Amorizoare Sport : De Cumparat Sau Facute La Comanda?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by SilviuB View Post
    Pai cel care se da la raliul apeleaza la metoda prelucrarii deoarece iese mai ieftin, el schimband mereu amoritzoarele, plus ca amortizoarele care le pune pe masina depinde si de proba la care participa. Tu, pe de alta parte, nu cred ca o sa stai luna de luna sa schimbi amortizoarele sau sa le verifici ( iti inchipui ca cele prelucrate nu au aceeasi rezistenta ca unele din fabrica ) ... Acuma ramane de vazut si ce zice Domnul Meserias ... Noi aici doar ne dam cu parerea, nu suntem mecanici.
    in prima parte ai dreptate, o masina de raliu este, de obicei, verificata si demontata cam dupa fiecare proba. Deci amortizoarele modificate de pe ele sunt inlocuite, reparate in functie de necesitati.
    in a doua parte nu mai ai dreptate. Masinile ale de raliu alearca cu 130 prin orice groapa, aia nu prea feresc craterele din asfalt. Nu cred ca al o utilizare normala<bucuresti> care e un santier, domnul dsign o sa dea in gropile respective cu 130 la ora<desi am vazut ca nu prea menajeza fierul ala albastru>.

    eu unul mi-as lua bilstein sau h&R daca as avea bani.
    despre amortizoarele modificate am citit si eu pe forumuri ale impatimitilorr de raliu. Unii zic despre un nene ca e meserias, altii ca e vai de capul lui ca dupa 2 zile incepusera sa curga amortizoarele. Acum e si dupa noroc, plus ca 400 lei amortizoarel+ drumul pana la brasov<dus intors>, daca apar probleme ulterior alt drum, alta distractie.....
    as opta pentru amortizoare de firma.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #17
      va pot ajuta cu cresterea presiunii in amortizoare pana la 10 bari sau mai mult.

      Comment


      • #18
        fa un topic la bursa, arunca si un pret si vedem ce o iesi.
        sigpic

        Comment


        • #19
          Si pe mine m-ar interesesa pe viitor aceasta modificare ca mananc amortizoarele pe paine . Nici nu le am schimbat bine si deja unu bate ca dracu. Daca cu Eibach le nenorocesc ce sa mai zic de h&r deci neaparat treb sa fac ceva in privinta asta
          As lua Bilstein b8 dar sunt al naibii de scumpe 1200 - 1400 lei
          Last edited by Christnacht; 10 October 2011, 07:37.
          Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

          Comment


          • #20
            Daca se creste presiunea in amortizoare, nu prea vad la ce foloseste, ca nu mergem pe circuit. Poate doar scurtate.

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google