Turbo Upgrade

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turbo Upgrade

    Am nevoie de sfaturi pentru schimbarea turbinei . Cea originala in curand e adio.
    Acum caut un turbo bolt on care sa aiba o presiune mai mare, adica am inteles ca cea originala ar fi cam pe la 0,9 bari , as vrea ceva pe la 1,2 -1,3 .
    Cine imi poate recomanda ceva?

    ps. va rog fara comentarii aiurea , gen cine , de ce, etc , asta vreau , asta caut , nu altceva.

    Am uitat sa zici e vb de 1.5 dci 65 cp . Prima idee ar fi daca turbina de la 85 cp da presiune mai mare sau nu ????
    Last edited by sorcer; 1 March 2014, 18:37. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    toata lumea merge cu turbina stock ????

    Comment


    • #3
      se pare ca da ...
      Duster 4X4 1.5 dci 110 magarusisigpic

      Comment


      • #4
        Prima idee e sa ii umbi la tija actuatoare a turbine !
        A doua e sa te uiti pe topicul cu bff si al lui bibi
        sa vezi ca nu doar turbina trebuie inlocuita .......mai documenteazate .
        sigpic
        Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
        http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

        Comment


        • #5
          am umblat deja , am cam 1,2 -1,25 bari presiune (adica 2,2 presiune absoluta in admisie). Acum imi trebe un turbo care sa bage presiune mai mare dar liniar incepand de jos , adica de pe la 1700-1900 unde intra turbina sa aiba presiune mai mare decat cea stock , nu stiu daca se intelege ce vreau sa zic. Ideea ar fi sa ramane acelasi corp pe partea de evacuare si sa se modifice doar parte de compresor .
          Umbland la tija wastegateului practic nu castigi mare lucru jos , decat in partea de sus , scopul meu nu este sa cresc turatia ci sa obtin puterea cam la aceleasi turatii. De ex. in setupul actual cu soft si 3 spire la wastegate peste 3300 rpm nu ai ce cauta ca nu mai creste presiunea , din potriva un pic scade ca deschide wastegateul (testat de mine pe masina cu interfata de diagnoza) ceea ce este ok , nici nu vreau sa merg mai sus , de aia vreau sa schimb turbo.
          Last edited by sorcer; 9 March 2014, 20:51.

          Comment


          • #6
            Fa-ti o turbina hibrid ......dar o sa iti explodeze turbulatura din plastic !
            sigpic
            Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
            http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

            Comment


            • #7
              turbina hibrid ? ceva detalii ? cat despre tubulatura nu-i capatu lumii , se schimba cu alta mai rezistenta

              Comment


              • #8
                Turbo mai mare si presiune mai mica, nu mai mare. Debitul oricum va fi mai mare din cauza dimensiunii turbo-ului, de aceea nu trebuie sa mergi cu presiune mai mare.
                Turbo hibrid inseamna turbo stock cu compresor mai mare.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  iti recomand o turbina de isuzu 1,7 sau opel 1,7 marca ihi rhb3. E foarte ok, face presiune de jos. Eu am incercat cu ea pe un motor de benzina de 1,3. Am fost ff multumit de turbina la modul cum facea presiune.
                  daca vrei turbina mai mare, poti incerca un ihi rhb4
                  ​​​​​​

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Pacco View Post
                    Turbo hibrid inseamna turbo stock cu compresor mai mare.
                    Bun si practic cum fac modificarea la turbina de logan ? adica banuiesc ca am nevoie de o alta carcasa pt partea de compresor si alte palete . De la ce model s-ar potrivi piesele ?

                    Comment


                    • #11
                      Nu o faci tu .... o duci la cineva care reconditioneaza turbine ..si o sa stie le ce sa ii faca !
                      sigpic
                      Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                      http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                      Comment


                      • #12
                        TD025L3-08T-3.3 asta e de ce ai nevoie costa la fel ca una din logan si este foarte fiabila eu am facut cu ea 3xx.000 km
                        produce mai mult de 1,5 presiune ( cat duce senzorul tau ) intra totusi de la 1600 de ture in forta ( dar se simte si merita )
                        Degeaba gandesti daca esti prost!

                        Comment


                        • #13
                          gasisem in final si eu , dar nu est chiar bolt on , dar e cea mai apropiata de adevar .

                          Ce parere aveti de un garret GT1544 ?? prea mare ?
                          Last edited by sorcer; 15 March 2014, 09:58. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #14
                            specificatiile turbinei o gasesti mai jos
                            Garrett have 3 different GT15 turbochargers. Two of them are almost identical with the differences being with the exhaust housings and...

                            ca cilindree sa zicem ca te-ai incadra ...
                            ​​​​​​

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Leo0608 View Post
                              specificatiile turbinei o gasesti mai jos
                              Garrett have 3 different GT15 turbochargers. Two of them are almost identical with the differences being with the exhaust housings and...

                              ca cilindree sa zicem ca te-ai incadra ...
                              iti dai seama ca m-am oprit asupra ei in urma studierii specificatiilor, nu am visat azi noapte ca pun turbina aia.

                              Dar daca tot vorbim de specificatii , ar fi interesant de vazut datele despre kkk kp35 si Mitsubishi TD025L3-08T-3.3 , dar astea nu se mai gasesc la o simpla cautare pe google.....................

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google