Tunning Motor Cu 5 Centi

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tunning Motor Cu 5 Centi

    Citind pe forumuri pe internet am dat peste un articol in care era descrisa o modificare ieftina care se poate face la motoarele pe benzina adaugand o rezistenta in serie pe senzorul de admisie aer si pacalind senzorul sa creada ca are aer mai rece pe admisie. Cel care a facut modificarea sustine ca exista o mica imbunatatire la turatii joase si la accelerari.

    Eram curios daca a incercat cineva tipul asta de modificare pentru ca sunt convins ca nu e nimic nou. Poate ne spune cineva ce probleme pot aparea daca se face modificarea.

    Cititi articolul original aici : http://www.autospeed.com/cms/article.html?&A=112726

  • #2
    tu chiar crezi tot ce citesti pe net ?

    Comment


    • #3
      Fiind o modificare atat de ieftina ( trebuie inseriat un rezistor care costa 30 bani ) eram curios daca a incercat cineva si poate sa ne impartaseasca rezultatele. Chiar daca nu e adevarata poate fi incercata foarte usor. Pana la urma, de ce trebuie sa coste 200 euro ca sa faca o diferenta ?

      Peste tot se incearca diverse solutii cu filtre de aer mai permisive sau alte cai de a baga in motor aer mai rece pentru a imbunatati performantele motorului. Nu vad de ce alterarea unor informatii trimise de catre un senzor n-ar conta deloc in functionarea motorului. Se poate face un test doar scotand de tot acea mufa ( decupland senzorul ) si are ceva influenta in mersul motorului. Nici in articol nu se afirma ca s-au castigat zeci de cai putere ci se afirma doar ca se simte ceva imbunatatire.

      In articol se vorbea de un avans mai mare. Personal am gpl pe masina si nu cred ca m-ar deranja avansul mai mare cat timp a trecut pe gpl . Nu stiu ce s-ar intampla insa cat timp functioneaza pe benzina.

      Comment


      • #4
        Pai eu spun sa incerci tu, si atunci ne poti spune si noua ce rezultate ai obtinut . ( simplu nu?)
        sigpic

        Comment


        • #5
          Nu bag mana in foc, ca nu e adevarat da' eu cred ca in cazul in care faci modificarea asta nu o sa ia probleme cu "racirea motorului"? citez :"pacalind senzorul sa creada ca are aer mai rece pe admisie" nu crezi ca o sa se incalzeasca cam tare motorul ?
          Daca am facut o afirmatie gresita corectati-ma
          http://www.loganclub.ro/forum/loganu..._4-t46535.html

          Comment


          • #6
            nu se supraincinge, ca are termostat.

            Comment


            • #7
              O sa incerce sa mearga cu amestec mai bogat, corecteaza sonda lambda si gata. La pedala la podea o sa conteze probabil. E un rahat de modificare.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                o sa conteze si la consum, e ca si cum ai merge la -10 grade in permanenta
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  acelasi lucru il obtii daca scoti mufa de la senzor , o sa vada -40 grade in admisie ... un mare rahat ...
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Am auzit de o faza de genul asta care sa pacaleasca senzorul de temperatura al combustibilului. Cica da rezultate bune.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by einstein1984 View Post
                      O sa incerce sa mearga cu amestec mai bogat...
                      Asta e tot ce poate face. Da , merge mai bine la turatii joase , dar consuma mai mult. E ca si cum ai merge cu socul tras la vechea dacie. Nu merita.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • #12
                        cro84, nu lua de buna ce ai citit pe site-ul respectiv; ia in considerare ce au scris mai sus cativa colegi care stiu ce zic, iti creste consumul aiurea, posibil sa se comporte urat in ture mici, tendinta de a se inneca, asta daca nu corecteaza lambda in timp util, iar daca va avea mici efecte vor fi in anumite regimuri de turatie si vor conta prea putin. Daca vrei sa faci o chestie utila, pentru care i-am pomenit in fiecare zi de vara pe producatori, e sa scapi de cutia filtrului de aer, si sa o inlocuiesti cu un filtru care sa permita montare priza de aer (cold air intake), sau kit dedicat. Bine, implica mai multi bani modificarea si posibil putine cunostinte; dar eu l-am dat jos, nu am mai suportat azi vara sa nu traga nici cum cand se incalzea foarte tare cutia filtrului in special; plus clima si persoane. Era o paranteza, sper ca nu am deviat de la subiect prea tare. La mine urca temperatura in admisie vara pana peste 60 grade, nu am reusit sa masor dupa operatiune. Dar se simte foarte mare diferenta la accelerare.

                        Comment


                        • #13
                          in concluzie un lucru e clar! nu poti sa faci tuning de calitate cu bani putini, deci prin aceasta modificare nu rezolvi nimic bun asa ca parerea mea nu ar trebui nici macar sa incerci sa faci asta ... e adevarat ca nu tot ce e scump e bun dar la unele lucruri calitatea se gaseste in pret. si ... tipul de pe site-ul care l-ai pus ar trebui sa-si mai taie unghiile )

                          Comment


                          • #14
                            Eu am facut, si am dat 10 bani pentru o rezistanta ,clar frate se simte este alt ceva mai ales ca eu merg intre 150-200 km zilnic numai in oras.La ture joase este o adevarata bestie ,,misto misto misto.
                            Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

                            Comment


                            • #15
                              Inchidem aici!

                              Comentarii de prisos...
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google