platesti extra testul dyno. si daca vrea ala cu dyno sa te "lucreze" iti scoate 100cp la un 1.4mpi. daca tu te impiedici in 225nm in loc de 230 si nu te multumeste o secunda mai putin pe repriza 80-120, ca din fisa dyno iti rezultau 1.2secunde diferenta...eu nu zic sa nu faci o comparatia intre inainte si dupa resoftare, dar un test siplu cu gtech sau cronometru mi se pare satisfacator decat sa dau 150ron pe remapare si 250ron pe testul dyno. ca sa constat ca ce? ca in loc de 6.8 secunde fac 7 secunde pre repriza, cand oricum inainte de resoftare faceam 8 secunde? repet, nu zic sa te arunci cu ochii inchisi la resoftare, dar sa-ti fie clar ca cifrele alea nu le vei obtine 100%. daca masina ta inainte de chiptuning n-are 70cp ci doar 67-68 si nu-ti ies 90 la final, ci doar 85-87, ce faci? te iei la harta cu ala cu softul, cu ala cu dyno? io-ti urez noroc in incercarea de-a gasi unul care sa vrera sa-ti fca gratis doua teste dyno ca apoi sa ceri explicatii despre ultimul cp si ultimii doi nm
Cuplu Remapare 1.5 75CP 200NM
Collapse
X
-
ce spui tu e chiar vrajeala din partea celui care face softul. pe astia n-ai decat sa-i ocolesti, e clar ca n-ai cum sa obtii asa ceva. discutia insa a inceput de la mici diferente, pe care n-ai cum sa le verifici. atata timp cat 1.4 softat isi ia bataie de la 1.6stock, chiptuningul ala cu 100cp e vrajeala.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment