Tuning Motor 1.4 - 2000E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Cea mai buna alegere este masina noua. Dar opteaza si pt AC.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Cezar View Post
      Cea mai buna alegere este masina noua. Dar opteaza si pt AC.
      Se poate opta pentru AC ? La Preferance ? Pentru ca eu nu am vazut , iar AC are doar daca iau Laureate care este 8850E . Si nu se merita asa sa mai dau 1000E pentru AC , geamuri electrice spate si ce mai este in plus la Laureate fata de Preferance . O sa stau cu geamurile deschise sa se auda muzica si mai intra si aer tot o data .... 2in1 ))

      Comment


      • #18
        Eu am prestige si nu mi se pare ca e "laser" asa cum cred unii .Daca dau drumul si la ac trage ca ala de 1,4.Abia urca dealul.Poate mi se pare doar mie.
        Welcome to the Club, We Have Jackets !

        Comment


        • #19
          @roupdate: Ia-ti cu AC, ca face toti banii.
          @margelatu: ai dreptate: 16 v nu se simte,(pana pe la 60 cam ca un 1.4) dar are performante bunicele.

          Comment


          • #20
            Originally posted by Roupdate View Post

            Iar apoi daca aleg masina noua , toba sport va fi prima schimbare pentru sunet apoi suspensia sport si jantele albe iar toate astea fac vreo 800E .

            .
            Mai pune ceva...Suspensia sport( amortizoare bilstein+ arcuri H&R) te ajunge pe la 1800 ron,toba finala sport cel putin 300 ron daca vrei una bunicica,si de restul nu cred ca iti mai ajunge de jenti albe

            Comment


            • #21
              Eu am un prestige si nu mi se pare ca trage asa de tare cum zic unii.Daca dau drumu la ac trage ca 1,4.
              Welcome to the Club, We Have Jackets !

              Comment


              • #22
                @roupdate: incearca totusi ceva cu AC. Altfel s-ar putea sa nu te simti chiar bine, pentru ca nu stiu cum poti tu sa mergi cu geamurile deschise cu 100km/h in afara orasului (in cazul unei iesiri pe undeva vara)
                @margelatu: cum se face ca eu urc timisu (intre brasov si predeal) cu 120-130 lejer cu ac pornit?La deal du-o tu in 5000rpm in toate treptele si vezi daca mai ai aceeasi parere p.s:am 18000km cu ea si eu zic ca trage mult mai bine ca 1.4-cu ac pornit, farurile si proiectoarele aprinse si mp3ul in blana
                Last edited by andrushk_mib; 19 August 2008, 16:36.
                If everything seems under control, you`re just not going fast enough...

                Comment


                • #23
                  Originally posted by margelatu View Post
                  Eu am un prestige si nu mi se pare ca trage asa de tare cum zic unii.Daca dau drumu la ac trage ca 1,4.
                  Sa nu exageram...Totusi e o diferenta destul de mare de putere intre 75cp cat are 1.4 si 105cp cat ai tu
                  Poate tu ai avut Porsche inainte sa ai logan si de asta ti se pare ca trage mai greu

                  Comment


                  • #24
                    Dupa ce am facut rodajul am incercat viteza maxima cu benzina 95 -mai mult de 160 nu a mers aprox 4500 rot.Benzina 98-180 cred ca ar mai fi mers dar nu am avut sange.nu am dat niciodata peste 5000.am avut un audi 100 2litrii.
                    Last edited by margelatu; 19 August 2008, 17:04.
                    Welcome to the Club, We Have Jackets !

                    Comment


                    • #25
                      @roupdate, tu nu vezi ce-i afara, e nenorocire cu caldura asta mai ales ca mai vrei ca masina sa aibe culoare inchisa.Noi iti recomandam cu multa CALDURA sa iei AC si tu nimic.Hai, zine ca pui si AC pe ea, nu de alta dar parca vad ca dupa aia ne intrebi daca poti sa pui AC after....

                      Comment


                      • #26
                        Ce filtru as putea sa pun pe "tigaia" mea asa mai de treaba care sa faca oleaca mai vioi motorasul(nu conteaza banii)?ptr mine orice calut in plus conteaza.vreau sa stiu eu ca e acolo.
                        Last edited by margelatu; 19 August 2008, 17:24.
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #27
                          Nu stiu cat de mult tine motorul la modificat cel mai bine ar fi sa iei un 1.6 16v la care cu o remapare obti mai mult deat poti obtine prin bagarea a 2000E in 1.4 8v.

                          Comment


                          • #28
                            ok

                            Da voi opta pentru AC , obligatoriu .

                            Si cred ca voi merge pe varianta cu Faceliftul 1.6 nou , adica voi cumpara una nou , dupa care ii voi pune suspensie sport , evacuare sport si toba sport asta pentru sunet , si in primul rand jante albe !!!

                            Eu am o boale cu discurile de frana de pe spate , vad loganul mult mai interesant cu discuri pe spate (parerea mea) .... Sunt loganuri cu discuri de frana si pe spate ? Se pot pune ? Sunt probleme ?

                            Comment


                            • #29
                              Da e userul de pe forum Paulic care are mintate discuri frana pe spate. Arata super masina cu discuri si pe spate.
                              Last edited by alex86; 19 August 2008, 19:24.

                              Comment


                              • #30
                                Nu mai bine de banii care ii dai pe toba sport si suspensia sport iei o versiune mai echipata. Chiar nu inteleg gandirea asta, iei o versiune ieftina, si o modifici, ca de, sa fii smecher...
                                Cel mai nou proiect auto din România!
                                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google