Tuning Motor 1.4 - 2000E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tuning Motor 1.4 - 2000E

    Salut,

    Ce pot face cu 2000E pentru un logan 1.4 MPI ? Pentru un plus de peformanta ? Ma mai intereseaza daca cu astia 2000E fac lejer un 1.6 16v stock .

    Va rog sa postati si ce sa cumpar . Ca eu motoarele in paralel . Si nu stiu ce sa cumpar .

    Multumesc .

    Asta este puturosu ))

    Last edited by Roupdate; 19 August 2008, 14:22. Reason: upload image

  • #2
    Vinzi masina, iei un 1,6 16v si faci o remapare, nimic mai simplu...
    Din 1,4 8v nu prea ai cum sa scoti putere peste 90 CP, cu toate modificarile.
    Cel mai nou proiect auto din România!
    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

    Comment


    • #3
      Simplu cu bani astia te duci si cumperi o chiulasa de clio III de la motorul 1.4(cel 16v) si avand 2 axe cu came in ea si cu 4 supape/cilindru il duci doar din asta la 90 minim.
      Apoi faci o remapare si schimbi total evacuarea(scoti catalizatorul) si ajungi undeva la 100-105cp.
      Pe langa astea mai poti pune si un filtru de aer sport cu admisie directa si mai iei si de aici vreo 1 CP...2
      -remaparea 300 ron
      -schimbat evacuare completa + scos catalizator,totul facut la Borla costa cam 750 ron.
      -filtru de aer cu admisie directa gasesti si pe la 300 ron,dar daca vrei ceva mai bun poti opta pentru un K&N.
      Chiulasa nu stiu cu cat o gasesti,oricum cauta la centre de dezmembrari...Gasesti sigur acolo,am inteles ca ar fi unul si in constanta,daca nu gasesti aici mergi la cele din bucuresti.

      Comment


      • #4
        Bravo Supercar si la toate astea lasi aceeasi cutie de viteze.....!!!.....

        Comment


        • #5
          mda

          @andrei:

          La asta ma gandeam si eu Dar daca o vand nu cred ca mai iau loganel sau daca iau alta iau una nou ... Iar daca iau una noua adio bani de tunning si alte modificari .

          Eu fac 18 ani , si aveam loganul asta care sta degeaba de 2-3 ani intr-un garaj are vreo 3000-4000km , dar m-am gandit mai bine si cred ca nu am eu nevoie de sute de cai la varsta mea . Si sa o pastrez pe asta , o fac dupa placul meu iar la motor doar filtru ,evacuare,toba + cip pentru ca ori cum acum mai mult se defileaza prin oras ))

          Ideea este ca daca aleg sa o pastrez pe asta , imi da bani sa o fac eu dupa placaul meu iar daca nu o pastrez o vinde si cumparam un a4,golf5,passat iar ala asa il las cum este ... Ca nu's pe bani mei .

          Dar faza este ca loganul asta este chel chel , nici servo nu are , este cel mai slab echipat .... a fost cumparat pentru zile negru :P

          Ce sa fac ? Eu parca l-as vinde iau tot unu pe aceasi culoare doar ca 1.6 + servo ... Astea sunt pretentile mele , iar apoi o toba sport sa se auda cand trec , niste suspensi sport si jante albe de 17 cum are cineva pe forum .

          @SUPERCAR:

          Suna bine , si intra si in bugetul meu dar cam cat costa maxim chiulasa aia ? sa imi fac macar o idee

          @Cromatic:

          Si ce trebuie sa iau ? Ce cutie si cat costa ?

          --------------------
          Se poate monta servo-directie pe masina mea fara asa ceva ?
          Last edited by Roupdate; 19 August 2008, 15:08.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cromatic View Post
            Bravo Supercar si la toate astea lasi aceeasi cutie de viteze.....!!!.....
            Dupa toate modificarile propuse de Supercar, motorul va avea undeva sub cuplul unui 1.6 16v. Deci nu vad de ce nu s-ar pastra aceeasi cutie.
            Cutia suporta si 250 Nm.

            1.6 servo, ac, abs e cea mai buna alegere daca poti. Sau te poti rezuma la un dci SH cu putini Km.
            Problema este ca masina valoreaza putin, fiind ambiance undeva la 4800 euro.
            Deci iti poti lua o masina de 7000 euro SH. ( se poate chiar si 16 v SH, dci 70 laureate)
            Decizia iti apartine.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Cromatic View Post
              Bravo Supercar si la toate astea lasi aceeasi cutie de viteze.....!!!.....
              Cutia rezista,daca nu abuzeaza de ea la liniute.
              Oricum daca ar fi sa mai schimbe si cutia aia mai costa minim 1500 euro sa zicem un JR5 de pe diesel sau un JH3.
              Sunt uni care au dieselul de 65cp cuplu 160nm si acum au undeva la 112 cp si cuplu 260nm si nu au mai schimbat nici o cutie.
              Deci cutia rezista la cuplu mai mare cu o singura conditie sa nu se abuzeze de masina in treapta I...Aici e riscul cel mai mare sa o spargi.

              Comment


              • #8
                Cum sa pui cutie de diesel pe mpi?
                Vrei sa se transforme in lastun?
                In alta oridine de idei: mai citeste postul 2 si 6.
                Poti alege si variante de a aduce modificari motorului, insa intervin f multe probleme: achizitionarea pieselor, gasirea meseriasilor pt a face asta. Etc
                Mai exista o varianta mult mai pretabila pt performante ridicate: transplantul unui motor de renault 19 16v. Are un motor de 1.8 16 v, ce dezvolta 136 cai.
                Se poate cauta o masina adusa de afara, sau la dezmembrari. Si se poate adapta aproape tot: motor, cutie, suspensii, punte spate ( asta nu stiu sigur), scaune etc.
                Pretul maxim al unei astfel de masini este de aproximativ 1500 euro
                Last edited by Cezar; 19 August 2008, 15:27.

                Comment


                • #9
                  Cezar ...Vezi pe site-ul dacia ce cutie de viteze se pune Logan MCV cu motor 1.6 16v din cate stiu eu e un JR5 acelasi ca pe dieselul de 85CP.

                  Comment


                  • #10
                    E jr5, insa rapoartele sunt altele.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Cezar View Post
                      Dupa toate modificarile propuse de Supercar, motorul va avea undeva sub cuplul unui 1.6 16v. Deci nu vad de ce nu s-ar pastra aceeasi cutie.
                      Cutia suporta si 250 Nm.
                      Motorul K4M de pe Sedan are cutie JH3, pe cand initiatorul are JH1, pe K7J.
                      Asta nu prea suporta asa de bine cuplul marit, deci nu prea se preteaza la modificari majore.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        La o singura persoana din constanta am vazut pe un clio symbol cu motor de 1.4 si 75cp ca avea chiulasa de 16v cu galerie,serpisori complet si toata evacuarea schimbata,iar cutia de viteze neschimbata,deci se poate daca exista vointa si bani orice e posibil

                        Comment


                        • #13
                          Atunci ramane varianta cea mai buna cu transplantul de pe Renault 19.

                          Comment


                          • #14
                            La un tuning agresiv(>30cp) este indicat sa se schimbe si cutia.In timp vor aparea probleme in sensul ca va patina ambreiajul.Baiatul e la inceput de soferie si cand esti tanar...... .Acum, daca voi spuneti ca duce nu mai zic nimic.

                            Comment


                            • #15
                              .

                              Daca nu se poate sa imi pun directie asistata hidraulic pe loganul meu cred ca vom cumpara Dacia Logan Facelift Preferance 1.6 , care are directie asistata abs si culoare care o doresc eu ( Blue Marine , arata foarte foarte bine cand este curata si merge modificata cu alb asa cum vreu eu ) in rest dotarile celelalte sunt bine venite eu doar alea 3 dotari tin neaparat sa le aiba

                              Iar apoi daca aleg masina noua , toba sport va fi prima schimbare pentru sunet apoi suspensia sport si jantele albe iar toate astea fac vreo 800E .

                              Deci

                              Dacia Logan Facelift Preferance 1.6 + Abs + Proiectoare = 8000 E + 1000 E cu modificarile mele = 9000E masina noua si putin modificata . iar poi sper sa ma angajez si eu !


                              -------------------------------

                              Mai astept sfaturi ...
                              Last edited by Roupdate; 19 August 2008, 15:55.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google