Transplant 1,4 In 1,6

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Bine v-am regasit, ca de venit, n-am venit chiar bine . Mama lor de ploaie si de camionagii chiori (mi-a zgariat un bou masina si-a mai si plecat. Bine ca nu e grav, iese cu o mana de vopsea pe masca, cateva zgarieturi, dar m-a enervat atitudinea soferului respectiv. hai sictir, a iese daca freci cu carpa...si-a plecat, freca-o as pe carpa de ma-sa/fie-sa/nevasta-sa/sora-sa pana ies lucioase... )
    Apropo, am trecut pe la voi, acolo mi-a agata vita masina, la trecerea de la bac dinspre tulcea...chiar, daca vezi vreodata un camion NT09ABY, nu-i bagi o bordura prin parbriz, cu dedicatie "de la csebalyn"?ti-as fi recunoscator...
    de ce te oftic, mai? c-am zis de 1.6...? pana mai ieri eram convins de contrariul afirmatiei de mai sus...deci trebuie 6 luni si-o dauna totala ca sa-ti dai seama, nu e chiar asa de usor
    Last edited by Seba; 18 September 2008, 10:20.
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #47
      Notat numarul. Da de 1,6 era vorba.
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #48
        Am uitat sa mentionez ca treaba e valabila de la 120 in sus...Si cum eu nu te stiu vreun "terminator" de masini, chiar nu vad problema ta
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #49
          Pana la 130 km/h sunt "terminator" ca-i dau sa-i sara pistoanele prin capota. Doar 1-2 schimb mai jos de 3000. In rest intre 4000 si 5000.
          Cel mai lent 1,6 8v

          Comment


          • #50
            "terminator" esti cand schimbi ca mareom, sorin sau ca mine. 6500, la limitare atata vreme cat conduci cu schimbari la 4500, esti printre aia normali, care se folosesc de caii motorului asa cum trebuie, fara grija stupida ca se strica ceva la motor sau cu gandul la economia de 0,2 litrii la 100km si ajuns la destinatie poimaine...
            apropo, tu nu-i dai a 4-a si a 5-a, ca la 5500 in tr3 ai 130 ?
            dar hai sa revenim la 1.4-1.6-1.6_16v...
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #51
              Hai sa depunem un efort comun, e chiar interesant sa aflam cat costa un 1.6 16V nou/sh , unde gasim, alea alea.
              Eu sunt foarte curios, multumesc anticipat (cine stie ce mai mesteresc si eu in viitor )) ).

              Comment


              • #52
                1.6_16v nou il gasesti pe site la dacia, incepe pe la 9500 laureate si 9900 prestige-ul, parca. Sh-uri de 1-2 ani se vindeau cu 7000-7500 prin ziare.
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #53
                  Cred ca se referea la motor
                  CT-42-SMC doar un logan mai galagios

                  Comment


                  • #54
                    Asta ma gandeam si eu ca nu e mare diferenta pe cat e de munca.Daca imi pica niste bani mai multi pe mana poate chiar trec la fapte...
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Un motor cu 16v costa intre 800-1500E, in functie de uzura, asta inseamna minim 3000 lei, pe langa asta trebuie vorbit cu baietii de la dezmembrari, indiferent de firma, lasat un nr.De telefon cu promisiunea de ciubuc aferenta, imposibil sa nu pice ceva in maini. Problema e ca trebuie si alta cutie, dar ca si in cazul motorului aceiasi poveste, plus manopera si alte maruntisuri.

                      Comment


                      • #56
                        Da, cutia insemnand vreo 300 de iepuroi. Plus alt ambreiaj, ca la 1.6 e mai mare decat la 1.4. Aici e de fapt problema, la ambreiaj.
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • #57
                          Inseamna ca virgula cu ceva sansa, poti gasi un motor cu tot cu transmisie pe la 1000 Euro (1.6 16V) - eu stiu, luat de la una lovita rau.

                          Daca nu platesti manopera iesi chiar bine.

                          Comment


                          • #58
                            As pune 1100-1200 doar piesele, ca-ti trebuie motor si cutie bune, nu varzuite. Plus manopera...Mai pune cateva sute si acolo. Acum in functie de dotarile ce le are fiecare pe 1.4-le propriu, eu zic ca s-ar putea in unele cazuri sa vinzi masina si sa iei un prestige second, ca tot la banii aia iesi. Sau mai pui ceva (cat de cat substantial, nu 300 de oiro, mai degraba 3-4000 de oiro) si-ti iei un golan nou. Si de fapt cu inca 1-2000 fata de aia necesari transplantului te alegi cu masina nou-nouta...
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #59
                              Omu vrea sa pastreze "carcasa" s-a atasat de ea si deja are destule imbunatatiri, apai daca ii tranteste in caroserie un 16v, dupa operatiune o sa fie o deosebita placere stiind ca a facut niste modificari unicat, plus ca sa vezi ce misto la liniutze cand o sa vada aia cu 1.6 remapate ca's facuti de un amarat de 1.4 MPI
                              Deci din partea mea, daca pasiunea este pe primu plan, go on...

                              Comment


                              • #60
                                1.6 16v cuplat la cutia de 1.4 mpi, cu ambreiajul corespunzator, rupe norma pe accelerare. La sigur.
                                _
                                B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google