Amorizoare Sport : De Cumparat Sau Facute La Comanda?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Amorizoare Sport : De Cumparat Sau Facute La Comanda?

    Am cautat prin forum o discutie asemanatoare si n-am descoperit nimic.


    Asadar : amortizoare sport de cumparat la aprox 1200-1400 lei sau amortizoare de fabrica, prelucrate de cei care se pricep, la aprox 400 lei setul?

    Are cineva amortizoare lucrate? Ce tarie ati ales, cum se comporta?
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

  • #2
    Amortizoare intarite stiu ca are alexandru..Baiatul cu loganul albastru cu TGA la nr. Nu stiu ce sa zic...Dar cred ca ar merge si cele stock scurtate si apoi intarite

    Comment


    • #3
      sport de cumparat h& r coboara cu 4.5cm 150 de euroi in nemtia sau 165 in timisoara
      asa am avut eu si is beton
      bigman le are pe trocariciul lui
      toora,llumar fata spate,zender,borla,calc reno sport,1.6 93cp,vw mk1,1.8,sparco sprint,roll bar omp,centuri 6 puncte sandtler,bf goodrich,bbs,borla

      Comment


      • #4
        Citez : "Un set de arcuri sport face 500 lei iar montajul se poate face intr-o ora de manopera la service, adica aprox 60 lei. Eu cred ca viata mea valoreaza mai meult decit ~600 lei..."
        Asta a fost comentariul tau referitor la arcurile stock taiate
        Cred ca aceeasi chestie trebuie sa o pui in imagine si pentru amortizoarele stock facute sport de marii "meseriasi". App, diferenta de preturi e cam cea de sus !
        sigpic

        Nu te pune cu idiotii. Te vor trage la nivelul lor si te vor bate cu experienta.

        Comment


        • #5
          Pai asta ziceam... Parere despre amortizoare de fabrica scurtate si intarite...
          @sorin, sigur la 175 e gasesc in timisoara amortizoare???

          @jock3r, nu este acelasi lucru. Iti explic pe viu ce si cum. Marii meseriasi sunt cei care faceau suspensii pentru masinile de VTM. Nu cred ca un pilot isi incredinteaza suspensia unui amator...mai ales cind e vorba de zecimi de secunda
          Last edited by dsign; 29 August 2008, 17:25.
          _
          B 48 C U P - Ligheanul Agitat

          sigpic

          Comment


          • #6
            Dsign...Amortizoarele tale mai sunt bune?(mai ales de modificat) dupa 80.000km?
            sigpic

            Comment


            • #7
              Eu zic sa alegi varianta 1, pentru ca amortizoarele "prelucrate" nu se stie cat o sa tina si in plus de asta e siguranta ta si a celor din jur in joc.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • #8
                Eu am luat Bilstein,tot de unde am luat si arcurile,pentru ca le-am luat la pachet am primit o reducere de 150 roni,nu cred ca modificatul amortizoarelor este o solutie tocmai ortodoxa.
                LOGAN--> <--TOYOTA

                Comment


                • #9
                  Si cat costa la pachet arcuri + amotizoare?? Ceva preturi bune are cineva.

                  Comment


                  • #10
                    Intrebare! Daca as vrea sa schimb doar arcurile mai trebuie facute reasezari ?Bucsi,alea alea?Sau doar cand schimb si amortizoarele? Multumesc anticipat.
                    Am scos masina in ploaie sa se tuneze cand tuna !.......restul e LOGAN

                    Comment


                    • #11
                      Tati, ca orice chestie de pina acum, vreau sa o discut cu argumente. Daca cel care se da la raliuri apeleaza la metoda prelucrarii, eu de ce n-as apela? Stiti care-i partea buna? Ca pentru jumatate din banii de amortizoare noi, imi pot face orice tarie imi doresc.

                      Repet: omul la care le voi face este un meserias recunoscut de multi participanti la raliuri. Argumente, va rog

                      @road empire, da, trebuie sa asezi bucsele, altfel vor sta un pic tensionate din cauza noii garzi la sol
                      _
                      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Pai cel care se da la raliul apeleaza la metoda prelucrarii deoarece iese mai ieftin, el schimband mereu amoritzoarele, plus ca amortizoarele care le pune pe masina depinde si de proba la care participa. Tu, pe de alta parte, nu cred ca o sa stai luna de luna sa schimbi amortizoarele sau sa le verifici ( iti inchipui ca cele prelucrate nu au aceeasi rezistenta ca unele din fabrica ) ... Acuma ramane de vazut si ce zice Domnul Meserias ... Noi aici doar ne dam cu parerea, nu suntem mecanici.

                        Comment


                        • #13
                          La raliu masina de obicei este des controlata plus ca nici nu se cauta fiabilitate sa nu mai zic de faptul ca o masina de raliu merge de obicei intr-un cadru organizat...Deci in caz de defectiune n-ar fi atat de grav ca atunci cand rulezi pe un drum public!
                          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                          Comment


                          • #14
                            Nu stiu ce s-ar intampla daca la 130,intr-o curba mai serioasa se rupe ''facatura'',pe cine trag la raspundere,asa la cele noi am 30000 garantie si nu stau cu gandul ca se poate intampla neprevazutul.
                            LOGAN--> <--TOYOTA

                            Comment


                            • #15
                              Ei na, vrei sa spui ca unul de cumparat nu se poate buli... Iar un amortizor nu face ravagii daca se rupe, altceva face ravagii. Sa fim seriosi, n-ai cum sa rupi un amortizor intr-o curba normala, decit daca dai ca nebunul in gropi

                              Cind zic prelucrat, ma gindesc la scurtat si intarit. Spre exemplu, acum, ca amortizorul sta mult prea presat, nu este sub o tensiune suplimentara? Vad ca nu s-a rupt/indoit/spart. Am gasit niste preturi bune la Bilstein, poate ma razgindesc cu prelucratul.
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google