca ramane acelasi material.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
demonstratia e "cinstita", dar k depinde de material, nu de F si nici de x, astea sutn rezultatele lui k. eu tot nu pricep cum se modifica rezistenta materialului taind din elDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment