Tuning Motor 1.4 - 2000E

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Si-un pret?Aproximativ...
    Forum neinteresant. Delogat definitiv.

    Comment


    • #77
      @23yng: tuning motor 1.4 mpi....da? vorbeste cu doc...
      @ingerulol: hai sa-ti zic cum e cu evacuarile, intre timp mi s-a mai confirmat dintr-o sursa ceva ce povesteam noi mai demult, dar unii, nu ca betmen, rata latra si vaca zboara...mai alaltaieri am citit de ferrari, au lansat un nou model acum; ghici ce? la un motor de 430 de cai o evacuare completa i-a adus fix 6 cai. la 75-90 de cai, o evacuare completa iti aduce aproximativ 1CP. si daca ferrari nu stie sa faca evacuari...atunci sigur stie borla mai ales evacuarile alea de se potrivesc la vreo 3-4 modele de masini, chiar is calculate sa scoata tot ce se poate
      mai grav e ca aceeasi poveste e si cu filtrul sport...
      deci chiptuning 6 cai plus inca 2 din admisie si evacuare = 8 cai frumosi hai vreo 9-10 cum zici tu, la 1.6. cam pe asta dau banii aia cu evacuari si tobe sport...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #78
        cel mai mare castig de putere la aspirator il castigi din soft si came .
        din evacuare si filtru sport mai castigi ceva putere pe turele inalte ,si ramai fara cuplu pana in 3000 rpm.
        Seba ,cum se cheama admisia asta super desteapta? Exista asa ceva si pt 8v ?isi are vreun rost in cazul in care la 8v admisia e in spate si nu in fata ca la 16veuri ?
        Attached Files
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #79
          admisie individuala. din ce vad in poze, sunt cateva carburatoare(ma rog, corpuri clapeta individuale) care nu au rol decat de a dirija aerul spre cilindru, nu pare sa fi renuntat aia la injectoare. motorul din cate stiu a ramas pe injectie la d1a.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #80
            mda... 2200 lire http://www.k-tecracing.com/show_product.asp?id=2478
            si iti trebe clio rs )
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #81
              Originally posted by Seba View Post
              @23yng: tuning motor 1.4 mpi....da? vorbeste cu doc...
              @ingerulol: hai sa-ti zic cum e cu evacuarile, intre timp mi s-a mai confirmat dintr-o sursa ceva ce povesteam noi mai demult, dar unii, nu ca betmen, rata latra si vaca zboara...mai alaltaieri am citit de ferrari, au lansat un nou model acum; ghici ce? la un motor de 430 de cai o evacuare completa i-a adus fix 6 cai. la 75-90 de cai, o evacuare completa iti aduce aproximativ 1CP. si daca ferrari nu stie sa faca evacuari...atunci sigur stie borla mai ales evacuarile alea de se potrivesc la vreo 3-4 modele de masini, chiar is calculate sa scoata tot ce se poate
              mai grav e ca aceeasi poveste e si cu filtrul sport...
              deci chiptuning 6 cai plus inca 2 din admisie si evacuare = 8 cai frumosi hai vreo 9-10 cum zici tu, la 1.6. cam pe asta dau banii aia cu evacuari si tobe sport...
              -------------------------------------------------------------------------------------
              Salut.Eu am 1.4mpi.
              Cumnatul are un megane 1.6 16v-110cp(parca). si vrea o remapare sau altceva?Ce-mi recomandati?
              Numai bine.
              Un Logan----YNG-----
              Numai bine.

              Comment


              • #82
                tot n-ai inteles topicul asta pe care vorbim de tuning la vreo trei modele de motoare ar trebui sa fie doar de tuning pt 1.4mpi, aia am scris.
                si pt cumnatu-tu, ti-am zis sa vorbesti cu userul doc, care lucreaza la dimsport si ii poate face chiptuning...in afara de remapare poate-si mai doreste axe cu came street, eu i-a recomanda cu caldura, da-s vreo 800 de euro. asa ca remaparea banuiesc ca o sa-i fie suficient pt moment.
                acum putem sa ne limitam la subiect? adica tuning 1.4mpi...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #83
                  800 de draci, nici la BMW nu-i atata.
                  3-400, p-acolo.

                  PS: cu 1500-1700 iti iei motor nou

                  Comment


                  • #84
                    da si beamveu ala ii vreo masina ?tot timpu esti gigi contra ...
                    daca un ax cu came de 8v e 300 euro ... 16v care are 2 axe e minim 600 )
                    uite aici
                    Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                    Comment


                    • #85
                      Ca logica spune ca daca sunt 16 valve e dublu?
                      Arata-mi axa cu came 16V la 800 Euro.

                      PS: sau de ce intre un 1.6 mpi si 1.6 16V sunt numa vreo 500 Euro diferenta?
                      Last edited by Octavian; 25 May 2009, 17:57.

                      Comment


                      • #86
                        pai daca e 16v is 2 axe cu came ... pe cand la 8v e un singur ax cu came,al dracu logica 1 mar face 2 lei ,2 mere fac tot 2 lei ?
                        ti le-am aratat in linkul ala de mai sus
                        ce treaba are pretul motorului 8v cu 16vul ?
                        japonezele mai au si 16v cu un singur ax cu came ... dar nu intram in detalii
                        • Single overhead camshaft - or SOHC - 8v
                        • Double overhead camshaft - or DOHC - 16v sau fara numar v
                        Last edited by Cristi_Xp; 25 May 2009, 18:18.
                        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                        Comment


                        • #87
                          Da mai, ma gandeam la un sg ax cu came.
                          Greseala

                          Comment


                          • #88
                            Originally posted by Seba View Post
                            tot n-ai inteles topicul asta pe care vorbim de tuning la vreo trei modele de motoare ar trebui sa fie doar de tuning pt 1.4mpi, aia am scris.
                            si pt cumnatu-tu, ti-am zis sa vorbesti cu userul doc, care lucreaza la dimsport si ii poate face chiptuning...in afara de remapare poate-si mai doreste axe cu came street, eu i-a recomanda cu caldura, da-s vreo 800 de euro. asa ca remaparea banuiesc ca o sa-i fie suficient pt moment.
                            acum putem sa ne limitam la subiect? adica tuning 1.4mpi...
                            Salut.Mersi pt.raspuns.
                            Seba,dar de ce iei asa repede FOC?
                            Stiu ca-i topic pt.1.4 asa ca scuze......dar nu ai inteles de prima data,ai crezut ca-i vorba despre mine,asa-i?
                            Daca nu,scuze inca o data.
                            Numai bine.
                            Un Logan----YNG-----
                            Numai bine.

                            Comment


                            • #89
                              nu am luat foc, am fost convins ca erai cu capul in nori atunci cand ti-am raspuns din prima, atata tot
                              tavi, crede-ma ca am vb personal cu cei de la catcams si 800 de oiro fac axele cu came pt logan sau pt orice alta masina cu motor dohc...
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google