Logan 1,8 Mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1,8 Mpi

    salut,cateva idei cum sa transformi un logan 1,4 mpi in 1,8
    -inlocuiesti vibrochenul cu unul de 1.6-16v sau 1,6 mpi , inloc bielele cu unele de super nova si pistoanele de 1,6 mpi si ai obtinut un motor de 1,8 decomprimat ce asteapta turbina sau comresor.
    -daca vrei un 1,8 comprimat inloc vibrochenul cu 1,6 sau 1,6-16v,biele de logan 1,4 mpi si pistoane de 1,6 mpi dar trebuie sa pui distantier intre chiuloasa si bloc motor.
    ce castigi ?
    eu am un 1,4 la origine si am optat pentru prima varianta 105 cp fara compresor ca inca nu am gasit.

  • #2
    Si cat costa toata afacerea?
    Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

    Comment


    • #3
      Nu e mai simplu sa pui un motor mai puternic?
      CT-97-VIPsigpic

      Comment


      • #4
        Am avut williams pe ea dar s-a dus vibrochenul il vand daca e cineva interesat cu tot cu cei trebuie sa-l puna sus
        partea frumoasa este ca daca controleza cineva e blocul original ,asigurarea mai mica etc

        Comment


        • #5
          Rog un moderator sa mute threat-ul ca categoria bancuri. Mie unu' mi s-a parut foarte amuzant.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • #6
            Originally posted by EMMY View Post
            Am avut williams pe ea dar s-a dus vibrochenul il vand daca e cineva interesat cu tot cu cei trebuie sa-l puna sus
            partea frumoasa este ca daca controleza cineva e blocul original ,asigurarea mai mica etc
            Ma lasi!? Bagi o gramada de bani in motor pentru ce e ieftin RCA-ul?
            CT-97-VIPsigpic

            Comment


            • #7
              Arata o poza cu motorul williams pus pe masina, ca sa fie verosimila treaba.
              S-a potrivit direct nu?

              Comment


              • #8
                Vorba lui vitriol: bun bancul!!!
                sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

                Comment


                • #9
                  Si eu care am intrat crezand ca se vorbeste serios
                  Oamenii normali invata din propriile greseli; oamenii destepti invata din greselile altora.sigpic

                  Comment


                  • #10
                    daca citesti mai sus ai sa vezi ca am spus ca am avut motorul de williams pus dar s-a dus linia daca vrei iti fac poza sa-l vezi ca altfel nu spuneam ca e de vanzare si daca nu crezi suna un prieten in mures daca ai ca nu are cum sa nu fi auzit de masina sau suna la reprezentanta in mures ca acolo e motorul si au vazut masina cu el pus sau pot sa-ti pun poza cu dyno-test facut in buc la vitan in 2006 si vezi 130 cp cand unii nu visau de 16v

                    si nu am modificat motorul de 1,4 ca sa reduc asigurarea ci sa vad pana unde pot merge cu el in tuning mai ales ca am avut turbo pus pe el dar aveam probleme cu galeria de evacuare si de aceea vreau sa-i pun compresor de corrado
                    si nu este bascalie cine este interesat putem discuta
                    Attached Files

                    Comment


                    • #11
                      @emmy: poate ne spui si datele tehnice ale motorului hibrid: cursa, alezaj, raport de compresie. Altfel inclin sa cred ca ori faci misto, ori a facut cineva misto de tine cand ti-a spus asta. De ce? Simplu: k7j si k7m au in principiu acelasi bloc, dar de fapt nu au. Asta e o vorba veche a mecanicilor de cartier, ca daca schimbi bielele si pistoanele schimbi cilindreea. Corect pana intr-un punct, pt ca daca pui biele de supernova pe logan (aceleasi, de fapt, pt ca e acelasi motor, aceleasi biele, aceleasi pistoane) si vibrochen de 1.6 nu faci decat sa impingi chiulasa in capota la prima tura a motorului sau sa ai un raport de compresie care sa-ti permita pornirea la franghie - metoda drujba si niste detonatii de toata frumusetea.

                      pana vii cu date concrete, permite-mi sa . La proba contrarie, retrag si-mi cer scuze public. Pana atunci, insa...

                      ai aprins o dicutie, convinge-ne, altfel iti vor rade majoritatea in nas. Apropo, ce ecu flosesti pe motorul 1.4 facut 1.8 cu turbo si ce senzori ai mai pus pe masina, ce boost aveai, cine ti-a facut softul, etc. Pt ca nu e chiar asa simplu cum pare la prima vedere, apropo, daca nu modifici galeria cand supraalimentezi un motor, vei avea probleme indiferent ca folosesti ompresor volumetric sau turbo.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Am lansat discutia sa vad daca sunt interesat pana acum esti primul cu adevarat.

                        ok;am spus si ma repet SE INLOCUIESTE VIBROCHENUL CU UNUL DE 1,6 16V ,diferenta intre 1,4 mpi k7j si 1,6-16v k4m 760(motor cu decalor care l-am folosit eu)este de alezaj cursa ,cuzinetii sunt identici,dupa care am folosit biele de super nova care sunt mai scurte cu 4mm ca sa nu-mi iasa pistonul prin chiuloasa dupa care alegi ce vrei sa faci mai departe ;
                        -motor decomprimat folosesti pistoane 1,6 mpi (mai scurte ) compresie 7,5 cum am eu in asteptarea compresorului
                        -motor compresie normala 9,5-10 folosesti pistoane 1,4 mpi
                        in ambele cazuri se potrivesc si bolturile au acelasi dimensiuni
                        -motor compresie mare 12 se folosesc biele si pistoane logan 1,4 mpi dar ATENTIE trebuie folosit distantier de 3mm intre chiuloasa si bloc si doua garnituri originale chiulosa

                        - pentru cresterea puterii pe aspirat puteti folosi decat resoftarea sau powerbox dar mai mult de 7% nu o sa obtineti niciodata pentru ca degeaba dai benzina daca nu are si aer si foarte important este sa folositi bujii adevarate

                        -daca montati compresor sau turbo trebuie sa folositi harteci si sa inlocuiti injectoarele dupa care sa masurati pompa de benzina in sarcina si sa folositi bujii pentru turbo(eventual pe laguna 2 gasiti cum am eu )

                        Comment


                        • #13
                          Chiar nu mai am nimic de comentat.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • #14
                            Motor williams ? Adica ala de pe reno 19 1.8 16v ?Bine ca nu-i McLaren.
                            Daca tot vrei turbo si alte tiganii,nu inteleg de ce nu ai optat pentru motorul de pe volvo 1.7 turbo 125 cp,blocul tot de reno e facut,si la fel de bine cum se pune 1.8 16vu,se pune si ala de volvo.
                            Cat vrei pe motor ? Pe logan l-ai folosit cu cutia si planetarele de logan ?
                            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                            Comment


                            • #15
                              Ren 19 ,135 cp,1,8 nu mai am instalatia si calculatorul de injectie s-au vandut dar poti sa adaptezi instalatia loganului eu asa am facut prima oara in rest am tot tampoane suporti sa-l pui sus si pinion ptr senzor turatie care-l montezi pe fulia de accesorii ca volanta nu incape in cutia de viteze dar iti trebuie vibrochen ca asta nu se mai rectifica este deja la r2

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google