Tuning Motor 1.4 - 2000E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Adevarul este ca si noi ne-am coborat la mintea unui copil de 17 ani.
    Andrei, asta e varsta la care ne visam toti cu masini cu tobe sport din care urla muzica, deci mentalitatea e corelata cu varsta.
    @roupdate: urmeaza sfatul lui Andrei ca stie el ce spune ( la fel ca si ceilalti): opteaza pt o varianta bine echipata ( ac, abs, airbag-uri lat, etc).

    Comment


    • #32
      Uite ce-ti spun eu sa faci (ce as face eu): motorul asta il scoti la vanzare (ca e nou), vei lua bani frumosi pe el.
      Cu banii pe care ii posezi (spuneai de ~2000 Euro) iti iei un 1.6 - sanse mari sa gasesti in aceiasi bani - sau un 1.6 16V poate gasesti.

      Cel putin la 1.6 mpi ii mai bagi o remapare, o evacuare + filtru aer si ai o masinuta buna .
      E cea mai simpla varianta, decat sa te complici sa modifici motarasu asta, pacat de el.

      PS: Cezar...Maestre, sau cum sa-ti spun, lasa maturitatea dusa la extrem si lasa-te purtat de pasiune )

      Comment


      • #33
        Daca ma las purtat de pasiune, as alege un motor de 1.8 16v de pe renault ( cum are anca in profil).
        Si cred ca asta s-ar putea face, si ar fi unicat.
        De ce sa cumperi un motor de 1.6 90 cai, cand poti alege pt unul de 136 cai stock. Daca mai adaugi un chip+ filtru sport si alte cele il duci cam in 145 cai.
        Se poate cumpara o astfel de masina cu max 1500 euro functionala.
        Anca: un feedback daca se poate despre performantele motorului de 1.8 16v?
        Multumesc.
        PS: pe motorul de 1.4 nu iei nici o ban frumos, caci nu prea are cine sa ti-l cumpere

        Comment


        • #34
          Daaaa, 1.8 16V ala e si mai adevarat, intr-adevar cu asta ar ''rupe gura targului''. Cutia ma gandesc ca ar trebui sa tina (e de Megane nu?) eventual un alt kit de ambreaj.
          Oricum tre sa ia numai motorul, la 1500 Euro sigur ar gasi ceva bun (sunt motoare aduse de afara la 700-1000 Euroi, deci la ~1500 ia unul bun de tot).
          PS: iti spun eu ca ar gasi cumparatori repede la 1.4 mpi, poate nu in bani foarte buni (chiar, cat ar fi un 1.4 nou?) dar se gasesc cumparatori.

          Comment


          • #35
            Daca pui 145cp pe logan nu te vad prea bine la franari si la curbe daca in afara de motor ramane stock. Din cate am vazut din poza versiunea ta nu beneficiaza nici macar de ABS. Deci cea mai buna solute e cea spusa de andrei. Cumpara o versiune superioara.
            Last edited by alex86; 20 August 2008, 11:19.

            Comment


            • #36
              Va multumesc din suflet , pentru sfaturi .... Am sa tin cont de ele cu siguranta . Faza cu multe dotari nu prea tine la mine , adica Faceliftul Laureate pe Albastru marin este mai mult ca perfect pentru mine .

              Tata lucreaza pe un 300C cu toate prostiile pe el si pe un S600 tot full Pe langa astea mai are un Opel Astra H Enjoi 1.7 Diesel 101 CP , el dintre toate il prefera pe Astra ii place cel mai mult, in general pe asta il foloseste . Pe cand poate sa merga cu oricare masina care mi de care mai de lux si cu sute de cai putere . Deci este mostenire de familie de asta am zis eu ca am nevoie doar de servo,abs si ac Pentru lux si sa defilez prin oras pot lua ori cand 300c'ul , asta dupa ce prinde incredere in mine si stie ca este in siguranta suta de mii de E Deci eu vreu cat mai ieftina un motor ok , servo , ac , si albastrul marin si restu dotarilor sunt bine venite.

              1-Ce credeti , noile logane vor iesi mai bine dupa tunning ?
              2-Se poate monta servo pe loganul care il am acum ?
              Last edited by Roupdate; 20 August 2008, 11:24.

              Comment


              • #37
                @octavian: la 1500 euro iei masina completa ( reno 19 16v).
                Si poti transfera direct: motor+cutie ( deci si ambreiaj)+ planetare. Cred ca se pot adapta si franele, nu bag mana in foc.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Cezar View Post
                  @octavian: la 1500 euro iei masina completa ( reno 19 16v).
                  Si poti transfera direct: motor+cutie ( deci si ambreiaj)+ planetare. Cred ca se pot adapta si franele, nu bag mana in foc.
                  Nu prea le am eu cu motoarele , dar imi iau eu reno'ul ala cu 1500 , dar motorul nu este praf ? Adica are ani buni . In el nu mai trebuiesc bagati apoi alti bani , pentru a functiona ok ? Ca daca mi-se scrica pe autostrada fac si eu ca aia din reclama cu "filtru de polen"

                  Comment


                  • #39
                    Citesc si ma minunez...In primul rand, vreau sa vad si eu modificarea de chiulasa si axe cu came fara resoftare...
                    cutie de viteze schimbata...Pt ce? Jh3 tine cei 150Nm ai lui 16v, iar jh1 are 112Nm de dus in spate. Nu vad de ce n-ar tine si 130-140Nm...
                    galerie, serpisori, filtru sport...Eventual jos catalizatorul si scoti 2-3 cai, maxim...
                    totul in 2000 de euro. Numai axele cu came costa cam 700 euro fara soft pt ele. Asa ca domnu supercar, dintr-un simplu transplant de chiulasa nu scoti tu 15 cai...
                    "chiptuning agresiv" la motoare aspirate...Dati-mi voie macar sa zambesc, ca sa nu zic ca ma sparg...
                    @roupdate: motoarele de pe facelift sunt aceleasi cu cele de pe ph1, deci vor merge exact la fel; da, se poate, dar costa prea mult. Mai bine o dai la ziar si mai pui ceva sai-ti iei una care are servo, a/c, abs...
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Roupdate View Post
                      Nu prea le am eu cu motoarele , dar imi iau eu reno'ul ala cu 1500 , dar motorul nu este praf ? Adica are ani buni . In el nu mai trebuiesc bagati apoi alti bani , pentru a functiona ok ? Ca daca mi-se scrica pe autostrada fac si eu ca aia din reclama cu "filtru de polen"
                      Se verifica inainte de a fi pus pe masina: raportul de compresie, etc...Si daca necesita, se va segmenta. ( dar de asta iti dai seama in mare, cand achizitionezi masina).
                      Acum sa nu crezi ca il iei cu 1500 ( aproximativ) si gata ai terminat. Trebuiesc facute mici adaptari, unele componente schimbate eventual, timp si multa rabdare.
                      Nu se poate estima un pret la care ar putea duce toate aceste modificari.
                      In concluzie: masina ar costa estimativ 1500 + modificarile ulteriore (montare, reparatii post achizitie, etc).

                      Comment


                      • #41
                        @Roupdate: Cumpara o versiune superioara de Logan, dupa ce o vinzi pe asta si dupa gandeste-te la modificari, daca mai vrei...
                        N-ai cum sa pui un motor mai puternic sau sa il modifici pe asta si sa n-ai macar ABS.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #42
                          Ba seba chiar nu ma pot abtine....
                          deci ce oameni ba ce oameni...
                          observati ca omu nu are permis???V-ati uitat la profil? El e dala de citeste pe patru tuning si vrea si el sa faca liniute ca baietii de la aqua acolo la benzinaria aia faimoasa si atata tot...

                          sigpic

                          Comment


                          • #43
                            ...Si tu ii bagi prostii in cap.
                            Macar fa-i vise frumoase apropiate de realitate, posibil de realizat in anumite conditii. ))

                            Si cu faza ''el e dala...'' no comment, in loc sa-l facem copilu nostru (mi s-a parut ca are comentarii pertinente, nu pare jmecher) tu il cataloghezi...

                            Comment


                            • #44
                              SoNyKeL : te inseli , apropo nu ma pasioneaza liniutele . Cat de curand , vom aranja putin treburile cu masinile in fam. , de aceea v-am cerut parerea voastra si va multumesc mult.

                              Comment


                              • #45
                                @Roupdate: nu lua in seama tot ce zice sony, e baiat ok dar mai vorbeste gura far el
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google