Transplant 1,4 In 1,6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Da-te cu un 1.6 remapat sa vezi ce fain se duce (mult mai bine decat un 1.4 cu toate remapurile posibile si filtre sport si evacuari )))) )

    Comment


    • #32
      Ok acum ne-am lamurit vrei sa pui 1.6 sau in cel mai bun caz 1.6 16v. Bafta sa ne spui ce rezolvi.

      Comment


      • #33
        Nu trebuie cusca ca nu e de curse ajunge daca ii ranforsezi caroseria
        dc nu incerci atunci chiar un dci???
        CT-42-SMC doar un logan mai galagios

        Comment


        • #34
          Nu incerc DCI pentru ca nu imi plac(daca vreti sa va zic si motive am 1 tona). Sunt fan benzina...
          sigpic

          Comment


          • #35
            Golan91: si acum ai reusit sa iti mnodifici motorul.? Cand vii odata pe la intalnirile fulger sa vb amandoi despre modificat masini...
            :baoum:Stock sunt, stock raman..:baoum:pana la gratar:sunbathing:

            Comment


            • #36
              Ma, omul n-are nici macar carbuni, tu vrei gata sa-l iei la gratar? Pe tatal lui nu cred ca-l convingi, omul are serviciu, e om matur, serios, nu sta noaptea ca cucuvelele pe gard la Kiseleff
              _
              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

              sigpic

              Comment


              • #37
                Lasa ca oricum nu va face nimic la masina )) dar a fost fun sa ne dam cu presupusu' cam ce s-ar putea face.

                Comment


                • #38
                  Uite alta idee de modificat motorul.
                  Un compresor de pe vw corrado. Acela de pe motorul de 1.8.
                  Stiu pe cineva care l-a avut montat pe o dacia supernova rosie.

                  Comment


                  • #39
                    hai ca am si eu o intrebare pt.Cei care se pricep.
                    oare cat ar costa sa pun motor de Renault Megane F1 Team R26 ? Si daca se poate?
                    sau un motor de clio rs.
                    as putea sa modific multe la acest 1.4 dar nush cata viata o sa aibe dupa aceea.
                    sigpic

                    Comment


                    • #40
                      Enorm. Si nu prea gasesti momentan motoare la dezmembrari - legat de megane rs.
                      Poti monta un motor de clio RS 172.
                      Cauti una rasturnata, si incepi transplantul.
                      Eu mi-am facut niste calcule ( pt ca ma interesa la un moment dat, insa am lasat-o balta din considerente financiare), iar suma la care se ridica o astfel de modificare este undeva la 6000.

                      Comment


                      • #41
                        Golane da-mi un privat daca vrei motor de 1.6... Nu stiu cum faci tu dar eu le gasesc pe toate drumurile... In schimb 1.8 si 2.0 i-mi scapa printre degete... Mereu ajung cu o zi mai tarziu

                        Comment


                        • #42
                          Alex tu ai mers cu 1.6? Eu am mers si nu mi se pare prea mare diferenta, adica nu asa mare incat sa merite efortul asta, care zic eu ca este destul de considerabil. Daca totusi te mananca talpa, atunci cauta un motor 1.6 16v.
                          Sau cel mai bun sfat pe care ti-l pot da, este sa vinzi ZIF-ul si sa iei un Prestige 1.6 16v. Sa zicem ca iei 6500E pe ZIF iar un Prestige 16v il gasesti la 8000E, poate si mai jos.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #43
                            Fiecare percepe diferenta altcumva.
                            La reprize e dif mare intre 1.4 si 1.6. De asemenea dupa 120 se simte surplusul de cuplu si putere.

                            Comment


                            • #44
                              Mergi pe 1.6_16v daca tot vrei sa schimbi motorul. Si eu ziceam dupa ce-am luat prestige-ul ca nu-i mare diferenta inre 16v si 1.6mpi, dar dupa ce-am alergat-o un pic pe autostrada, chiar si si cu masina incarcata, se simte clar diferenta. Cauta o dauna totala de prestige si ia-i motorul. Sau cumpara unul second, n-o sa-ti para rau. E mai mare diferenta dintre 16v si mpi decat dintre 1.6 si 1.4. Mai ales la reprize, in depasire.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #45
                                Bine ca ma oftici si tu .
                                Bine ai venit din concediu.
                                Cel mai lent 1,6 8v

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google