Parerea mea e ca nu merita sa bagi atatia bani intr-un 1.4, iar apoi sa vina un blanar ca Seba cu un 1.6_16v cu intache tziganit si sa ti-o dea la funduletul gol. Intr-adevar ar fi frumos sa reusesti sa faci ceva dintr-un 1.4 dar modificarile sunt prea radicale, gandeste-te ca dupa motor si eventual cutie tre si suspensii, frane, etc. Chiar discutam cu Seba despre proiectul Ellia, le dai la aia masina si ti-o fac de numa numa, la 4-5000 de euro. Si vine unu cu o Octavia RS(Seba stie de ce ) si trece pe langa tine ca trenul.
Tuning Motor 1.4 - 2000E
Collapse
X
-
Ce treaba ar avea Octavia RS, cu ligheanul?
Pai noi comparam masini de 200 cai cu una de 136? (parca atat scoate elia din logan).
La banii pe care ii cere elia pt compresor si adaptari, se poate face altceva.
Dar cum suma este totusi de 2000 euro, sg lucru radical care se poate face este transplantul unui motor de 1.8 16v + cutie si alte subasamble pe caroseria ligheanului, si va avea performante bunicele.
Nu stiu daca se potrivesc suspensiile, iar referitor la frane se poate face un upgrade cu discuri fata+spate ( cele spate luate de la masina donator).
Rezultatul va fi o masinuta ce scoate suta cam in 8, iar daca ii umblii la cutie ( personal, mi s-a parut ca acea cutie are rapoarte cam lungi, poate ne spune parerea ei si Anca), poti imbunatatii performantele, si abia atunci o poti compara cu o octavia Rs.Last edited by Cezar; 21 August 2008, 10:44.
Comment
-
Si apoi cipuiesti octavia si ajungi la 240 de cai numai din cip. Si nu vb de nici un transplant de "organe", el zicea strict de motorul de 1.4, in care eu zic ca nu se merita sa bagi o groaza de bani ca sa plnagi mai tarziu ca ti-o iei la liniute.No, apoi blana
Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste
Comment
-
Lau, lasa octavia rs deoparte, ca vorbim de modificarile c e le poti face la logan cu 2000 de euro. Ca se merita sau nu, e alta treaba. Se merita daca esti multumit de ce-ai scos, indiferent cati bani bagi. Si totusi daca e sa ne luam de octavia rs, o fi avand aia 200 de cai, dar si o tona jumate, comparativ cu loganul 1200kg. Daca un 16v sau il duci la 140-150 de cai, se cam ia in colti cu skoda. N-o sa treaca octavia chiar ca trenul prin gara pe langa logan. Si mai e o chestie, octavia aia sare de 22000 noua, loganul il iei cu 10000 pt aproximativ o secunda la demaraj si 15km/h in plus, se merita inca 10000 de euro?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by csebalyn View PostLau, lasa octavia rs deoparte, ca vorbim de modificarile c e le poti face la logan cu 2000 de euro. Ca se merita sau nu, e alta treaba. Se merita daca esti multumit de ce-ai scos, indiferent cati bani bagi. Si totusi daca e sa ne luam de octavia rs, o fi avand aia 200 de cai, dar si o tona jumate, comparativ cu loganul 1200kg. Daca un 16v sau il duci la 140-150 de cai, se cam ia in colti cu skoda. N-o sa treaca octavia chiar ca trenul prin gara pe langa logan. Si mai e o chestie, octavia aia sare de 22000 noua, loganul il iei cu 10000 pt aproximativ o secunda la demaraj si 15km/h in plus, se merita inca 10000 de euro?
Comment
-
De unde ati scos voi suma asta pt un 16v? Stiti exact ca ar face elia asa ceva?
Din cate stiu eu, nu.
La 5000 euro, poti pune motor de clio rs 172. Cu tot cu cutie.
Se poate cumpara o astfel de masina rasturnata cu aproximativ 2000-3000 max.
Sau motorul de pe clio rs williams ( 140 cai). Motorul are 2000 cmc.
Deci se poate face altceva decat ce face Elia.
PS: permiteti-mi sa ma indoiesc de fiabilitatea motorului modificat de Elia. Apropo, e vreun logan care circula, modificat de Elia?Last edited by Cezar; 21 August 2008, 15:54.
Comment
-
Ziceam o firma mai profi care ar putea scoate din motorul original mai multi cai, sigur se poate face si facand transplant de la alta masina. Ellia iti modifica si altceva in afara de motor(ce ziceam intr-un post anterior), in plus totul este calculat nu este facut pe genunchi.No, apoi blana
Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste
Comment
-
Nu e calculat pana la proba contrarie.
Din cate stiu eu, nu prea sunt masini Logan modificate de elia cu care sa se circule in conditii normale. Daca stie cineva posesori de Logan ( inclusiv straini), sa dea un link ceva.
Deci de unde atata profi?
Comment
-
La Salonul International Auto de la Frankfurt a fost prezentata ieri o Dacia Logan tunata (model modificat) care valoreaza 23.250 de euro! Modelul, care a atras mai multi curiosi decat Loganul Diesel expus in standul Renault, a fost conceput de firma germana de tuning Elia Design.
In interior, scaunele au fost imbracate in piele naturala, la bord si-a facut loc un sistem de navigare GPS, iar jantele sunt dintr-un aliaj special. In plus, forta motorului pe benzina a fost sporita cu 46 de cai-putere, ajungand la 136. Elia Design a vandut, pana acum, in Germania 70 de astfel de modele de Logan tunat.
Sursa:
scoate punctele ca vad ca e un site neacceptat de forum
Stii pe cineva care sa-si fi pus motor de pe epave si sa fie fiabile? Exclus Loganul S2000 care e special preparat de curse.Last edited by lau_swat; 21 August 2008, 16:26.No, apoi blana
Taaaaaci!!! ca nu stii ce-i bine
...si nu uita, prietenul bun, la balamuc se cunoaste
Comment
-
Originally posted by Cezar View PostMultumesc pt link.
Nu cunosc pe nimeni, ( nici nu cred ca a pus cineva un asa motor pe Logan. Pe dacia berlina, si nova sunt oameni care au asa ceva) dar 5000 euro e cam mult pt compresorul ala (+celelalte modificari aduse motorului).
Comment
Comment