Salut. As avea niste ganduri de viitor apropiat (niste vise umede ) cu un logan 1.6 8 valvute.Si cer sfaturi si pareri. Deci sa incep cu motorul:
1) galerie admisie sport+corp clapeta de pe laguna 2.0 16v(sau de care se potriveste sau nu se potriveste) si filtru sport
2) galerie evacuare sport de tip 4-2-1 sau 4-1
3) marire diametru traseu evacuare la 50-55 mm, lasat doar catalizatorul si o finala sport
4) axa came sport 263 grade
5) fise bujii magnecor sau ceva bun+bujii iridium
6) nu sunt sigur daca si luat din chiulasa 0,6 0,7 mm dar eu vreau ca motorul sa ramana in continuare foarte fiabil, sa pot da in el cat vreau eu cum fac cu el stock. Aasa am auzit ca portarea chiulasei ar scadea fiabilitatea in timp.
7) soft ecu pt toate modificarile , aici sunt curios cam cat costa.
8) probabil si un ambreiaj sport dar nu stiu daca merita
Sunt curios dupa toate aceste modificari, motorul va ramane in continuare aproape la fel de fiabil ca si inainte mai ales ca ,recunosc, schimb in vreo 50% din cazuri in jur de 4000-4500 rpm. Si inca o intrebare, la cati cai credeti ca va ajunge dupa toate astea, eu as zice ca la vreo 120 de cai minim. Nu vreau sa bag compresor sau turbo, vreau sa fie aspirat, sunt destul de multumit de ea si acum la 97-98 cai dupa chiptuning, dar pe la 120 o sa fiu foarte multumit, deci nu vreau ceva extrem. Dupa calculele mele, tot ce am scris mai sus ma ajunge cam la 1300 euroi asta fara soft si manopera.
1) galerie admisie sport+corp clapeta de pe laguna 2.0 16v(sau de care se potriveste sau nu se potriveste) si filtru sport
2) galerie evacuare sport de tip 4-2-1 sau 4-1
3) marire diametru traseu evacuare la 50-55 mm, lasat doar catalizatorul si o finala sport
4) axa came sport 263 grade
5) fise bujii magnecor sau ceva bun+bujii iridium
6) nu sunt sigur daca si luat din chiulasa 0,6 0,7 mm dar eu vreau ca motorul sa ramana in continuare foarte fiabil, sa pot da in el cat vreau eu cum fac cu el stock. Aasa am auzit ca portarea chiulasei ar scadea fiabilitatea in timp.
7) soft ecu pt toate modificarile , aici sunt curios cam cat costa.
8) probabil si un ambreiaj sport dar nu stiu daca merita
Sunt curios dupa toate aceste modificari, motorul va ramane in continuare aproape la fel de fiabil ca si inainte mai ales ca ,recunosc, schimb in vreo 50% din cazuri in jur de 4000-4500 rpm. Si inca o intrebare, la cati cai credeti ca va ajunge dupa toate astea, eu as zice ca la vreo 120 de cai minim. Nu vreau sa bag compresor sau turbo, vreau sa fie aspirat, sunt destul de multumit de ea si acum la 97-98 cai dupa chiptuning, dar pe la 120 o sa fiu foarte multumit, deci nu vreau ceva extrem. Dupa calculele mele, tot ce am scris mai sus ma ajunge cam la 1300 euroi asta fara soft si manopera.
Comment