Pareri Modificare Motor 1.6 8v

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pareri Modificare Motor 1.6 8v

    Salut. As avea niste ganduri de viitor apropiat (niste vise umede ) cu un logan 1.6 8 valvute.Si cer sfaturi si pareri. Deci sa incep cu motorul:
    1) galerie admisie sport+corp clapeta de pe laguna 2.0 16v(sau de care se potriveste sau nu se potriveste) si filtru sport
    2) galerie evacuare sport de tip 4-2-1 sau 4-1
    3) marire diametru traseu evacuare la 50-55 mm, lasat doar catalizatorul si o finala sport
    4) axa came sport 263 grade
    5) fise bujii magnecor sau ceva bun+bujii iridium
    6) nu sunt sigur daca si luat din chiulasa 0,6 0,7 mm dar eu vreau ca motorul sa ramana in continuare foarte fiabil, sa pot da in el cat vreau eu cum fac cu el stock. Aasa am auzit ca portarea chiulasei ar scadea fiabilitatea in timp.
    7) soft ecu pt toate modificarile , aici sunt curios cam cat costa.
    8) probabil si un ambreiaj sport dar nu stiu daca merita
    Sunt curios dupa toate aceste modificari, motorul va ramane in continuare aproape la fel de fiabil ca si inainte mai ales ca ,recunosc, schimb in vreo 50% din cazuri in jur de 4000-4500 rpm. Si inca o intrebare, la cati cai credeti ca va ajunge dupa toate astea, eu as zice ca la vreo 120 de cai minim. Nu vreau sa bag compresor sau turbo, vreau sa fie aspirat, sunt destul de multumit de ea si acum la 97-98 cai dupa chiptuning, dar pe la 120 o sa fiu foarte multumit, deci nu vreau ceva extrem. Dupa calculele mele, tot ce am scris mai sus ma ajunge cam la 1300 euroi asta fara soft si manopera.
    Last edited by Raoulemilian; 28 September 2014, 18:57.

  • #2
    Din pacate ai sanse mari ca dupa toate modificarile sa ai maxim 110 cp sau mai bine zis cam cat un Logan 1.6 16 valve stock.

    Cu axa sport si soft agresiv masina va fi destul de greu de condus in regim normal 1000 - 2000 de rpm. Zic unii care au facut modificarea (nu eu personal).

    Parerea mea este ca obtii mai multa performanta si fiabilitate cu:

    - schimb motor cu 1.6 16valve
    - cutia de viteze cu rapoarte cat mai scurte - poate cutia ta de 1.6 8v are deja rapoarte mai scurte decat cea de 1.6 16v stock
    - volanta usurata
    - anvelope cat mai bune si jantele cele mai mici si mai usoare posibil

    Spor la modificat

    P.S. Poate nu ar trebui neglijate nici franele ... cu ocazia celorlalte modificari ...
    Logan GPL 1.4

    Comment


    • #3
      Chiar din toate modificarile alea se scot numai 20 de cai? Parca numai din axa si din soft se zicea ca se scot 20 de cai... Eu vreau sa traga mai bine, nu neaparat sa masor caii pe dyno.
      Last edited by Raoulemilian; 28 September 2014, 19:50.

      Comment


      • #4
        In cel mai bun caz o sa stai egal cu Loganul 1.6 16v dupa aceste modificari.

        Mai bine schimbi motorul si il omologhezi apoi, iesi mai ieftin. Dupa care.. ai alta baza.
        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

        Comment


        • #5
          Originally posted by stolniceanulucian View Post
          - cutia de viteze cu rapoarte cat mai scurte - poate cutia ta de 1.6 8v are deja rapoarte mai scurte decat cea de 1.6 16v stock
          Dupa cate stiu eu cutiile sunt identice pe 8v si 16v.

          Comment


          • #6
            Sau vinzi rabla, cumperi un megane 1 coupe de 2 litri si 140 de cai (sau golf, sau volvo sau alta oratanie)si ai masina fiabila si rapida. Asta fara sa stai sa bricolezi etern la ea.
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #7
              Ok dar loganul imi place mult mai mult decat megane 1 coupe, asa alegeam clio 2 dar as vrea sa raman la logan, are design mai barbatesc decat clio,megane coupe. Spuneti ca 16v este cel mai recomandat. Era unul pe youtube care facea suta in 8,5 sec parca si zicea ca are 120 de cai. Oare ce modificari ii trebuie sa ajunga acolo? Cu admisie sport ,evacuare sport si remapare? Eventual scos ACul sa nu ingreuneze motorul?
              Last edited by Raoulemilian; 29 September 2014, 12:16.

              Comment


              • #8
                Trebuie doar sa ai bani ,2000 e si poti avea un logan de 120cp aspirat omologat ! Enorm dar nu mai are nimeni asa o configuratie !
                sigpic
                Sa nu ai incredere in femei si in franele de Dacie!
                http://www.loganclub.ro/forum/loganu...da-t31364.html

                Comment


                • #9
                  Diferenta e ca masinile de care vorbeam mai sus pot fi conduse zilnic comod, nu ca o masina cu arbore cu came "sport".
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    Lau 911: Vreau mai multe detalii pt cei 120 cai cum ii scot din logan 8v sau 16v si cu ce modificari? Ms.

                    Einstein: Cum se conduce o masina cu came sport? E chiar asa de enervanta treaba ca trebuie sa o accelerezi mai tare la plecare? Eu cred ca cu o axa, admisie si evacuare as fi multumit..
                    Last edited by Raoulemilian; 30 September 2014, 00:28. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      Din ce tin minte, il cunosti bine pe George (GXG). Vorbeste cu el. Sau varianta 2, bagi 2000 EUR in motor si vine unu cu o tigaie de Tigra 1.4 si iti spulbera toate visurile umede cu 120 de cai obtinuti din calcul matematic.
                      Ca sa nu mai zic de varianta ca bagi o galagie de bani si vine un alt 1.6 care a bagat 10% din banii aia si sta la usa ta.

                      Pentru un calcul exact cu 20 de cai axa, 15 cai toba si 2 cai bradulet recomand calduros tutorialul lui Cristi "Tunning extrem".
                      Last edited by yrman; 30 September 2014, 11:09.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Ralanti prost si la turatie mare, mers aiurea la rece, nema cuplu la ture joase (un atu al motorului K7M caruia ii zici pa daca schimbi admisia si axa cu came) si putere tot nu o sa faca foarte multa pentru ca are doar 2 supape cu diametre relativ mici deci nu trece prea mult aer prin ele. E ca si cum ai trimite calu de povara la curse.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          Din intamplare am dat peste threadul tau si plictisindu-ma, am dat clic...
                          Eu am avut toate mentionate mai sus de tine, in afara de portarea chiulasei si vreau sa zic ca... NU MERITA nici o secunda investitia! Mai bine pui turbo, compresor, sau schimb motorul sau masina...! Stii vorba aia : masoara de 3 ori, si taie o singura data! aplic-o bine, o sa pierzi bani la greu daca nu te gandesti de 3 ori inainte. Iti dau exemplu concret, eu...
                          Am tiganit 1,6 8v, dupa care am pus 2.0 aspirat... incep sa ma plictisesc de putere, vreau mai mult, dar din pacate sunt stagnat aici. Daca de la inceput ma gandeam la un motor turbo de fabrica, altfel vorbeam acum...
                          Sunt destui pe forum care sunt ca mine, sau au fost...
                          Multa bafta!
                          http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                          Comment


                          • #14
                            Daca ai 1500 oiro disponibili ... F4R ...

                            Din cate stiu eu, masina ta cred ca ar avea nevoie de niste frane calumea si o suspensie adecvata puterii la care vrei sa ajungi.
                            Last edited by yrman; 30 September 2014, 13:15.
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Ok mersi deci nu prea se merita din cate inteleg ...

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google