Dacia Logan Turbo De 250 Cp: Poate Cea Mai Rapida Masina Romaneasca Din Lume
Collapse
X
-
-
Articolul este scris la bataie de joc.
In primul rand nu stim cat de fiabila e treaba, chiar daca s-a lucrat cu piese bune.
Manopera face sau desface o astfel de lucrare. \
In al doilea rand, sa nu uitam de masinile lui Grigoras (Dacia Sport) si de Supernovele de raliu (nu Supernova 1.4 de fabrica, ci acelea facute de la 0 de curse)
Capacitatea de a intelege lucruri tehnice a celui care a scris articolul este dep[arte de aceea a unui profesionist in domeniu.
Cititi articole scrise cu picioarele, ca tara ne vrea prosti.
Acum despre masina : o lucrare intr-adevar deosebita, curajoasa, care ne face sa ne mandrim cu cazanele noastre.
Miroase a improvizatie sistemul de franare de pe spate
Din experientele avute cu colegii care au ajuns la aprox 200cp, este nevoie de frane cu adevarat performante : etriere multipiston in fata, discuri mari in spate, pompa master mai mare, furtune intarite.
Dupa cum stim, Logan nu face mare treaba la curse, datorita gabaritului, caroserie grea si voluminoasa, prost intarita. Daca masina a fost facuta doar din ambitia proprietarului de a avea ceva mai mult decat ceilalti, atunci eu ii transmit : BRAVO!
Comment
-
Sunt multe variabile, plus ca mie imi plac aspiratoarele, asadar chiar nu cunosc piata de turbaciuni.
Oricum, ne gandim la ordinul miilor de euro. Numai internele alea fac o caciula de bani.
Comment
-
masina de strada, am inteles dar ,legal poate circula cu ea?
adica nu trebuie cumva omologata sau ceva de genu? daca il opreste un RAR pe sosea nu ii ia talonu?vand fonomin (pasla) pentru antifonare, pret avantajos
vand lampa adaptabila la torpedo
Comment
-
Teoretic nu are voie. I s-ar suspenda talonul intr-adevar. Pe principiul acesta nu mai modifici nimic masinii la ce legi si birocratie exista in Romania. La cati bani s-au investit in masina aceea, sunt convins ca ar mai putea avea ca sa o bage la omologari individuale la RAR, chiar daca e o taxa imensa de 4000 RON insa se poate alege cu toate modificarile motor, suspensie, noxe, anvelope trecute in talon... asta ca sa treaca toate testele de incercare. E o mare durere de cap cu omologarile artizanale.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostEra un raspuns in comentarii: masina+modificari 18k €.
Piesa! Trebuie sa fii putin diliu sa f#¥i atatia bani.
Dyno queen si atat. Sunt curios daca in afara de linie dreapta mai stie si altceva.
Comment
-
Sunt curios cand s-o da mai tare pe o curba si se trezeste ca ii umfla turbina boost si sincer, diferentialul nu va face fata. O roata o sa invarta in gol.
Am mers mai de mult cu astra h opc, manarita putin si dusa in 250 cai. Din 3 in 4 rupea aderenta in linie dreapta ca si cu ar fi fost zapada pe jos. Noroc cu esp-ul ca o tinea in frau. Dar tot fura volanul din mana. In fine. Gestul e de apreciat dar nu vad utilitatea.
Comment
-
Originally posted by skd_ozenel View PostEra un raspuns in comentarii: masina+modificari 18k €.
Piesa! Trebuie sa fii putin diliu sa f#¥i atatia bani.
Dyno queen si atat. Sunt curios daca in afara de linie dreapta mai stie si altceva.
Comment
-
Motor de 1.6 cu 350 de cai...mama, mama. O placere sa mergi cu el )) Si tractiune fata.
Conteaza asa mult pretul? Si daca ziceau unii ca ar costa 5000 euro tot se stramba din nas. Este evident ca acest tip de modicare este doar un statement si nu exista piata reala pentru o asemenea conversie, pt ca, statistic vorbind, consumatorul de logan vrea ieftin si durabil.
La hoptishpa mii heuro iai un haudi sehas beton!
Comment
Comment